Gå til innhold

Kvinner som bevisst har sex med gifte menn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest C'est la vie:)

Det er sant, og som noen andre sier, sier det svært mye om kvinnens moral. Men det er ikke kvinnen som har forpliktet seg til noe her. Det er mannen.

Anonymous poster hash: 1a736...6d1

Enig i den. Likevel har jeg lite til overs for den medskyldige, som heller burde si fra om mannens eventuelle handlinger. Det tviler jeg på at mannen selv ville gjort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

He he. En som føler seg litt truffet her? Kunne så absolutt trenge en hobby, men det rører ikke ved min oppfatning i denne saken. :danse:Anonymous poster hash: 20378...940

De som er negative til å si ifra om slike ting er gjerne de som har forhold på si.

Endret av Tba
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her.

Det er ingen tvil om at kvinnen her vet om sivilstatus til den sleske mannen. Det kan dokumenteres, og hun er ikke den eneste han holder på med.

Det er dokumentert, og alle "bevis" ligger klare. Det er bare å trykke på "send", så ligger alt klart i hans kones innboks på jobben kommende mandag. Jeg var litt i tvil om jeg skulle legge ved hennes tlf nr og adresse, så jeg sparer det til en evt forespørsel kommer. I så fall får hun det.

Som sagt, så gjort. Døm meg de som vil, ros meg de som synes jeg gjør det rette..

Anonymous poster hash: 20378...940

Er dette folk du har en nær relasjon til? Det er selvsagt bra at folk bryr seg, men det kan være dumt å legge seg opp i fjerne bekjentes problemer. Hva om de ikke har problemer engang? Om dette er noe de gjør begge to, altså partnerene feks?

Anonymous poster hash: eeb65...ebb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest daisydaisy

Hvis kvinnen BEVISST har sex med en gift mann som du har skrevet, så kan definitivt begge klandres i mine øyne.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send informasjonen. Jeg er veldig takknemlig for personen som varslet meg da min eks var utro.

Anonymous poster hash: 80435...c82

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her igjen.

Jeg fikk meg ikke til å gjøre det. Utelukkende av hensyn til henne som er uskyldig. Jeg vet jo hvor uendelig jævlig det føles, og hvor mange spørsmål som herjer hjernen etter en slik avsløring.

Jeg akter å gi ham én sjanse til. (Den forrige ignorerte han fullstendig), men skjer det en eneste tilnærming til, så er det "send" umiddelbart.

Hun som er "brukeren" av han, spiller så dum at jeg begynner å lure på om hun tror på seg selv.

Takker uansett for alle tilbakemeldinger, dere er til nytte.



Anonymous poster hash: 20378...940
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Send mailen din til mannen, da vel. Si at du vil informere hans kone dersom han ikke slutter å bedra henne.

Forøvrig tyder trådens tittel på at du er mest opptatt av kvinnens rolle i dette. Men den som har kontroll i slike settinger er den som er utro, i dette tilfellet en mann. Vedkommende kan lyve til både kona og elskerinnen, og ingen av dem har særlig stor mulighet til å oppdage løgnen(e).



Anonymous poster hash: 6fa66...f88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange kvinner har en masterplan om bevisst å gå etter gifte menn for å ha sex med dem?? :klo:

Har aldri møtt noen men så er jo jeg en ensom bitterpikk med et dårlig kvinnesyn også da.

Opplys meg KG! Jeg trenger noen harde fakta!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange kvinner har en masterplan om bevisst å gå etter gifte menn for å ha sex med dem?? :klo:

Har aldri møtt noen men så er jo jeg en ensom bitterpikk med et dårlig kvinnesyn også da.

Opplys meg KG! Jeg trenger noen harde fakta!

Det finnes en del jenter som liker å ta opptatte menn ja, noen liker det vel for spenningen, noen fordi de får en følelse av at de vinner (de får en opptatt type til å ta henne istedenfor å være tro mot dama) bekreftelse av at de kan "få hvem de vil" maktfølelse, noen tenker at siden han er opptatt er han verdt å prøve ta, eller rett og slett en måte å få seg noe og slippe en som vil være kjæreste.. og sikker tusen andre grunner..

Motbydelige er de damene iallefall uansett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge er skyldige i utroskapen. Dersom kvinnen er klar over at mannen er med noen andre, er hun like mye med på å såre den uvitende parten. Jeg ville sagt fra, uten tvil!

Meningsløs argumentasjon.

A) Den utro mannen til sin bedratte kone; "sorry, fylla hadde skylda"

B) Den utro mannen til sin bedratte kone; "sorry, hun jaktet bevisst på gifte menn"

Begge "forklaringene" er like idiotiske og latterlige.

Gift eller ei, bevissthet rundt egne handlinger og konsekvensanalyse er like relevant, osgå uavhengig av kjønn.

Endret av Gorgonzola
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes en del jenter som liker å ta opptatte menn ja, noen liker det vel for spenningen, noen fordi de får en følelse av at de vinner (de får en opptatt type til å ta henne istedenfor å være tro mot dama) bekreftelse av at de kan "få hvem de vil" maktfølelse, noen tenker at siden han er opptatt er han verdt å prøve ta, eller rett og slett en måte å få seg noe og slippe en som vil være kjæreste.. og sikker tusen andre grunner..

Motbydelige er de damene iallefall uansett...

Og hvor har det det fra at damene er ute etter gifte menn? De jeg kjenner som har hatt eller har forhold til gifte menn har falt pladask for dem, etter kurtisering fra mennene (nei det er ikke damene som legger seg etter gifte menn, selv om en del av de damene som er gift med utro menn liker å tro det). Menn som holder på sånn vil før eller siden være utro mot partneren sin uansett, uavhengig av hvem de treffer på sin vei, selv vet jeg om ihvertfall 10 stk attraktive menn (som alle vet hvem er pga sin posisjon) gifte menn som ville vært utro om jeg hadde sagt ja til å ha sex med dem. Menn i 40-årene...

Så min erfaring etter 5 år som singel i 40-årene er at ca 80-90% av alle menn vil være utro, om partnerne ikke får vite om det. Noen få er 100% trofaste, men de er det langt mellom...

Anonymous poster hash: b1dfd...354

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvor har det det fra at damene er ute etter gifte menn? De jeg kjenner som har hatt eller har forhold til gifte menn har falt pladask for dem, etter kurtisering fra mennene (nei det er ikke damene som legger seg etter gifte menn, selv om en del av de damene som er gift med utro menn liker å tro det). Menn som holder på sånn vil før eller siden være utro mot partneren sin uansett, uavhengig av hvem de treffer på sin vei, selv vet jeg om ihvertfall 10 stk attraktive menn (som alle vet hvem er pga sin posisjon) gifte menn som ville vært utro om jeg hadde sagt ja til å ha sex med dem. Menn i 40-årene...

Så min erfaring etter 5 år som singel i 40-årene er at ca 80-90% av alle menn vil være utro, om partnerne ikke får vite om det. Noen få er 100% trofaste, men de er det langt mellom...

Anonymous poster hash: b1dfd...354

Det finnes faktisk de damene som sier det rett ut at de går etter opptatte menn...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og hvor har det det fra at damene er ute etter gifte menn? De jeg kjenner som har hatt eller har forhold til gifte menn har falt pladask for dem, etter kurtisering fra mennene (nei det er ikke damene som legger seg etter gifte menn, selv om en del av de damene som er gift med utro menn liker å tro det). Menn som holder på sånn vil før eller siden være utro mot partneren sin uansett, uavhengig av hvem de treffer på sin vei, selv vet jeg om ihvertfall 10 stk attraktive menn (som alle vet hvem er pga sin posisjon) gifte menn som ville vært utro om jeg hadde sagt ja til å ha sex med dem. Menn i 40-årene...Så min erfaring etter 5 år som singel i 40-årene er at ca 80-90% av alle menn vil være utro, om partnerne ikke får vite om det. Noen få er 100% trofaste, men de er det langt mellom... Anonymous poster hash: b1dfd...354

Du bør bytte omgangskrets hvis 80-90% av mennene der er utro hvis muligheten er der.

Det er ikke vanlig.

Endret av Tba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her.

Etter litt vurderinger har jeg bestemt meg for heller å hjelpe denne dama litt med markedsføringen.

Hun søker aktivt etter nye "offer" på nettet, så jeg hjelper henne litt på vei.

Da må hun vel bli glad? ;)



Anonymous poster hash: 20378...940
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Etter litt vurderinger har jeg bestemt meg for heller å hjelpe denne dama litt med markedsføringen. Hun søker aktivt etter nye "offer" på nettet, så jeg hjelper henne litt på vei. Da må hun vel bli glad? ;)Anonymous poster hash: 20378...940

Hvordan er det du hjelper henne?

Anonymous poster hash: 7f6ff...5bf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du bør bytte omgangskrets hvis 80-90% av mennene der er utro hvis muligheten er der.

Det er ikke vanlig.

Jeg kjenner folk fra mange ulike kretser, så er ikke der det ligger, heller at menn i 40 årene er dritt lei det de har hjemme og søker spenning. Mulig mange av dem mente at de ikke kom til å være utro når de var yngre, men mange som endrer seg med årene og ting blir kjedelig hjemme...

Har også noen mannlige kollegaer som bekretfer at det er sånn, og det er ordentlige menn disse kollegaene.

Anonymous poster hash: b1dfd...354

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Sladre. Det hadde jeg satt pris på.

Mannen er den første som bør klandres, men neket som har seg med han er ikke det spøtt bedre og kan godt få smake pisken hun og.

Anonymous poster hash: ebb5f...f4c

jeg syns ikke neket skylder hans kone noe som helst. Er hans ansvar to keep it in his pants. Samme gjelder menn som har sex med gifte kvinner. Da er det den gifte kvinna sitt ansvar. rart det aldri er tråder om det her inne forresten.. Endret av BettyBoop
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Kvinnen er i så fall ei hore.

Hor, se ekteskapsbrudd; i daglig tale også om kjønnslig omgang utenfor ekteskap i sin alminnelighet, særlig hvis det gjelder løse forhold.

https://snl.no/hor

Anonymous poster hash: fa9ff...d32

det er den gifte mannen som er hore
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner folk fra mange ulike kretser, så er ikke der det ligger, heller at menn i 40 årene er dritt lei det de har hjemme og søker spenning. Mulig mange av dem mente at de ikke kom til å være utro når de var yngre, men mange som endrer seg med årene og ting blir kjedelig hjemme...Har også noen mannlige kollegaer som bekretfer at det er sånn, og det er ordentlige menn disse kollegaene. Anonymous poster hash: b1dfd...354

Jeg er i slutten av 40 årene og kjenner ikke meg eller venner igjen beskrivelsen din.

Beskrivelsen kan stemme for få prosent av mennene på jobben, men det er helt klart

flere kvinner der som har den type adferd.

Jeg nekter ikke for at det er god del menn som er slik du beskriver, på konas tidligere

arbeidsplass var det en del slike. Så det er veldig avhenging av kulturen på arbeidsplassen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...