Gå til innhold

Buttplugg, hva og hvordan?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er ny til analsex, har ikke kjæreste nå, så tenker å utforske på egenhånd med buttplugg. Hvordan bruker dere den, og hva slags type har dere?

Anonymous poster hash: 6e8da...e69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lipgloss

bare å smøre godt med vannbasert glidemiddel både på plugg og i hullet:)) så er det bare å plugge inn,start litt forsiktig slik du vider deg ut gradvis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite tips: når/hvis du anskaffer en litt større en, ikke la den stå i aaaltfor lenge. Da vil glidemiddelet bli "borte" og musklaturen trekker seg sammen igjen så den kan bli litt ubehagelig å ta ut igjen. (Vi snakker om å la den stå i mer enn en time altså). Samtidig så er det jo bra at det trekker seg sammen igjen så kjapt da :)

Forøvrig er jeg enig i alt hun over her sier :)

Anonymous poster hash: e8cc1...0da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville nok heller brukt et glidemiddel som er både vann-og silikonbasert til analsex (uansett om det er med leketøy eller penis), fordi det ikke tørker så fort som bare vannbasert. Man trenger mer smøring til en kroppsåpning som ikke produserer naturlig glid :)

Anonymous poster hash: 6ddb0...d82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en liten en av metall (med diamant i enden :fnise:), bruker den samtidig som jeg har sex eller onanerer. Varmer opp med en finger først og bruker masse glidemiddel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av glass funker også bra. Start med en liten og fortsett med større etter hvert. 



Anonymous poster hash: dba68...eb4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig godt å ha i når man bruker dildo i skjeden samtidig. Pass på at den ikke detter ut bak, det kan fort skje, men det hjelper hvis man bruker en medium, som ikke er så liten at den plopper ut hele tiden. Kan også anbefales med vibrator på klitoris (en hånd på vibrator, en hånd på dildo, så butpluggen må derfor ikke dette ut av seg selv).

 

Slapp godt av og før den sakte inn bak. 



Anonymous poster hash: dba68...eb4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...