Gå til innhold

Kattesjampo til hund?


seahaze

Anbefalte innlegg

Pusekatten vår gikk nylig bort, og jeg har gått igjennom sakene hans. Har en kattesjampo liggende, og da er mitt spørsmål om jeg kan bruke den på hunden (mops)? Vil det by på problemer med hud eller pels? Noen som vet?  :forvirra:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har aldri brukt sjampo hverken på hund eller katt.. Bare spyler av med vann hvis pelsen er veldig gjørmete. Sjampo fører til økt fettproduksjon. Min hund lukter sommer og har aldri vært borti sjampo:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det skal være noe problem så lenge sjampoen ikke inneholder noen andre "rare" stoffer men bare er en "vanlig" sjampo ;) Tror ikke det er noe verre en vanlig sjampo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det skal være noe problem så lenge sjampoen ikke inneholder noen andre "rare" stoffer men bare er en "vanlig" sjampo ;) Tror ikke det er noe verre en vanlig sjampo.

Tror ikke jeg heller. Det eneste er om de er beregnet til forskjellig hud, pH o.l. Men kan den brukes, slipper jeg iallefall å kaste den. Takk for svar!  :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har aldri brukt sjampo hverken på hund eller katt.. Bare spyler av med vann hvis pelsen er veldig gjørmete. Sjampo fører til økt fettproduksjon. Min hund lukter sommer og har aldri vært borti sjampo:D

Bruker vanligvis kun vann jeg også. Litt fordi klumpen ikke er altfor glad i å bade/dusje. Så har vi iallefall ikke noe såpe å vaske bort!  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...