Gå til innhold

Jeg vil så gjerne, men kommer ikke over det.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så klart de hadde sex.

Finn deg noen andre heller.

Han brånekter. Påstår at han tok seg en runk. Men historien hans stemmer ikke, for han sa forskjellig på hvor han gjorde det, de to gangene jeg spurte han. Spiller ingen rolle lenger, hva som egentlig skjedde når han viser de dårlige, brutale sidene sine. Han har alltid sagt at han aldri slår kvinner. Ja jøss.

Anonymous poster hash: 203b0...e47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig bra gjort å komme deg vekk! Slet selv med en sånn man , vold, psykisk mishandling og løgner. Han var utro to ganger og prøvde seg på at han ble "voldtatt" nei vett du hva! Jeg har i alle fall erfaring med at man kommer en dag over dem! Idag har jeg null savn men det var en lang vei. Håper du fullfører hele veien mot dit nye og bedre liv. Det er vanskelig å gjøre det slutt men enda vanskeligere er det å holde seg borte. #Styrkeklem

Anonymous poster hash: 9e1ea...3cf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, godt å få litt støtte her inne.

Jeg kommer til å holde fokus på mitt barn og prosjekter jeg holder på med fremover, arbeid. Kommer til å bli mer enn travelt, så jeg har ikke merka noe savn enda. Savner de gode tingene mer og mer, det vet jeg at jeg vil gjøre. Men, å aldri kunne stole på han og aldri kunne være trygg på han og så oppfarende som han er, er det nesten umulig. Samtidig ikke noe jeg ønsker for mitt barn dette. Ustabil atferd.

Anonymous poster hash: 203b0...e47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han bryr seg mer om hva andre tenker om at det plutselig skal være slutt, enn det faktum at han har vært fæl mot meg. HAN tror vel det bare er å overse det og gå videre, slik som jeg alltid har gjort. Han tilogmed spurte hva han skulle si til mammaen sin.... Som om hun har noe med det å gjøre. Styrer sønnens liv, i en alder over tretti.... Alt er så abnormalt...

Anonymous poster hash: 203b0...e47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helgen er verst, merker jeg... Han prøver å få meg tilbake. Jeg ber han kontakte henne han datet bak ryggen min. Takler ikke dette mer.

Anonymous poster hash: 203b0...e47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helgen er verst, merker jeg... Han prøver å få meg tilbake. Jeg ber han kontakte henne han datet bak ryggen min. Takler ikke dette mer.

Anonymous poster hash: 203b0...e47

Det er et tøft og vondt liv å oppleve svik og brudd. Ting blir bedre, men det tar lengre tid ved stort svik. Men om det blir noe bedre å fortsette med denne mannen tviler jeg på. Du må bestemme deg for noe og holde fast ved det, uansett hva mannen gjør og sier. Det er lett å si en masse når man er fortvilet, å vise det samme i handling har man ingen garanti for .

Anonymous poster hash: 5cca4...0e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke fortsette med han, fordi det er tydelig at han har en skrue eller to løs. Total mangel på empati og normal forståelse av helt essensielle ting. Hadde han bare kunne sagt unnskyld, men han gjør ikke det engang på ordentlig måte. Han forstår ikke at det han har gjort er ille. Nå er vi uansett på et ikke-kommuniser-plan. Jeg kan aldri være alene sammen med han, vet aldri hva han kan finne på. Han bryr seg mer om hva andre må tenke, nå som det er/blir slutt, enn det han faktisk har gjort mot meg.

Anonymous poster hash: 203b0...e47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg er sjokkert over det han gjorde på hotellet, å overfalle deg og stappe papiret med sperm i munnen din. At du ikke reagerer sterkere på dette viser at du er/har vært veldig underkuet. Det er bra du har gjort det slutt, men det virker som du likevel ikke forstår helt hvor ille dette var, når du fortsatte weekenden med han etter det.



Anonymous poster hash: ab3e3...713
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg er sjokkert over det han gjorde på hotellet, å overfalle deg og stappe papiret med sperm i munnen din. At du ikke reagerer sterkere på dette viser at du er/har vært veldig underkuet. Det er bra du har gjort det slutt, men det virker som du likevel ikke forstår helt hvor ille dette var, når du fortsatte weekenden med han etter det. Anonymous poster hash: ab3e3...713

Ja, det var fælt og jeg tenker på det hele tida. Fatter ikke at han gjorde det! Han selv bagatelliserer det, og sier at han innrømte at det var ufint gjort. Og at han er irritert på seg selv for at han gjorde det. Jeg fortsatte weekenden, for ante ikke hvor jeg skulle gjøre av meg, prøvde å overse det han hadde gjort. Han var veldig snill" etter det. Men da jeg kom hjem og fikk lagt ungen og fikk litt tid for meg selv, kom tankene. Jeg er ikke trygg på han etter dette. Han ville komme for å prate, men alene sammen med han nå, så er jeg redd for så noe jeg sier kan utløse at det svartner for han igjen.

Anonymous poster hash: 203b0...e47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir helt kvalm av å lese om episoden på hotellet. Veldig glad for at du har gjort det slutt. For en søppelmann. Lykke til videre, dette klarer du!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at du ikke kan komme deg over det er din sunne fornuft som sier deg at du ikke burde. Dere er gift for hverandre, finn noen bedre som er deiligere i sengen. Man går ikke og ligger med andre pga uenigheter. Da er det forholdet null verdt.



Anonymous poster hash: 82b0a...132
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg dumpet han. Etter en langweekend som skulle være romantisk... Katastrofe.

Det startet med at jeg ikke tenner lengre på han, så han ble lei seg og grein over det.

Dagen etter dro han og tok massasje på hotellet, som skulle vare i en time mens jeg shoppet imens. Den ene timen ble til to timer, og han oppførte seg helt merkelig da jeg møtte han i lobbyen. Ville ikke gi meg kyss, og virka sur... Han dro for å shoppe, jeg dro på hotellrommet og fant en rotete seng som lukta blomster, lange rødbrune hår i sluken i dusjen, bokseren hans full av flekker, og et papir fullt av sperm og gudene vet hva, i søppelbøtta...

Jeg ringte han og ba han komme med en gang på hotellrommet, noe han nektet å gjøre. Det endte med at han kom på rommet, jeg anklagde han for utroskap, og det svartnet ( han har et enormt sinne) for han sånn at han slengte meg på senga, slo i ryggen min, holdt meg fast og stappa papiret som var vått av sperm, i munnen min.

Etter det, har jeg prøvd å late som om ting er ok, siden vi hadde flere dager igjen sv turen. Da vi endelig kom hjem, og jeg endelig fikk litt tid alene og til å tenke over hva han faktisk har gjort, ble jeg så sinna at jeg jaget han ut da han skulle komme til meg på kvelden. Han mente det var rett og rimelig å gjøre sånt mot meg, når jeg gjorde det sånn at det svartnet sånn for han.

Dette er ikke noe jeg ønsker, kan aldri stole på han, aldri være lykkelig, og aldri være trygg på at han ikke er brutal mot meg igjen. Jeg har prøvd å snakke med han om det, men da begynner han bare med løgner og unnskyldninger som at papiret var tørt (nei, det var gjennomvått av sperm) og at det var min egen feil.

TS.

Anonymous poster hash: 203b0...e47

:sjokkert:

H e r r e g u d!

For en syk syk person dette her er!

Anonymous poster hash: 392a9...e74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Før i forholdet, gjorde han det slutt annenhver til hver uke, for han gjorde det slutt hver gang han ble sint p på meg, det seg være at jeg ringte han og det irriterte han (sikkert fordi han var opptatt med å være utro) eller rett før rølpefyllguttesnowboardtur. Fordi da ville ikke den irriterende dama hans ringe og forstyrre om han fant seg dame å knulle på, der.

Jeg var der alltid når han kom tilbake og ville være sammen igjen. Men hver gang, har han snakket dårlig om meg til kompisene sine, tilogmed fått de til å gjøre narr av meg på instagram fordi jeg la ut bilder av katten min... Nei, vi er ikke fjorten, vi er over tretti...

Så jeg vil egentlig snakke med han nå, og be han være så snill og ta hensyn og la være å snakke dritt om meg til alle og enhver. Der sitter han og søstra hans og snakker dårlig om meg, og påstander og løgner som ikke er sanne. Er redd han kommer til å ødelegge ryktet mitt med løgnene sine. Byen vi bor i, er liten.

Så vil be han om å la være å snakke om meg. Samtidig vil jeg ha tilbake en cd som er i bilen hans. Det er en spesiell cd, som ikke er å få erstattet og betyr mye for meg, hvis ikke hadde jeg gitt blaffen.

Så jeg har ringt han, men nå er han ikke å få tak i. Han svarer ikke, selvfølgelig. Han er vel allerede opptatt med en ny (eller gammel) elskerinne/dame/dørmatte/punchingbag...

Vil så gjerne be han om å la være å snakke dårlig om meg, til tross for at jeg dumpa han. Siden han snakka så mye dårlig om meg da HAN gjorde det slutt, lurer jeg på hvor mye dritt og løgner han kan spre om meg nå som jeg har såret han og gjort det slutt. Han selv skjønner jo ikke at det er mange gode grunner til at jeg ikke klarer mer.

Jeg er nede i kjelleren nå. Er helt satt ut. Syns ikke jeg fortjente det der. Trodde ikke det om han. Har vært i voldelig forhold før, og fortalte han om det. Han sa alltid at han er snill, at han aldri slår. Aldri gjør noe sånt.... Ja jøss...

Anonymous poster hash: 203b0...e47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, jeg synes ikke du skal be han om å la være å snakke dritt om deg. For da vil han nok få ekstra glede av å snakke dritt om deg. Dette tipper jeg ut fra din beskrivelse av han. Han vil såre deg mest mulig. Hvis han får vite hvor viktig cd'en er for deg, så kan det jo hende han ødelegger den. Kan du finne en lur måte å få tak i cd'en på?

Er han faren til barnet?



Anonymous poster hash: ab3e3...713
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spiller ingen rolle om forholdet er i en dårlig periode. Da burde man jobbe med forholdet, og ikke knulle andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ok, jeg synes ikke du skal be han om å la være å snakke dritt om deg. For da vil han nok få ekstra glede av å snakke dritt om deg. Dette tipper jeg ut fra din beskrivelse av han. Han vil såre deg mest mulig. Hvis han får vite hvor viktig cd'en er for deg, så kan det jo hende han ødelegger den. Kan du finne en lur måte å få tak i cd'en på? Er han faren til barnet? Anonymous poster hash: ab3e3...713

Du har så rett, det burde jeg ha skjønt, siden det ikke er lenge siden jeg leste om sånne som han, og at de vil bruke enhver sjanse til å ødelegge. Jeg får vel se den cden som tapt. Be han sende den i posten eller noe. Det er veldig synd, siden den cden betyr noe helt spesielt for meg. Høres rart ut, siden det bare er en cd, men ja.

Akkurat nå ignorerer han meg, og jeg orker ikke gjøre noen forsøk på å oppnå kontakt Pga den cden. Får vel bare la være å be han om å ikke snakke dårlig om meg. Er vel som å kaste bensin på bålet, det... Nei, ikke far til barnet og godt er det, for ham brukte å brøle og rope til ungen min ble vettskremt. Jeg sa da klart ifra om at det der gjør han ikke, men ungen min har ikke savnet han noe etter at han sluttet å være her. Tror ungen er lettet egentlig. Nå kan vi jo være oss selv uten en sinna mann som eksploderer for den minste ting, og slipper kritikk for alt og ingenting. Litt godt. Men tomt.

Anonymous poster hash: 203b0...e47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spiller ingen rolle om forholdet er i en dårlig periode. Da burde man jobbe med forholdet, og ikke knulle andre.

Nettopp, det jeg og syns, det er ingen unnskydning for å være utro. Da bør man heller gjøre det slutt,eller jobbe for å få forholdet til å fungere. Det var svært vanskelig for meg da han satt der helt rolig, og sa at hun er deiligere i senga enn meg. (Henne han datet over en periode bak ryggen min) og etterpå påsto at de aldri hadde vært til sengs, men noe han sa bevisst for å såre. Etter det forsvant de fleste følelsene for han, men jeg håpet det ville ordne seg, gå seg til, på et vis...

Anonymous poster hash: 203b0...e47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp, det jeg og syns, det er ingen unnskydning for å være utro. Da bør man heller gjøre det slutt,eller jobbe for å få forholdet til å fungere. Det var svært vanskelig for meg da han satt der helt rolig, og sa at hun er deiligere i senga enn meg. (Henne han datet over en periode bak ryggen min) og etterpå påsto at de aldri hadde vært til sengs, men noe han sa bevisst for å såre. Etter det forsvant de fleste følelsene for han, men jeg håpet det ville ordne seg, gå seg til, på et vis... Anonymous poster hash: 203b0...e47

Sant eller ikke, den der er under beltestedet. Kom deg ut av hele forholdet, og skyld på at du har finni en som veit åssen han skal bruke pikken sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant eller ikke, den der er under beltestedet. Kom deg ut av hele forholdet, og skyld på at du har finni en som veit åssen han skal bruke pikken sin.

Har blitt veldig skeptisk på menn etter dette. Har vært i ekstremt voldelige forhold før, og burde egentlig ha sett varsellampene mye tidligere, f eks da han ble sinna og knuste mobilen sin og flere av mine smykker. Jeg burde ha skjønt det da han brukte "din lille mongo" og " mongoen min" som kallenavn de gangene han syntes jeg sa noe som var litt teit eller dumt. Det ironiske er, at jeg har over gjennomsnitt i IQ og studerer noe man må ha høyt snitt for å komme inn på... Jeg burde ha skjønt det, når han, i likhet med treåringer, syns det er hysterisk morsomt om noen sier ordet bæsj. Jeg burde ha skjønt det da mora hans kjefta på min unge ved middagsbesøk. Eller da han alltid sa: hva skal jeg si til mamma, da? De gangene jeg trengte alenetid fordi det ble for mye for meg etter alt som har skjedd, en "mann" på over tretti som bryr seg mer om hva mora, som han fortsatt bor hos, mener, enn hva dama hans mener om forholdet...

Anonymous poster hash: 203b0...e47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...