Gå til innhold

utrolig irritert på typen fordi han gir bort tingene mine!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har ikke hørt fra han i hele dag. Han sover hos foreldrene sine. Ringte han i kveld og han sa at han var så sint at han ikke vilke snakke med meg og at han ikke komme til det punktet hvor han snakker nasty. Jeg sa: du trenger da vel ikke å snakke nasty til meg. Han sa: jo, det er nå andre krangelen vi har pga. den flasken. Jeg sa: det er nettopp derfor, hvorfor kan du ikke respektere meg? Han sa: at datteren min drikker av en flaske som like gjerne kan kastes i søpla. Jeg sa: det handler ikke omdatteren din. Du trenger ikke å gi bort mine ting. I det jeg skulle til å si at detvogså har med de gavene å gjøre, brøt han inn og sa: ja, det handler ikke bare om drikkeflasken, MEN OM MITT BARN.Også la han på. Jeg har ikke såret henne. Aldri!Så nå bor vi hver for oss. Det at han tror dette er en krig mot datteren, noe det tyder på siden han tar seg så ekstremt nær av det, så kan jeg jo lure på hvor lite som skal til før enn at han dumper meg senere dersom jeg skulle komme til å såre datteren ved feks. å si "dette får du ikke lov til". Jeg snakket jo ikke en gang til henne og det er jo han som får henne med på det.

Anonymous poster hash: 8e67c...bf3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel mtp profilnavnet og profilbildet ditt så er det jo klart at du ikke er enig med noen av oss..

Den slemme heksa vet du..Hva vet hun om slike ting?

Hadde du sett filmen hadde du visst at hun egentlig ikke er slem. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss , tenkte dette var en tulletråd !

Må huske på at du samler på ting som barn liker, klart datteren hans vil låne.

Min kjæreste har masse gitarer, min datter låner disse av han.

Hun liker gitarene for at han er veldig opptatt av og spille og synge.. Ha konserter osv..

Du har ikke tenkt på at datteren også vil se på disse for at hun ser opp til deg??

Gi bort er ikke greit men at hun låner og leker ser jeg ingen grunn til og hyle over.

Barn vil gjerne røre og se, hvis min sambo hadde vært så smålig så hadde jeg nokk blitt sinna jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The damned

Jeg samler også på "leker" og noen av disse har jeg på en hylle som er lett synlig. Jeg hadde ikke likt om de ble gitt bort uten at jeg ble spurt.

Og hvorfor kan ikke en ting av plast ha affeksjonsverdi? Må det være dyre materialer for at det skal kunne ha affeksjonsverdi?

Jeg tror dette går på respekt og at han ikke respekterer det at ts har sagt at det ikke er en ting hun vil at datteren hans skal få. I hvert fall når han også leser sms og meldinger på facebook. Virker ikke som han respekterer henne da.

Vet ikke, men jeg leser det slik at dette kanskje var en ting som fikk begeret til å renne over.

Men ville nok ha prøvd å snakke med han når jeg var rolig og fått han til å forstå at noen ting er mine og at jeg har et privatliv selv om vi er sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg samler også på "leker" og noen av disse har jeg på en hylle som er lett synlig. Jeg hadde ikke likt om de ble gitt bort uten at jeg ble spurt.

Og hvorfor kan ikke en ting av plast ha affeksjonsverdi? Må det være dyre materialer for at det skal kunne ha affeksjonsverdi?

Jeg tror dette går på respekt og at han ikke respekterer det at ts har sagt at det ikke er en ting hun vil at datteren hans skal få. I hvert fall når han også leser sms og meldinger på facebook. Virker ikke som han respekterer henne da.

Vet ikke, men jeg leser det slik at dette kanskje var en ting som fikk begeret til å renne over.

Men ville nok ha prøvd å snakke med han når jeg var rolig og fått han til å forstå at noen ting er mine og at jeg har et privatliv selv om vi er sammen.

Ting av plast kan vel det, men drikkeflasker? Uansett syns jeg det er dårlig gjort å ha leker utstilt, dom besøkende barn ikke får lov å låne og leke med. Tenk så kjipt for ungene da. Så lenge det er ting som ikke blir ødelagt så trenger man ikke være sær på slike ting. Leker er skapt for å lekes med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting av plast kan vel det, men drikkeflasker? Uansett syns jeg det er dårlig gjort å ha leker utstilt, dom besøkende barn ikke får lov å låne og leke med. Tenk så kjipt for ungene da. Så lenge det er ting som ikke blir ødelagt så trenger man ikke være sær på slike ting. Leker er skapt for å lekes med.

Pfft, de overlever nok. Greit å lære seg at man ikke kan få alt man peker på.

Anonymous poster hash: 31e99...b13

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest The damned

Ting av plast kan vel det, men drikkeflasker? Uansett syns jeg det er dårlig gjort å ha leker utstilt, dom besøkende barn ikke får lov å låne og leke med. Tenk så kjipt for ungene da. Så lenge det er ting som ikke blir ødelagt så trenger man ikke være sær på slike ting. Leker er skapt for å lekes med.

Hvorfor kan ikke en drikkeflaske være det?

Nei, det synes ikke jeg at er dårlig gjort i det hele tatt. Barn må lære seg at de ikke kan få alt.

Jeg har aldri fått spørsmål om barn kan få leke med det jeg har, men må si at det kommer an på alderen til barnet. Hadde ikke lånt bort til veldig små barn. De har ikke lært seg å leke forsiktig med ting.

Men jeg ser ikke på mine ting som leker egentlig. Mer samlerobjekter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logget meg på i dag, med to varsler om at noen har sitert mitt innlegg.. Men det får jeg ikke se siden jeg har visst personangrepet noen -.-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pfft, de overlever nok. Greit å lære seg at man ikke kan få alt man peker på.

Anonymous poster hash: 31e99...b13

Herlighet. Det er leker.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Han og jeg har vært sammen i mange år. Flere sier at de har merket at han er fra et mindre sofistikert hjem ( mildt sagt).Uansett. Jeg rører ikke det som ikke er mitt og leser verken hans mail eller andres. Jeg er 100 % ærlig sånn sett. I Japan for to år tilbake, kjøpte jeg en hello kitty drikkeflaske. Jeg har sagt til han at den vekket en nostalgi og at det var derfor jeg kjøpte den. Jeg sa på tull at den måtte passes godt på da jeg var borte. Så at datteren hans brukte den på et bilde. Jeg sa fra at dette ikke var greit. I grunn et prinsipp, mer enn noe annet. Mine ting er mine ting og jeg vil bestemme over de. Tenkte at det var greit å ta det med en gang slik at han vet at jeg misliker sånn. Burde ikke spille noen rolle om det er dyrt eller billig. I dag drakk hun igjen av flaska. Jeg nevnte det på nytt. Da klikket kjæresten min og sa at hun tross alt trodde at den var hennes. Jeg sa: men du tenker jo tydeligvis ikke. Hva om dette var en gammel gave fra min far? Også er det plutselig hennes? Jeg forsøkte å få han til å fatte poenget. Jeg sa også at hun kunne få den av meg, men at det var min gave til henne. Han slengte igjen døren og skrev neldinger om hvor grusom jeg er. At dette forteller hvor barnslig og gjerrig jeg er og at han misliker at jeg behandler barnet hans sånn og at jeg bare ødelegger. Jeg har bare vært hyggelig mot datteren og liker henne veldig godt. Men hvorfor skal mine ting bli allemannseie? Og hvorfor sjal ikke jeg få lov til å bli hørt? Jeg samler på my little pony også. Er 30 år, men jeg må da få lov til å bestemme selv over nine ting! Hva er det neste? At hun tar bilen når hun er 18, fordi pappa gir henne lov og truer med skillsmisse om jeg sier han i mot. Hvorfor skal han lage kjeltring av sin egen datter? Man spør om å få låne!

Anonymous poster hash: d9397...803

Når du samler på leker,så gjem dem slik at ikke barn finner de da. Er det vanskeligere enn det?

Og unnskyld meg,du virker noe barnlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg samler jo på litt annet enn leker:) hehe. My little pony er fra ebay, samleobjekter fra 90-tallet. Flasken var så "kul" at jeg måtte ha den. Sto i 10 min for å velge farge. Jeg vet at barn liker godteri og leker, men jeg må jo kunne få ha både godteri og disse samlelekene i mitt eget hjem, uten at hun skal få de og tro de er hennes. Hun er såpass stor at hun forstår dette, men det er jo kjæresten min som tillater alt. Hun må få det som hun vil, når det er han dom tillater, men jeg skal ikke få sette regler eller stille krav. Jeg sa til han på en pen måte at han måtte passe ordbruken foran datteren og at han må respektere mine ting og mitt ord. Jeg høres smålig ut, men finnes ikke smålig når det gjelder barnet. Jeg spanderer med glede både kino, middag, tur til lekeland. Mrn jeg er fortsatt et individ og vil behandles med respekt. Liker ikke å høre " du vil forstå når du selv får barn, eller du er ikke moren, så du har ikke noe du dkulle ha sagt" for deretter å høre " herlighet så kjip du er som stemor, du må gi som om det var ditt eget barn". Føler at det snus ettersom det er convinient. Har såvidt begynt å bli kjent med henne, og forholdet er bra, men det er jo kjæresten min som står i midten og dirigerer. Hvis han slutter å ta parti ( som om det var en krig) og bsre la oss ha det fint, slik det var, så går dette bra. Men når han skal bestemme over meg og mitt, da blir det ikke hyggelig.

Anonymous poster hash: 8e67c...bf3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor gidder du å kaste bort tid på denne fyren?



Anonymous poster hash: 16238...84c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...