Gå til innhold

Har du en sur kjæreste?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Samboeren min er veldig stresset for tiden. Når han er stresset blir han fryktelig sur og tverr. Det skal ingenting til, og gud hjelpe meg om jeg prøver å lette stemningen, ELLER hvis jeg sier i mot!

Jeg bare vet ikke hvordan jeg skal reagere lenger, hvis jeg ikke har en reaksjon er det feil også!

Nå har vi kjøpt leilighet sammen og han er enda mer stresset enn vanlig pga salg av den gamle leiligheten og snart flytting. Vi har en interessant tid i møte :sjokkert:

Har lyst å lette litt på stemningen, og håper noen vil dele noen litt morsomme historien der kjæresten reagerer på en rar/teit måte, eller en absurd krangel.

Jeg kan begynne.
Samboer var litt furt her hin dagen. Lang dag på jobb. Han var sliten og skulle lage seg en brødskive. Se for deg en voksen mann med denne reaksjonen: Jeg hadde ryddet smøret inn i skapet, og da han ikke finner det, sier han med barnslig og trassig stemme, mens han legger armene i kryss og tramper med ene foten i gulvet: "ååÅÅÅH, har vi ikke smør engang?!!" Han var nesten på gråten. Da jeg fant frem smøret var alt helt greit igjen med EN gang. :laugh:



Anonymous poster hash: 30ca6...364
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nåmmen :fnise:

Min mann ble sur etter at han i 10 sekund hadde prøvd å ordne soveputa si slik han ville ha den. Han kastet den i veggen hardt... og det smalt! (fordi han er så sterk :trene: ). Jeg hadde latterkrampe frem til han nappet til seg puta mi, fniste og snudde seg vekk... Han pleier aldri å være sur, men akkurat den kvelden .... :rodmer:



Anonymous poster hash: ee95d...575
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen min ble sur en gang fordi han ikke fikk hjelpe meg med å bære en balje fordi jeg klarte det selv. Han tilogmed gjorde det slutt, og dro. Kom tilbake dagen etter med halen mellom bEina.

Han ble sur en gang jeg sa: Smiiiil! Da jeg skulle ta bilde av han. Han så jo alltid så sur ut...

Han ble sur om jeg ringte han når det ikke passet han, noe jeg ikke kunne vite på forhånd.

Han ble sur en gang jeg ble hjemme fra jobb Pga sykdom.

Han ble sur en gang jeg for første og siste gang ikke kunne ha sex når han ville, fordi jeg far for sliten.

Han ble sur om ungen kun ikke satt konstant i ro ved bordet, og ungen var tre.

Må jeg nevne at han var morgengretten hver morgen?

Det eskalerte til brøling for den minste ting. Skada fyr.

Jeg dro selv tilslutt. For mye galskap og drama for min del. Damer, dere er sammen med guttefjotter som oppfører seg som trassige treåringer.

Anonymous poster hash: 4c0d2...671

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Han prøvde å tenne meg. Men jeg var litt "ukonsentrert" og tullet meg litt. Etter maks to min gir han opp og surmuler, fordi jeg er så ukonsentrert :P



Anonymous poster hash: 30ca6...364
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ble skikkelig sur en dag jeg ringte han for å si god natt, og da hadde han visst lagt seg for mange timer siden. Han mente jeg burde vite det, men han la seg flere timer tidligere enn han pleier. Om noen vekker han når han sover (med mindre han skal vekkes), blir han skikkelig sur, han er morgengretten også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er den sure av oss 🙊 Blir bare småmuggen en gang i blandt, kan ikke noe for det. Men heldigvis er han så søt og snill, så varer aldri lenge 😊❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke en sur kjæreste, jeg ER en. Dvs, jeg går opp og ned i humør som en jojo..

Er nok ingen dans på roser å leve med.

Anonymous poster hash: 39a53...7c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som er den sure kjæresten i forholdet: i hvor stor grad (hvis noen) klarer dere å "ta dere sammen" så det ikke bare blir dårlig stemning etc? ;)



Anonymous poster hash: 292f9...835
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min blir dritsur når han gjør noe feil, noe blir ødelagt eller har glemt noe som han syns er viktig.

Her om dagen kjørte vi hjem etter å ha vært på besøk, og da dunka bilen neddi en hump på veien. Han ble så forbanna og bannet og kjeftet, og da jeg sa "hva er det du gjør??" ble det ikke noe bedre, fnis :fnise:

En annen gang skulle vi skifte på senga og da ble han kjempeirritert fordi jeg la på dynetrekket feil! Han trekker på når det er vrengt og trekker ned på en måte, jeg stapper inn i hjørnene nedenfra med trekket rette veien. Det syns han var alt for tungvint. Tror det var første gangen vi skulle gjøre husarbeid sammen (vi hadde ikke vært sammen så lenge da) og jeg begynte å grine fordi han ropte til meg, haha. :grinele: Nå i ettertid er det jo bare gøy.

Ikke alltid like gøy når han blir sint da... Lydnivået og tonefallet passer ikke meg, roping gjør meg skikkelig nervøs og usikker. Gjør nesten i buksa da :overrasket:

Edit: Skal jo sies at jeg ikke er en solstråle bestandig jeg heller da... Vi har vær vår tur å være sur og tverr.

Endret av Sixett
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...