Gå til innhold

Mine mannlige kunder som tidligere prostituert.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Blomsterert

Er du ts og svarer deg selv? :klo:

Anonymous poster hash: c2cd2...d54

Eh? Har en tendens til å tenke høyt...men hvor har jeg svart meg selv??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror også det er viktig å sette fokus på dette med menns seksualitet som ikke blir møtt av partner. Sex er dessverre alt for ofte noe som er til for henne. Det er hennes preferanser som skal ivaretas. Det er han som skal tilfredsstille henne osv. Det er også grunnen til at mange menn kjøper sex. MAnge menn er faktisk attraktive hunks som er akkurat det kvinner vil ha i senga. Dominante, sterke, utholdende, tøffe, men de har helt andre behov som partneren ikke vil være med på. Mange kvinner er rett og slett elendige i senga og innbiller seg at å slippe han til er nok. Prostitusjon er i høyeste et resultat av hvor lav status mannlig seksualitet har i samfunnet, og vil man ha bukt med det, starter det faktisk med at kvinner ønsker å gjøre noe for å bli gode i senga selv og lærer seg litt om menns seksualitet. Mer fokus på menns orgasmer og nytelse i seksualundervisningen blant annet.

Vil driste meg til å si at jeg er enig i dette... Jeg holder meg ofte vekk fra menn som nettopp har kommet ut av et forhold fordi de er helt 100% ræv i senga. Etter et par damer blir de bedre, men jeg mister lysta når jeg skal lære opp den jeg har sex med.

Jeg har også spurt om hva de har lyst til å prøve, om det er noe nytt de ønsker eller noe de synes hadde vært moro.. Når en mann da sier "jeg fantaserer om å bli ridd" eller "jeg skulle gjerne tatt deg under åpen stjernehimmel" så skjønner du fort at dette er helt basic-ting.

Jeg har tilbudt meg å gi min flamme (etter en stund) en runk hvoretter han rynker på nesa fordi det bare er flapp flapp, men til og med dette kan man få en mann til himmelen med.. Ved å kjenne din mannlige partner godt så kan han også få opp til flere orgasmer etterhverandre, og han kan få mega-orgasmer ved en helt vanlig runk. Who knew??

Jeg jobber ikke innen prostitusjon, men jeg er en av de jenter som elsker å se sin mann ligge og riste av nytelse i 1 time etterpå. (jeg tror vi er flere, vi er bare ikke like mange kanskje?)

Anonymous poster hash: 6bd6c...775

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt ok med andres preferanser. Og jeg deler TS' syn i at de fleste ikke aner om vedkommende har betalt for sex. På samme måte som at de fleste kvinner ikke har den villeste anelse om hvordan utroskapsratene er blant menn flest. Men det er ingen grunn til å utfordre andre til å endre mening - det er som det er.

Jeg er ingen langtids-prostituert - jeg har fått betalt for sex noen få ganger. Da var det snakk om styrtrike menn jeg hadde kjent en stund. Jeg tilbragte kvelden der, noen glass vin, en film, 15 minutters sex og 10,000,- ekstra i lommeboken på vei hjem. Jeg trodde det ville virke rart, men det gjorde ikke det. Og utifra hvor mange kvinner som sprer beina for en tilfeldig en fredag kveld og drar hjem uten minne om hans navn eller ansikt er jeg ikke den eneste kvinnen som ser på sex som "ingen big deal".

Jeg sidestiller ikke ONS med prostitusjon. Og jeg er bevisst at mange kvinner vil si " det er annerledes å selge kroppen sin!".Jeg bare sier at synet på sex - at det ikke har mye å si og at det ikke er hellig - er det samme. Og jeg ser det ikke som mer moralsk å gi kroppen gratis enn mot penger. Skal sies at jeg bare har tatt betalt noen par ganger - mot menn jeg uansett ville hatt sex med.

Anonymous poster hash: 29327...bcf

10000 kr for en samtalepartner en kveld + en 15 min kjappis?? Hvor dum går det an å bli? Tipper det er samme gutta som klager over at bensinprisen er 14,95 per litern.

Anonymous poster hash: 035db...053

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10000 kr for en samtalepartner en kveld + en 15 min kjappis?? Hvor dum går det an å bli? Tipper det er samme gutta som klager over at bensinprisen er 14,95 per litern.

Anonymous poster hash: 035db...053

Menn jeg har hatt sex med har såpass mye penger at dette er en dråpe i havet.

Jeg bodde i Miami og Santa Monica en periode der velstående menn er normen. Hjalp at jeg var 20 og attraktiv.

Anonymous poster hash: 29327...bcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Seksualundervisningen handler ikke om nytelse og orgasme. Seksualundervisningen handler om hvordan man ikke skal bli gravid og om kjønnssykdommer.

Har aldri hørt om noen som har snakket om verken kvinnens eller mannens nytelse i seksualundervinsingen i alle fall.

Og hvorfor er orgasme så viktig i det hele tatt at det må inn i seksualundervisningen? Er da dette jaget mot orgasme som ødelegger sexen. Jeg har aldri fått orgasme med en partner, og de to jeg har hatt som fast partner fikk så og si aldri orgasme (unormalt for menn, men slik var det jo). Er de jeg har hatt best sex med, og det er de som har vært mest fornøyd med sexen. Pga at vi aldri tenkte på at den ene måtte få orgasme. Det handlet kun om nytelsen av selve sexen :)

Et forhold handler om å gi og ta, og det er ikke alltid man får leve ut fetisjene sine med en partner, men jeg ville da aldri oppsøkt en mannehore bare fordi at kjæresten min ikke spanket meg i doggy og hadde bondagesex med meg :P

Om et forhold skal fungere så er det faktisk slik at man må respektere at partneren også har grenser i senga. Tror også mange menn og kvinner rett og slett er dårlige med å kommunisere når det kommer til sex. Om jeg spør en partner om hva han tenner på og han ikke sier det, så er det da vanskelig for meg og faktisk vite hva han tenner på. Jeg er ikke tankeleser heller.

Så man kan ikke sitte og skylde på kvinner for at en mann oppsøker hore altså. Da må man gjøre en liten innsats selv i forholdet for at sexen skal fungere.

Så jeg kjenner meg overhodet ikke igjen i innlegget ditt :)

Kommunikasjon ja. Viktig.

Du. Det er en del mennesker med fetisjer.

Det er integrert i dem for å si det sånn.

De har et sterkt behov for å leve det ut.

Ofte tør de ikke fortelle dette til partneren, eller de blir møtt med uforstand.

Det er etter mitt syn en unnskyldning for å oppsøke en prostituert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for dette :-)

Vet ikke om jeg vil ha en partner. .vært i tenkeboksen i..tja, åtte år :)

Men takk uansett.

Sorry, misforsto kanskje litt der, mente du skrev noe om det...

Blir så glad når jeg ser, treffer eller leser om folk som har tatt utradisjonelle valg i livet (tenker da både på fortiden du skrev om og tanker rundt partner), det krever virkelig mye mer av en enn å følge strømmen. Spesielt i et lite land som Norge, der mangfold fortsatt virkelig er mangelvare... Er selv rimelig konservativ på overflaten, men ellers full av motsetninger... Synes det er mest interessant, også hos andre. Prøver ganske enkelt å virkelig være tro mot meg selv.

Anonymous poster hash: 6c790...43f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Menn jeg har hatt sex med har såpass mye penger at dette er en dråpe i havet.

Jeg bodde i Miami og Santa Monica en periode der velstående menn er normen. Hjalp at jeg var 20 og attraktiv.

Anonymous poster hash: 29327...bcf

Men du..unnskyld at jeg er frekk her. Men du må jo være litt dum? Hvorfor nøyde du deg bare med å selge deg for korte stunder for menn som brukte "småpenger" penger på deg. Hvorfor kunne du ikke gått mer all in og prøvd å kapre de rike mennene for godt? Blitt kone. Og du hadde sikret deg for livet. Det hadde jo vært smartere?

Anonymous poster hash: 035db...053

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Vil driste meg til å si at jeg er enig i dette... Jeg holder meg ofte vekk fra menn som nettopp har kommet ut av et forhold fordi de er helt 100% ræv i senga. Etter et par damer blir de bedre, men jeg mister lysta når jeg skal lære opp den jeg har sex med.

Jeg har også spurt om hva de har lyst til å prøve, om det er noe nytt de ønsker eller noe de synes hadde vært moro.. Når en mann da sier "jeg fantaserer om å bli ridd" eller "jeg skulle gjerne tatt deg under åpen stjernehimmel" så skjønner du fort at dette er helt basic-ting.

Jeg har tilbudt meg å gi min flamme (etter en stund) en runk hvoretter han rynker på nesa fordi det bare er flapp flapp, men til og med dette kan man få en mann til himmelen med.. Ved å kjenne din mannlige partner godt så kan han også få opp til flere orgasmer etterhverandre, og han kan få mega-orgasmer ved en helt vanlig runk. Who knew??

Jeg jobber ikke innen prostitusjon, men jeg er en av de jenter som elsker å se sin mann ligge og riste av nytelse i 1 time etterpå. (jeg tror vi er flere, vi er bare ikke like mange kanskje?)

Anonymous poster hash: 6bd6c...775

Fint å lese :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lincoln

Men du..unnskyld at jeg er frekk her. Men du må jo være litt dum? Hvorfor nøyde du deg bare med å selge deg for korte stunder for menn som brukte "småpenger" penger på deg. Hvorfor kunne du ikke gått mer all in og prøvd å kapre de rike mennene for godt? Blitt kone. Og du hadde sikret deg for livet. Det hadde jo vært smartere? Anonymous poster hash: 035db...053

Fordi mennene var smarte nok til å ikke gå i DEN fella tipper jeg. Og hvorfor skulle de det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi mennene var smarte nok til å ikke gå i DEN fella tipper jeg. Og hvorfor skulle de det?

Hvorfor skulle de ikke gå i den fella? Er du flink nok og spiller kortene dine riktig så klarer man vel å kapre slike menn og.

Anonymous poster hash: 035db...053

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lincoln

Hvorfor skulle de ikke gå i den fella? Er du flink nok og spiller kortene dine riktig så klarer man vel å kapre slike menn og. Anonymous poster hash: 035db...053

Mulig det. Men en ting er å selge sex i 15 minutter. En annen ting er å selge sex hele livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Kommunikasjon ja. Viktig.

Du. Det er en del mennesker med fetisj. Det er integrert i dem for å si det sånn.

De har et sterkt behov for å leve det ut.

Ofte tør de ikke fortelle dette til partneren, eller de blir møtt med uforstand.

Det er etter mitt syn en unnskyldning for å oppsøke en prostituert.

Jeg har og fetisj, men har ikke oppsøkt en mannlig hore når kjæresten ikke ville gjøre det. Om jeg ikke kunne levd uten den fetisjen så hadde jeg heller slått opp med kjæresten og heller blitt sammen med en person jeg kunne leve ut fetisjen min med. I mine øyne er det absolutt ikke OK å kjøpe sex, men nå er ikke jeg en person som knuller på alt og alle. Jeg har litt krav, og det har mine partnere hatt også :P. Har ikke sex med en fyr som godtar alt og alle altså :-) og det gjør man jo om man kjøper sex.

Om man ikke tør fortelle partneren om det bør man kanskje gå litt inn i seg selv og se om forholdet faktisk er så bra. Om man ikke føler man kan stole nok på partneren til å si sånt bør man heller jobbe med seg selv og forholdet enn å kjøpe ei hore.

Endret av avocadoen
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Sorry, misforsto kanskje litt der, mente du skrev noe om det...

Blir så glad når jeg ser, treffer eller leser om folk som har tatt utradisjonelle valg i livet (tenker da både på fortiden du skrev om og tanker rundt partner), det krever virkelig mye mer av en enn å følge strømmen. Spesielt i et lite land som Norge, der mangfold fortsatt virkelig er mangelvare... Er selv rimelig konservativ på overflaten, men ellers full av motsetninger... Synes det er mest interessant, også hos andre. Prøver ganske enkelt å virkelig være tro mot meg selv.

Anonymous poster hash: 6c790...43f

Setter stor pris på synspunktene dine :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men du..unnskyld at jeg er frekk her. Men du må jo være litt dum? Hvorfor nøyde du deg bare med å selge deg for korte stunder for menn som brukte "småpenger" penger på deg. Hvorfor kunne du ikke gått mer all in og prøvd å kapre de rike mennene for godt? Blitt kone. Og du hadde sikret deg for livet. Det hadde jo vært smartere?

Anonymous poster hash: 035db...053

Fordi det er menn ikke ville gifte meg med. Jeg vil fortsatt gifte meg med en rik mann, bare ikke en av disse.

Anonymous poster hash: 29327...bcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er Blomsterert som er ts og som snakker med seg selv. Trooooooollllliiiiinnng!



Anonymous poster hash: c2cd2...d54
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det er menn ikke ville gifte meg med. Jeg vil fortsatt gifte meg med en rik mann, bare ikke en av disse.

Anonymous poster hash: 29327...bcf

Hehe. ok. Vanker du på Aker Brygge nå?

Anonymous poster hash: 035db...053

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehe. ok. Vanker du på Aker Brygge nå?

Anonymous poster hash: 035db...053

Bor ikke i Oslo/Norge.

Anonymous poster hash: 29327...bcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Jeg har og fetisj, men har ikke oppsøkt en mannlig hore når kjæresten ikke ville gjøre det. Om jeg ikke kunne levd uten den fetisjen så hadde jeg heller slått opp med kjæresten og heller blitt sammen med en person jeg kunne leve ut fetisjen min med. I mine øyne er det absolutt ikke OK å kjøpe sex, men nå er ikke jeg en person som knuller på alt og alle. Jeg har litt krav, og det har mine partnere hatt også :P. Har ikke sex med en fyr som godtar alt og alle altså :-) og det gjør man jo om man kjøper sex.

Om man ikke tør fortelle partneren om det bør man kanskje gå litt inn i seg selv og se om forholdet faktisk er så bra. Om man ikke føler man kan stole nok på partneren til å si sånt bør man heller jobbe med seg selv og forholdet enn å kjøpe ei hore.

Det var aldri noe alternativ for visse kunder å gå fra partneren sin da det var kjærlighet de følte. De elsket sine partnere.

Fetisj kan sitte mye dypere hos noen enn andre. De vil jo ikke miste livet sitt (kjærlighet) for den, men psyken trenger den. Vet ikke helt hva jeg kan sammenligne med?

Kunder trenger ikke ta hva som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er en mann som har betalt for sex brennmerket for evig og alltid. Jeg driter i hans grunner, nettopp fordi HAN tydeigvis driter i hva han stikker tissen i.

Anonymous poster hash: 61186...a1f

Jeg vil si at det nesten er omvendt, at en som kjøper sex faktisk bryr seg om hvem han har sex med i stedet for å plukke opp en tilfeldig person på byen eller i syden. Så akkurat det er ikke et spesielt godt argument.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sobril

Jeg vil si at det nesten er omvendt, at en som kjøper sex faktisk bryr seg om hvem han har sex med i stedet for å plukke opp en tilfeldig person på byen eller i syden. Så akkurat det er ikke et spesielt godt argument.

Jeg er litt der jeg også (og vet jeg sikkert får pepper av ørten kvinnfolk).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...