Gå til innhold

Vestby Outlet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har vært der? Er det bra?

Nå planlegger Norwegian Outlet samme konsept i Rogaland,og jeg gleder meg!

For jeg forstår det slik at det er merkeklær outlet i ordentlige former, dvs at f.eks Bergans/ Helly Hansen / Levis / InWear / Diesel osv i ordentlige butikker, fast nedsatt med 30 til 70 % Regner med det er fjord-årets modeller.

Anonym poster: 0645d4b22bb881a181a05e9d743a77b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er alltid en del folk der så utenifra så ser det jo ut som at folk syntes det er bra... klærne der er ikke min stil så jeg har aldri vært der inne, kjører bare ofte forbi. =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Fant mye bra når jeg var der i helgen:)



Anonymous poster hash: 12504...831
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker det. Syns generelt outleter er fæle og rotete, men her er det som helt vanlige butikker. Vi har spart mye penger, særlig på yttertøy.

Anonymous poster hash: dee0e...7a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ikke imponert. Mange av klærne er opptil 4-5 år gamle og er i overkant utdaterte. Føles som de har samlet sammen alle klærne som var komplett umulig å selge og samlet de under et tak:p

Man kan være heldig da, fant ett plagg da jeg var der:)

Er man dog på jakt etter sportstøy etc. så er sikkert ikke plassen dum:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan gjøre noen kupp, men for det meste er det varer som har vært i salgshyllene i evigheter som aldri ble solgt (av en grunn).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Finner aldri noe når jeg går der, virker som restene ingen har kjøpt er samlet i én butikk. Men de har et godt utvalg av sportstøy, både nøytrale og fargerike, så om det er målet så ville jeg absolutt tatt meg en tur!

Til vanlige klær og sko hadde jeg nok revurdert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan gjøre kupp på trenings/friluftsklær ala superundertøy og allværsjakker, ellers så finner jeg ingenting. De vanlige "motebutikkene" har bare ting som aldri blir solgt.

Edit: Tydeligvis mange som er av samme oppfatning, alle over meg skriver jo det samme :fnise:

Endret av skyflakes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær klar over at det er to outlets i Vestby: Outlet One på Vestby senter (én stor butikk) og Norwegian Outlet (mange merkebutikker). Den første syns jeg er rotete og dårlig, på den andre finner jeg alltids noe å bruke penger på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den som heter Norwegian Outlet fant jeg veldig mye bra på da jeg var der, spesielt fra Tommy Hilfiger og litt på Moods of Norway :danse:

Outlet One fant jeg ingenting fint på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte jeg skulle ta turen ut dit nå i helgen og kikke på Boss, Ralph Lauren ++

Noen som har fått med seg om disse butikkene har noe fint?



Anonymous poster hash: 81f2c...cc1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...