Gå til innhold

Flaut å plukke gress til kaninen...?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Lille-pus

Det hadde jeg ikke ofret en tanke faktisk! Om noen glor så la de bare glo, og tenk som så at du bidrar med noe positivt ved å la de få noe å lure på. :fnise: Jeg passet to kaniner en gang, og en dag fikk jeg se noen fantastisk fristende saftige løvetannblader utenfor blokka her. Jeg gikk ned og plukket en hel pose full mens det satt en gjeng kjerringer og drakk kaffe ved et bord like ved. Tok meg god tid gjorde jeg og, for å finne de beste godbitene! :Nikke: Jeg så jo i sidesynet at øynene holdt på å trille ut av hodet på de, og lo godt inni meg. Da jeg gikk, hevet jeg posen og så på de og sa "Dagens middag!" :smilbla:

:blink::skratte:

Endret av Lille-pus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hahahahhaha :fnise: Tror ikke folk en gang kommer til å tenke over det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I fjor plukket jeg gress til marsvina hver dag. Jeg er sånn som deg, synes det er pinlig. Jeg bor i lavblokk, og der er det folk og biler overalt. Husker jeg prøvde å skjule gresset. Når bussen kom reiste jeg meg opp fra plukkinga og latet som ingenting. Det hjalp ikke når naboen stod ute ved inngangspartiet og så jeg kom med en stor neve gress som jeg skulle ta med inn. Han lo litt og smilte.
MEN godnyheten er at i år skal jeg prøve å ikke bry meg :D



Anonymous poster hash: 1cd15...6c4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...