Gå til innhold

tyde drøm


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

jeg drømte noe av det merkeligste i natt. det hele begynte med at jeg lå på havbunnen, altså bokstavelig talt med sjøstjerner og hele pakka. Så så jeg et hvitt lys. Det var veldig skarpt og vips kom en sånn hengearm og plukket meg opp fra havbunnen. plutselig var befant jeg meg på kjøkkenet hvor spaghetti kokte på kjelen. Jeg la spaghettien over i et dørslag og fortsatte med å kutte tomater, brokkoli, agurk, asperges, kiwi og masse masse annet, jeg greier ikke å huske alle tingene jeg kuttet men rett som det var ble kjøkkenet overfylt av all slags mat til det bokstavelig tøt over og inn i gangen ved siden av. alle matvarene mikset seg sammen og ble til slutt en gjørme av noe som lignet en mellomting mellom guacamole og salsa. hva betyr egentlig dette, har aldri drømt noe sånt før?



Anonymous poster hash: cf156...b5c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan det ha noe med fordøyelse å gjøre? (grønnsaker blir til grøt) Slankekur?



Anonymous poster hash: c0601...891
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du slites mellom ulike ting. Føler for å bli "reddet", du har mye og gjøre, det kan viker flott, men blir litt for mye for deg.

Anonymous poster hash: 9dd5f...95a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg drømte noe av det merkeligste i natt. det hele begynte med at jeg lå på havbunnen, altså bokstavelig talt med sjøstjerner og hele pakka. Så så jeg et hvitt lys. Det var veldig skarpt og vips kom en sånn hengearm og plukket meg opp fra havbunnen. plutselig var befant jeg meg på kjøkkenet hvor spaghetti kokte på kjelen. Jeg la spaghettien over i et dørslag og fortsatte med å kutte tomater, brokkoli, agurk, asperges, kiwi og masse masse annet, jeg greier ikke å huske alle tingene jeg kuttet men rett som det var ble kjøkkenet overfylt av all slags mat til det bokstavelig tøt over og inn i gangen ved siden av. alle matvarene mikset seg sammen og ble til slutt en gjørme av noe som lignet en mellomting mellom guacamole og salsa. hva betyr egentlig dette, har aldri drømt noe sånt før?

Anonymous poster hash: cf156...b5c

Har ikke så mye å bidra med, annet enn at beskrivelsen din gjorde meg veldig sulten. :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...