Gå til innhold

hashtag bryllup?


Hege899

Anbefalte innlegg

Hvordan fikk dere som har IG konto gjestene deres til å tagge bildene sine med deres navn på den store dagen?

Jeg har sett flere med #hegeogtrond #erikoglise osv,slik at brudeparet kan finne bilder igjen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi tenkte ikke på det selv, men jeg vet at noen har skrevet det på kirkeprogrammet og/eller menyene. :)

Endret av Pingting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I disse digitale tider tror jeg ingen reagerer på om det står åpenlyst i et program av noe slag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde det på plakat på en av dørene inn, samt på do...hehe. Angrer på at vi ikke skrev på kirkeprogrammet også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg laget slike små skilt i går, der jeg skrev:

Instagram? Bruk hashtag #liseogper :hjerte:

Laget disse i A6 størrelse, 2 sidig som jeg bretter og setter på bordene.

Skrev også det samme på baksiden, nederst på kirkeprogramet i liten skrift :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg laget slike små skilt i går, der jeg skrev:

Instagram? Bruk hashtag #liseogper :hjerte:

Laget disse i A6 størrelse, 2 sidig som jeg bretter og setter på bordene.

Skrev også det samme på baksiden, nederst på kirkeprogramet i liten skrift :fnise:

Lyst til å vise bilde? 😊

Anonymous poster hash: 68728...e55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vurderer å kjøpe en tavle, også skrive det på 😊

Har du bilder av hvordan du vil gjøre det?

Jeg tenkte kanskje jeg skulle klistre noen lapper/kort på toalettet også? Der leser jo alle,haha. Men vil ikke "mase" heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trappetroll

Har du bilder av hvordan du vil gjøre det?

Jeg tenkte kanskje jeg skulle klistre noen lapper/kort på toalettet også? Der leser jo alle,haha. Men vil ikke "mase" heller..

Jeg tenker å ha en nederst i menyen, og på invitasjonene også 😊

Her er linker til litt inspo. Har ikke fått tak i en slik tavle ennå 😊

http://rack.2.mshcdn.com/media/ZgkyMDEzLzA3LzAxL2Y2L2hhc2h0YWc2NDB4LmEzY2E4LmpwZwpwCXRodW1iCTEyMDB4OTYwMD4/0f5b0725/1c8/hashtag-640x360.jpg

http://somethingturquoise.com/wp-content/uploads/2013/01/ST_Instagram_Your_Wedding_1.jpg

http://amymancuso.com/blog/wp-content/uploads/2013/02/social-media-at-wedding.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toastmasteren sa det i bryllupet



Anonymous poster hash: e46cb...392
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trappetroll

Kjempesøte!!

Ja! Synes også at de som har bilderammer med hashtaggen i, på bord og sånn, er søte 😊

Blir litt koseligere enn med en lapp på veggen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Synes også at de som har bilderammer med hashtaggen i, på bord og sånn, er søte 😊

Blir litt koseligere enn med en lapp på veggen :P

Enig:) er det vanlig å opplyse om slikt nå?eller er det masete?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trappetroll

Enig:) er det vanlig å opplyse om slikt nå?eller er det masete?

Jeg ser ikke problemet med å opplyse om det. Vanligvis har jeg opplevd mas fordi jeg f.eks. Har hatt med kamera eller lignende, om ikke jeg kan sende osv. Samme med venner. Så da er det bedre å opplyse med en gang 😊 så kan en be om å få det opprinnelige bildet senere heller, hvis det er noen fine 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde det på invitasjonene i tillegg til "program for dagen" som gjestene fikk ved ankomst. På den måten så fikk vi litt både bilder fra utdrikkingslag, dugnad, hos frisøren med bruden og fellesmiddag for tilreisende dagene før osv.

Vi gadd ikke å skrive noen oppfordring rett ut. Hvis man bare skriver #abgifter seg litt diskret, så skjønner de som har instagram hva de skal gjøre og man slipper at stressede eldre slektninger går rundt og lurer på hva instagram er. :)



Anonymous poster hash: 07ef7...ee4
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...