Gå til innhold

Hjelp til å skrive til utleiere på finn.


Gjest snoopy_93

Anbefalte innlegg

Men herrefred, vil ikke moren din ha deg ut da? Hadde hun vært smart så hadde hun latt deg spare de pengene i stedet slik at at du kan flytte ut.

Anonymous poster hash: 34dbb...8b5

Ikke alle som har foreldre som har råd til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan gikk det? Fikk du leiligheten?

Anonymous poster hash: 3af71...90d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alle som har foreldre som har råd til det.

Hva gjør disse foreldrene når barna flytter ut, og de ikke får inn de tusenlappene i mnd?

Anonymous poster hash: 4a583...037

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men herrefred, vil ikke moren din ha deg ut da? Hadde hun vært smart så hadde hun latt deg spare de pengene i stedet slik at at du kan flytte ut.

Anonymous poster hash: 34dbb...8b5

Jo da hun vil ha meg ut. Jeg vil også ut og hadde jeg hatt andre muligheter hadde jeg så absolutt aldri flyttet hjem igjen. Det er for trangt her fra før og jeg sover i stua. Ikke så mye privatliv akkurat. Det tærer på. Er glad i foreldrene mine men jeg er vant til å være selvstendig da jeg har bodd borte 8 år. Har min egen måte å gjøre ting på osv.

Jeg er samtidig i den oppfatning at man skal betale litt for å bo hjemme. Husleie, strøm, mat, tv og internett er jo ting som koster. Jeg hjelper til med huslige ting også. Men hadde jeg feks kun betalt halvparten altså 2000 så hadde jeg hatt 2000 til sparing hver mnd som jeg kunne satt av til depositum. Det hadde ca tatt 1 år å spare tenker jeg men bedre det enn å stå på stedet hvil slik jeg har gjort i 2 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør disse foreldrene når barna flytter ut, og de ikke får inn de tusenlappene i mnd?

Anonymous poster hash: 4a583...037

Det koster å ha en ekstra person i huset. Gjerne ikke 4000, men noen tusenlapper blir det allikevel. Endret av Vevila
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...