Gå til innhold

Hjelp! Angrer på å fått meg ny hund


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dere som mener at TS skal gi hunden mer tid: Jeg er dypt uening.

Alt TS skriver her, tilsier at hun overhodet ikke er skikket som hundeeier, ihvertfall ikke med en stor hund.

.



Anonymous poster hash: 70688...138
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er dette den samme ts, som 1-2 uker før denne tråden lurte på hvordan hun skulle få laget pass og papirer til en gatehund som skulle bli flydd til københavn? HUn skulle så hente den der og kjøre via sverige...?



Anonymous poster hash: e4c0a...64f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er dette den samme ts, som 1-2 uker før denne tråden lurte på hvordan hun skulle få laget pass og papirer til en gatehund som skulle bli flydd til københavn? HUn skulle så hente den der og kjøre via sverige...?



Anonymous poster hash: e4c0a...64f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som mener at TS skal gi hunden mer tid: Jeg er dypt uening.

Alt TS skriver her, tilsier at hun overhodet ikke er skikket som hundeeier, ihvertfall ikke med en stor hund.

.

Anonymous poster hash: 70688...138

Heller ikke med en liten hund. Men mener at hu enten bør finne noen seriøse og dyktige hundefolk som vil ta på seg den, imens noen dukker opp må hu bare få gang, og gjøre det beste for hunden som hun selv VALGTE å importere fra utlandet til Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg angrer fordi det er for mye jobb for meg. Han er stor og sterk og krever så itrolig mye mer en jeg hadde forventet. Når jeg bestemte meg for å importere han så bodde jeg i hus med stor hage utenfor byen. Nå bor jeg i en liten leilighet uten hage i byen. Han passer ikke inn i leiligheten. Trenger mer plass! I tillegg er jeg syk, diagnosert med kronisk sykdom. Dette skjedde også etter jeg bestemte meg for å importere han. Allerede da flybilletten hans var bestilt så knøt det seg i magen min og jeg ville ikke ha han hit.

Han er veldig snill med jentene mine, de kommer veldig godt overens. Han er husrein og rolig inne. Vi ligger ofte å bare slapper av sammen på gulvet, og det er skikkelig godt. Jeg er veldig glad i han, men jeg ser det at det rett og slett ikke passer å beholde han da livet har forandret seg ekstremt siden jeg var på ferie. Pengene driter jeg i, det er bare penger. Nå er det viktigste for meg at han kommer til noen som kan gi han det han trenger.

Jeg VET at jeg har gjort feil her. Jeg skulle aldri tatt han hit, men det fristet så og jeg klare ikke la være.

TS

Anonymous poster hash: 6d986...57c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, spist er spist, og importert er importert. Hunden er allerede i Norge, TS har funnet ut at hun ikke vil ha hunden lenger, og da er vel det beste at hun begynner å lete etter et nytt hjem til hunden så tidlig som mulig? Det beste for hunden er jo å komme et sted den er ønsket og som har ressurser til å ta seg av den. TS har nok skjønt at dette ikke var noen lur idé og kommer forhåpentligvis ikke til å gjøre noe lignende igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...