Gå til innhold

Den beste negleforsterkeren


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har prøvd litt ulikt, men er ikke helt fornøyd. Den siste passer best som overlakk så nå sitter jeg her meg veldig korte negler.

Hvilke har du god erfaring med og hvilke dårlig ?

Anonymous poster hash: 5ea81...303

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denne fra Trind virker http://media.kicks.se/Image/Generate.ashx?uri=~%2FArchive%2FImages%2FProducts%2FManufacturers%2Ftrind%2F8713539100005-1.jpg&size=12&type=0&interpolationType=0

Men er mange som synst den er litt vond å ta på. I tillegg inneholder den et stoff som i mange land er ulovlig og kan være helseskadelig, så er kanskje ikke den beste å annbefale. Men den gjør underverker for neglene mine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den eneste som har gjort jobbe sin på meg er nail vital micro cell 2000, MEN noen tåler den ikke og mister neglene av den. Det viste jeg ikke før etter jeg hadde begynt å bruke den, går helt fint for meg. Du må ha på et nytt lag hver dag men fjerne annen hver dag. Det står på den så du trenger ikke huske det fra her :P Er den lyseblå jeg har brukt, og kjøpte den på et parfymeri, mamma som anbefalte den til meg kjøpte den hos frisøren sin. https://www.google.no/search?q=nail+vital+micro+cell+2000&newwindow=1&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=_VgPVMK7D-LuyQOHn4G4CQ&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=1242&bih=585



Anonymous poster hash: 03986...296
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den eneste som har gjort jobbe sin på meg er nail vital micro cell 2000, MEN noen tåler den ikke og mister neglene av den. Det viste jeg ikke før etter jeg hadde begynt å bruke den, går helt fint for meg. Du må ha på et nytt lag hver dag men fjerne annen hver dag. Det står på den så du trenger ikke huske det fra her :P Er den lyseblå jeg har brukt, og kjøpte den på et parfymeri, mamma som anbefalte den til meg kjøpte den hos frisøren sin. https://www.google.no/search?q=nail+vital+micro+cell+2000&newwindow=1&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=_VgPVMK7D-LuyQOHn4G4CQ&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=1242&bih=585

Anonymous poster hash: 03986...296

Lyseblå logo.

Anonymous poster hash: 03986...296

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt en fra ArtDeco, den er ok, hverken mer eller mindre. Skal teste nail envy fra opi snart, den har jeg lest mye bra om. Ellers så er det som har funket best for neglene mine å massere inn myrra oil fra Depend de få dagene jeg ikke har lakk på.



Anonymous poster hash: 1c7d5...7af
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takker for svar. Skal sjekke de ut.

Tar nok tilskudd av b-vitaminer uten at det hjelper.

Anonymous poster hash: 5ea81...303

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nail Vital Micro Cell 2000. Jeg lover at den er helt fantastisk. Jeg var desperat etter jeg sluttet med akrylnegler og skulle bygge opp mine egne, ingenting funket inntil jeg fant denne negleforsterkeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv prøvd Nail Vital Micro Cell 2000 og for min del så har ikke den vært noe særlig..følte det var svært tungvint. Så jeg bruker to produkter fra Dior; Huile Abricot hver dag og Creme Abricot hver kveld/ natt. Har gått fra flisete og flakete og korte negler til medium lange. ^^,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd b-vitamin og ølgjær, det hjalp ikke. Er myrraoljen som har hjulpet best :)



Anonymous poster hash: 1c7d5...7af
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite tips i tillegg til å bruke forsterker er å smøre inn neglene og neglbåndene med hand&nail lotion, den rosa flasken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker, on 10 Sept 2014 - 22:07, said:

Jeg har prøvd b-vitamin og ølgjær, det hjalp ikke. Er myrraoljen som har hjulpet best :)

Anonymous poster hash: 1c7d5...7af

Da har du ikke brukt det lenge nok. 3 mnd er minimum. Det skal vokse på nytt helt fra roten, ikke gjøre sterkere de neglene man allerede har. Anonymous poster hash: c4b79...5ac
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du ikke brukt det lenge nok. 3 mnd er minimum. Det skal vokse på nytt helt fra roten, ikke gjøre sterkere de neglene man allerede har. Anonymous poster hash: c4b79...5ac

Jeg har av andre grunner tatt mye b-vitamin sammenhengende i noen år, og neglene er ikke bra, de er flisete og brekker hele tiden.

Anonymous poster hash: 03986...296

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har av andre grunner tatt mye b-vitamin sammenhengende i noen år, og neglene er ikke bra, de er flisete og brekker hele tiden. Anonymous poster hash: 03986...296

Av og til så kan det være andre underliggende årsaker til at de fliser og brekker.

Når det er sagt så er det også noen som rett og slett ikke kan få lange negler.

Her er noen linker om det problemet:

http://www.kk.no/livsstil/f%C3%A5-bukt-med-flisete-negler-26610

http://www.sinnetshelse.no/helsenyttarkivet/artikler/negleforandringer.htm

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=50025

Mange får sterkere negler ved daglig inntak av 5 ml tran (en dessertskje) pga vitamin A og D som styrker huden.

Jeg tar tran hver dag, og smører inn negler med neglekrem. Jeg har blitt kvitt negler som aldri vokser pga splitting og brekking. :)

Anonymous poster hash: b0ed8...087

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du ikke brukt det lenge nok. 3 mnd er minimum. Det skal vokse på nytt helt fra roten, ikke gjøre sterkere de neglene man allerede har. Anonymous poster hash: c4b79...5ac

Grunnen til at det nok ikke har hjulpet meg er nok fordi jeg har mangelsykdommer (oppdaget i dag). Mangler til tross for at jeg har tatt b-vitaminer hver dag (fordi jeg mistet så mye hår). Vil tro at myrraoljen har hjulpet neglene i å se bedre ut, uten at de nødvendigvis er det. Og det er jo noe det også :)

Vil tro at det bedrer seg med sterkere tilskudd da.

Anonymous poster hash: 1c7d5...7af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne fra Trind virker http://media.kicks.se/Image/Generate.ashx?uri=~%2FArchive%2FImages%2FProducts%2FManufacturers%2Ftrind%2F8713539100005-1.jpg&size=12&type=0&interpolationType=0

Men er mange som synst den er litt vond å ta på. I tillegg inneholder den et stoff som i mange land er ulovlig og kan være helseskadelig, så er kanskje ikke den beste å annbefale. Men den gjør underverker for neglene mine

Jeg visste helt ærlig ikke at den var ulovlig i noen land og helseskadelig :fnise: Men nå skjønner jeg hvorfor den gikk i søplekassa. Neglene mine ble helt utrolig myke og brakk av med en gang. Den funker jo tydeligvis bra for noen, men jeg ville ikke tatt den sjansen. Noe av kjøttet stakk fram hos meg, painful :(

Jeg bruker en negleforsterker fra ACO nå. Den er kjøpt på apoteket for rundt 60-70 kr. Den funker KNALL! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite tips i tillegg til å bruke forsterker er å smøre inn neglene og neglbåndene med hand&nail lotion, den rosa flasken.

Den rosa flasken? Det sa jo ikke mye. Hvilket merke da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...