Gå til innhold

For stor til å bruke bikini?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I sommer fikk jeg et par hint om å bruke badedrakt i stedet for bikini, men jeg foretrekker helst å gå med bikini. Kan ikke se at det blir vulgært på noen måte.



Anonymous poster hash: 0d1b2...c4f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da fortsetter du å bruke bikini. Så lenge den dekker det den skal. Så ser ikke jeg problemet.

Ja, trusa er helt vanlig og dekker godt og er kanskje heller på den litt store siden. Derimot kan jeg slite litt må å få tak i store nok topper. Det gjør også at jeg ikke alltid har matchede farger. Jeg er rundt 5kg overvektig.

Anonymous poster hash: 0d1b2...c4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, trusa er helt vanlig og dekker godt og er kanskje heller på den litt store siden. Derimot kan jeg slite litt må å få tak i store nok topper. Det gjør også at jeg ikke alltid har matchede farger. Jeg er rundt 5kg overvektig.

Anonymous poster hash: 0d1b2...c4f

Fatter ikke at noen kan klage da du bare er 5 kg overvektig. Det er da mange som er mer overvektige enn det, og bruker bikini. Jeg er overvektig selv og bruker bikini. Men er nok en fordel om overdelen er stor nok da, ser jo ikke bra ut hvis puppene omtrent hopper ut av overdelen. Har ganske store pupper selv, og jeg kjøper bikini på change, så kjøpte jeg bikinioverdel på Lindex i str 46, det var med knyting, så da dekker de puppene, men man får knytet det stramt nok.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det egentlig så kritisk om toppen er for liten? Så lenge den siter på plass? De fleste butikker har ikke mer en E-cup og jeg er ikke glad i å kjøpe undertøy på nettet. De fleste nettbutikker tar ikke undertøy i retur.



Anonymous poster hash: 0d1b2...c4f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Coolaid

Tenk over det. Det er faktisk ganske rart at man skal dekke til kroppen sin uviss av hvilke grunn .Er det sånn at hud skal dekkes over og gjemmes bort fordi en person mener at akkurat du bør bruke badedrakt? Lukk øynene og tenk på akkurat dette. Hvor er logikken i at du trenger å gå med badedrakt?

Du sier selv at du har fått hint at du bør gå i badedrakt, og lengre nede i tråden skriver du at du har 5 kg overvekt. Hvorfor skal noen forteller deg hva du skal/bør gå i på stranda ? Du kan være så overvektig du bare vil og fremdeles gå i bikini. Du blir ikke tynnere eller tykkere av å gå i badedrakt. Det som er vulgært med hele opplegget er at andre får lov trykke deg ned og at du vurdere å godta det. Du blir ikke lykkelig av at andre forteller deg hva du skal gjøre hele tiden.

Og, om du skulle være ganske stor og frodig, så er det mange mange menn som syns det er flott å se på... just saying...

Hva ønsker du selv å gå i ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva ønsker du selv å gå i ?

Jeg er vel egentlig fornøyd som det er, dvs bikini. Jeg er kanskje ikke alltid så nøye med å være moteriktig på stranda eller i svæmmehallen. Det er ganske rart ja, at man skal dekke til kroppen ved stranda, eller at det blir vulgært med en litt for liten topp, mens det er helt greit å være toppløs.

Anonymous poster hash: 0d1b2...c4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Jeg er vel egentlig fornøyd som det er, dvs bikini. Jeg er kanskje ikke alltid så nøye med å være moteriktig på stranda eller i svæmmehallen. Det er ganske rart ja, at man skal dekke til kroppen ved stranda, eller at det blir vulgært med en litt for liten topp, mens det er helt greit å være toppløs.

Anonymous poster hash: 0d1b2...c4f

Kroppen er jo akkurat den samme selv om man ser litt mindre hud i en badedrakt. Så lenge du er komfortabel og fornøyd med bikini så er det bare å kjøre på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo opp til deg selv. Så lenge bikinien dekker det den skal, så ser jeg ikke hvorfor du skal la deg påvirke av andres meninger. Hvem var det som hintet om å bruke badedrakt, egentlig?



Anonymous poster hash: e4eb8...a1b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge bikinien er stor nok (og da mener jeg stor nok i størrelse og ikke at den dekker mest mulig), så synes jeg du skal gå med bikini om du ønsker det. Det er ikke pent om man er str. large og bruker f.eks. str. medium eller small. Dette gjelder også badedrakter og vanlige klær. Det er mange som bruker samme størrelse som venninnene sine selv om de er mye større enn dem. Vet ikke om det er pga at de ikke vil innse at de er større, eller om klærne ikke finnes i større str. enn small. Hvis man ikke finner store nok BHer i butikken pga at man har veldig store bryster, så synes jeg at man lete flere steder. Heller betale mer. For liten BH ER ikke pent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har funnet en bikini som passer så er du ikke for stor til å bruke den nei! ;) Man er vel ikke på stranda for å glane på andres kropper håper jeg?! Jeg drar ihvertfall dit for å bade og sole meg. Helt uavhengig av hva folk måtte mene om meg og mitt badetøy :)

Anonymous poster hash: 0938f...718

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo opp til deg selv. Så lenge bikinien dekker det den skal, så ser jeg ikke hvorfor du skal la deg påvirke av andres meninger. Hvem var det som hintet om å bruke badedrakt, egentlig?

Anonymous poster hash: e4eb8...a1b

Det var moren til ei venninne, ei dame i slutten av femtiårene med sterke meninger og som ikke kunne begripe at jeg ikke skjønner at jeg måtte ha større topp. Dagen etter konkluderte hun med at jeg burde heller bruke badedrakt. Venninna hennes var selvsagt helt enig. Jeg er som regel på hytta deres noen dager om sommeren, så ikke altid lett å unngå mora.

Anonymous poster hash: 0d1b2...c4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mrs. Random Nick

Gå i akkurat det du vil. :)

Så vil jeg heller anbefale deg enten å

finne noen kraftige gloser å slå tilbake til hun mora med,

eller

å droppe å være på hytta deres mer om sommeren.

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du leter på nettet finner du helt sikkert en topp som er stor nok.

Det ser litt penere ut om toppen ikke er for liten, men det er helt opp til deg.



Anonymous poster hash: 4bab5...739
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest daisydaisy

Personlig så synes jeg at en badedrakt er mindre flatterende enn en bikini dersom man har litt ekstra. Jeg føler meg i hvert fall mer komfortabel i bikini enn badedrakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Lille-pus

Det var moren til ei venninne, ei dame i slutten av femtiårene med sterke meninger og som ikke kunne begripe at jeg ikke skjønner at jeg måtte ha større topp. Dagen etter konkluderte hun med at jeg burde heller bruke badedrakt. Venninna hennes var selvsagt helt enig. Jeg er som regel på hytta deres noen dager om sommeren, så ikke altid lett å unngå mora.

Anonymous poster hash: 0d1b2...c4f

Sånne skal du ikke høre på.

- husk at hun ganske sikkert solte seg toppløs på 80-tallet ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Jeg ser ingen grunn til at du skulle måtte bruke badedrakt, enten du er 5kg overvektig eller ikke, eller 40 kg overvektig. Som andre sier så er det opp til deg og hva du føler deg komfortabel med. Dersom du synes du ser bra ut i bikini fremfor badedrakt, så velger du bikini da! Og dersom noen sier noe, så kan du be dem bekymre seg om sine egne saker, og at du føler deg vel, og fin i bikini.

Jeg mener at veldig overvektige (noe du ikke er!) ser bedre ut i badedrakter enn bikini, men dersom noen ville gå med bikini, og selv syntes det var best, så har vel ikke jeg noe jeg skulle sagt. Dessuten ser man jo best ut i det man føler seg mest komfortable og fin ut i, siden utstrålingen da blir en annen.

Jeg bestemmer kun over hvilken av dem jeg vil velge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...