Gå til innhold

Han må alltid ta telefonen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvordan vite om det er viktig eller ikke hvis man ikke tar telefonen?

Å ta telefonen er ikke frekt, men å begi seg ut på lange telefonsamtaler når man sosialiserer med andre er det.

Anonymous poster hash: f5000...a26

Fordi han fortsatt studerer og ikke har noen jobb :) m.a.o så får han aldri en telefonsamtale som er så viktig at han MÅ ta den der og da. At kompisen ringer for å spørre om noe skolerelatert eller for å avtale noe de skal senere i uka er ikke viktig i min bok. Bare ringe for å prate om løst og fast er hvertfall ikke viktig i min bok.

Det er tøft å oppdage at universet (hans) faktisk består av mer enn deg.

Prat med ham du, i beste fall hjelper det. I verste fall blir det en krangel men da har du nok "mat" til en ny tråd på KG.

Dette har ikke noe å gjøre med at jeg vil være det eneste som eksisterer i min kjæres univers. Ikke krangler vi over dette heller. Jeg har sagt fra til han at jeg synes det er irriterende og frekt og han mener at det ikke er så farlig.

Denne tråden ble i all hovedsak laget for å få ut litt frustrasjon, egentlig over mennesker generelt som er så opptatt av mobilen sin. Det er veldig få i denne verden som får telefonsamtaler som absolutt ikke kan vente ;) likevel virker det som de aller fleste har en trang til å svare med en gang noen ringer til de, på tross at man f.eks sitter på restaurant og spiser, ser film eller er midt i en samtale.

Anonymous poster hash: 156fc...3d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min har noen kompiser som støtt og stadig ringer for å snakke. Jeg synes selv det er koselig å snakke med venninner på telefonen, men pleier ikke å gjøre dette når jeg er med kjæresten (vi bor ikke sammen og er i avstandsforhold). Han svarer imidlertid konstant på telefonen når noen ringer, og det er så irriterende!

Jeg klarer ikke å skjønne hvorfor han alltid MÅ ta telefonen, han må til og med det bare for å si at han ringer senere.. Tenker at kompisene hans får tåle at de ikke alltid får tak i han med en gang og at de må vente litt før han ringer opp igjen.. Er så lei dette nå.. Har vel egentlig ikke noe spørsmål, men andre som opplever dette? Enten med venner eller kjæreste?

Dette har ikke noe å gjøre med at jeg vil være det eneste som eksisterer i min kjæres univers. Ikke krangler vi over dette heller. Jeg har sagt fra til han at jeg synes det er irriterende og frekt og han mener at det ikke er så farlig.

Denne tråden ble i all hovedsak laget for å få ut litt frustrasjon, egentlig over mennesker generelt som er så opptatt av mobilen sin. Det er veldig få i denne verden som får telefonsamtaler som absolutt ikke kan vente ;) likevel virker det som de aller fleste har en trang til å svare med en gang noen ringer til de, på tross at man f.eks sitter på restaurant og spiser, ser film eller er midt i en samtale.

Basert på det du selv skriver så tyder mye på at dere to har vidt forskjellig ståsted hva telefonsamtaler angår når dere er sammen. Hvem skal i så fall "ha rett"??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Basert på det du selv skriver så tyder mye på at dere to har vidt forskjellig ståsted hva telefonsamtaler angår når dere er sammen. Hvem skal i så fall "ha rett"??

Jeg bestemmer selvfølgelig ikke over han, men jeg synes det er grunnleggende høflighet ikke å være opptatt med alt annet når man er sammen med en person. Dette synes jeg egentlig gjelder generelt.

Anonymous poster hash: 156fc...3d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Basert på det du selv skriver så tyder mye på at dere to har vidt forskjellig ståsted hva telefonsamtaler angår når dere er sammen. Hvem skal i så fall "ha rett"??

Jeg bestemmer selvfølgelig ikke over han, men jeg synes det er grunnleggende høflighet ikke å være opptatt med alt annet når man er sammen med en person. Dette synes jeg egentlig gjelder generelt.

Anonymous poster hash: 156fc...3d5

OK. Da har du rett da. Bombe; kvinnen ble premissleverandør...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å svare på tlf mens dere ser film og så prate i evigheter... Hvis han hadde vært på kino og sett filmen så hadde det ikke vært mulig å pause for å prate ferdig. Er det en sammenligning du kan ta for han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjæresten min har noen kompiser som støtt og stadig ringer for å snakke. Jeg synes selv det er koselig å snakke med venninner på telefonen, men pleier ikke å gjøre dette når jeg er med kjæresten (vi bor ikke sammen og er i avstandsforhold). Han svarer imidlertid konstant på telefonen når noen ringer, og det er så irriterende!

Jeg klarer ikke å skjønne hvorfor han alltid MÅ ta telefonen, han må til og med det bare for å si at han ringer senere.. Tenker at kompisene hans får tåle at de ikke alltid får tak i han med en gang og at de må vente litt før han ringer opp igjen.. Er så lei dette nå.. Har vel egentlig ikke noe spørsmål, men andre som opplever dette? Enten med venner eller kjæreste?

:bond:

Hvor lenge er det du er hos han? En helg, tipper jeg pga avstanden? Vil det si at du mener han ikke bør ta telefon i det hele tatt denne helgen? Eller evt. ringe tilbake når du er i dusjen? Hva om du er på besøk en hel uke, gjelder det samme da? Jeg er helt med på å ha mobilen på lydløs når man ser film eller spiser middag eller ha lagt seg (eller er på restaurant, kino el.l.). Men er selv vant til at man som regel tar telefonen, og heller spør om man kan ringe opp igjen senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...