Gå til innhold

Hurra for norske feminister


waco

Anbefalte innlegg

Er det noen  som virkelig får det til her i verden så er det norske feminister. Man kan rett og slett ikke la være å beundre dem. La meg fortelle dere om det siste som har hendt ute verden. Amnesty Internasjonal brukte norge som begrunnelse for hvorfor de ikke vil kriminalisere kjøpere av sex!
 
Hvordan kan dette skje? Er ikke norske feministers store våte drøm om at prostitusjon skal utryddes fra jordkloden og at alle horer skal med ett være gratis deres aller fremste agenda?
 
Norske feminister i AP og SV og feministene i KRF kjørte en kampanje i 2008 om at norge må etterfølge sverige og kriminalisere kjøp av sex. Ingenting om at det er straff nok å betale for sex, men nok om det. Detaljer behøver ikke feminister bry seg noe om. Ingenting om at man selv velger å selge. Nei ingenting om det heller. En mann som selger seg er offer skjønner du, mye mer offer enn han som må betale for sex synes feministene å tenke.
Det som virkelig skulle få slutt på prostitusjon var å kaste ut prostituerte fra deres hjem. 
 
Hvordan kaste ut prostituerte fra deres hjem og hvordan arrestere menn for kjøp av sex? Jo ved hjelp av politi og ekstra bevilgninger. Da kunne politiet reise hjem til kvinner og undersøke om det ble solgt sex der. Over tusen kvinner har blitt kastet ut fra sine hjem.
 
Har dere hørt om operasjon husløs? Er du feminist bør du google operasjon husløs for å lære deg selv konsekvensen av dine egne handlinger og egne lyster.
Jeg beundrer norske feminister deres evne til å leve i en vrangforestilling og deres iver etter å iverksette nye motbydelige lover som gir politiet økt adgang til å besøke folks privathjem og til å komme litt nærmere folks senger. Det er helt fantastisk at dere fantaserer om det "prostitusjonsfrie verden" i stedet for den "frie verden". Helt flott er det. Kjempeflott er dette her.
 
Hvorfor er dette her så flott?
 
Jo fordi amnesti bruker norge som eksempel på hva man ikke skal gjøre. Man skal gjøre som i norge. Man skal ikke kaste kvinner ut fra deres hjem selv om de er horer.
Norske feminister behøver ikke forstå dette her. Uvitenheten gjør ingenting, faktisk er det bare bra at dere ikke forstår noe, for dere er ikke til hjelp heller. Mest sannsynlig er dere til mer skade enn gagn, og heldigvis forstår utlandet dette her bedre enn norge selv.
Neste gang jeg hører norske feminister ivre etter nye lover som gir adgang til å straffe mennsker for deres egne valg og  det å være respektløs mot kvinner som selv velger sine valg, -ja det er bare aldeles alt for mye for en alminnelig mann som meg.
 
Er norske kvinner bare dumme, eller er de sosiopater når de faktisk synes det er helt greit å kaste en kvinne ut fra hennes eget hjem bare fordi hun prostituerer seg?
Hva mener du?
 
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Norske kvinner", "norske feminister". Den som er dum, er den som generaliserer. Men det er vel vanskelig å la være når man skriver i en rasende fart uten å tenke særlig etter. 

 

 

Ikke alle synes at forbudet er et godt valg, selv om det helt sikkert var godt ment. Det hadde vært et godt valg om det førte til en bedre situasjon for de prostituerte, men det ser vi jo at det ikke gjør. Jeg har personlige, moralske kvaler når det gjelder kjøp av sex, men det betyr ikke at jeg vil forby det. Ressursene bør heller settes inn på å ta de som behandler prostituerte dårlig, menneskehandel og lignende. 

 

Jeg kan ikke forstå at noen ønsker å prostituere seg, men det ville være en veldig nedlatende holdning for meg å fortelle en prostituert at hun ikke vet sitt eget beste. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Norske kvinner", "norske feminister". Den som er dum, er den som generaliserer. Men det er vel vanskelig å la være når man skriver i en rasende fart uten å tenke særlig etter. 

 

 

Ikke alle synes at forbudet er et godt valg, selv om det helt sikkert var godt ment. Det hadde vært et godt valg om det førte til en bedre situasjon for de prostituerte, men det ser vi jo at det ikke gjør. Jeg har personlige, moralske kvaler når det gjelder kjøp av sex, men det betyr ikke at jeg vil forby det. Ressursene bør heller settes inn på å ta de som behandler prostituerte dårlig, menneskehandel og lignende. 

 

Jeg kan ikke forstå at noen ønsker å prostituere seg, men det ville være en veldig nedlatende holdning for meg å fortelle en prostituert at hun ikke vet sitt eget beste. 

 

Sant det du skriver. Men nå må du ikke glemme at du er blant de reflekterte her og jeg henvender jeg først og fremst til de som faktisk er veldig for dagens sexkjøpslov som gjør det illegalt å leie ut bolig til mennesker som velger å prostituere seg.

 

At amnesty kommer til å forandre dagens lovgivning er noe vi håper på. For meg personlig er det heller ikke så viktig hva folk velger å gjøre, jeg synes dette er viktig for det handler om alle menneskers rettigheter. Og siden vi er frie i utgangspunktet, må vi forholde oss til at vi selv velger hva vi ønsker å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norske feminister lever i et ekkokammer, det går ikke å argumentere med dem. Legg med noen fakta, og se hvordan de reagerer. enten blir de musestille, eller så blir de så sint at du kan se blodårene.

 

Det som er skummel er hvor mye uformell politisk makt de har, via orgienasjoner skapt av staten. Jeg vil si idag så er det renn hjernevasking å delta i kjønns studier, Det enkleste se igjennom det de sier er å erstatte "man" med "svart" og se hvor rasist de høres ut.            

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en ex-feminist som prøvde å forklare hva som skjer på universitetene i Norge, her på kvinneforumet. Absolutt ingen svare ærlig på argumentene hennes. Politisk Korrekt politiet, kom i full styrke mot henne.        

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en ex-feminist som prøvde å forklare hva som skjer på universitetene i Norge, her på kvinneforumet. Absolutt ingen svare ærlig på argumentene hennes. Politisk Korrekt politiet, kom i full styrke mot henne.        

 

Link?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Er det noen  som virkelig får det til her i verden så er det norske feminister. Man kan rett og slett ikke la være å beundre dem. La meg fortelle dere om det siste som har hendt ute verden. Amnesty Internasjonal brukte norge som begrunnelse for hvorfor de ikke vil kriminalisere kjøpere av sex!
 
Hvordan kan dette skje? Er ikke norske feministers store våte drøm om at prostitusjon skal utryddes fra jordkloden og at alle horer skal med ett være gratis deres aller fremste agenda?
 
Norske feminister i AP og SV og feministene i KRF kjørte en kampanje i 2008 om at norge må etterfølge sverige og kriminalisere kjøp av sex. Ingenting om at det er straff nok å betale for sex, men nok om det. Detaljer behøver ikke feminister bry seg noe om. Ingenting om at man selv velger å selge. Nei ingenting om det heller. En mann som selger seg er offer skjønner du, mye mer offer enn han som må betale for sex synes feministene å tenke.
Det som virkelig skulle få slutt på prostitusjon var å kaste ut prostituerte fra deres hjem. 
 
Hvordan kaste ut prostituerte fra deres hjem og hvordan arrestere menn for kjøp av sex? Jo ved hjelp av politi og ekstra bevilgninger. Da kunne politiet reise hjem til kvinner og undersøke om det ble solgt sex der. Over tusen kvinner har blitt kastet ut fra sine hjem.
 
Har dere hørt om operasjon husløs? Er du feminist bør du google operasjon husløs for å lære deg selv konsekvensen av dine egne handlinger og egne lyster.
Jeg beundrer norske feminister deres evne til å leve i en vrangforestilling og deres iver etter å iverksette nye motbydelige lover som gir politiet økt adgang til å besøke folks privathjem og til å komme litt nærmere folks senger. Det er helt fantastisk at dere fantaserer om det "prostitusjonsfrie verden" i stedet for den "frie verden". Helt flott er det. Kjempeflott er dette her.
 
Hvorfor er dette her så flott?
 
Jo fordi amnesti bruker norge som eksempel på hva man ikke skal gjøre. Man skal gjøre som i norge. Man skal ikke kaste kvinner ut fra deres hjem selv om de er horer.
Norske feminister behøver ikke forstå dette her. Uvitenheten gjør ingenting, faktisk er det bare bra at dere ikke forstår noe, for dere er ikke til hjelp heller. Mest sannsynlig er dere til mer skade enn gagn, og heldigvis forstår utlandet dette her bedre enn norge selv.
Neste gang jeg hører norske feminister ivre etter nye lover som gir adgang til å straffe mennsker for deres egne valg og  det å være respektløs mot kvinner som selv velger sine valg, -ja det er bare aldeles alt for mye for en alminnelig mann som meg.
 
Er norske kvinner bare dumme, eller er de sosiopater når de faktisk synes det er helt greit å kaste en kvinne ut fra hennes eget hjem bare fordi hun prostituerer seg?
Hva mener du?
 

 

Du har tydeligvis ikke forusetninger/empati til forstå  denne problemstillingen. Visste du at nesten ALLE kvinnelige prostituerte i VERDEN blir utsatt for vold en eller flere ganger mens de jobber? Visste du at veldig mange prostituerte har vært utsatt for vold/misbruk tidligere i livet? Vet du at det får enorme psykiske konsekvenser å drive med prostitusjon? Driter du i dette? Det er greit, ikke alle har samme forutsetninger til å sette deg inn i andres situasjon. Eventuelt kan du late som om det jeg sier ikke stemmer, fortsette å tro på myten om den lykkelige horen, fortsette selvbedraget.

Anonymous poster hash: b4177...335

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har tydeligvis ikke forusetninger/empati til forstå denne problemstillingen. Visste du at nesten ALLE kvinnelige prostituerte i VERDEN blir utsatt for vold en eller flere ganger mens de jobber? Visste du at veldig mange prostituerte har vært utsatt for vold/misbruk tidligere i livet? Vet du at det får enorme psykiske konsekvenser å drive med prostitusjon? Driter du i dette? Det er greit, ikke alle har samme forutsetninger til å sette deg inn i andres situasjon. Eventuelt kan du late som om det jeg sier ikke stemmer, fortsette å tro på myten om den lykkelige horen, fortsette selvbedraget.

Anonymous poster hash: b4177...335

Er det derfor du vil kaste kvinner som selger sex ut fra deres egne hjem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Er det noen  som virkelig får det til her i verden så er det norske feminister. Man kan rett og slett ikke la være å beundre dem. La meg fortelle dere om det siste som har hendt ute verden. Amnesty Internasjonal brukte norge som begrunnelse for hvorfor de ikke vil kriminalisere kjøpere av sex!
 
Hvordan kan dette skje? Er ikke norske feministers store våte drøm om at prostitusjon skal utryddes fra jordkloden og at alle horer skal med ett være gratis deres aller fremste agenda?
 
Norske feminister i AP og SV og feministene i KRF kjørte en kampanje i 2008 om at norge må etterfølge sverige og kriminalisere kjøp av sex. Ingenting om at det er straff nok å betale for sex, men nok om det. Detaljer behøver ikke feminister bry seg noe om. Ingenting om at man selv velger å selge. Nei ingenting om det heller. En mann som selger seg er offer skjønner du, mye mer offer enn han som må betale for sex synes feministene å tenke.
Det som virkelig skulle få slutt på prostitusjon var å kaste ut prostituerte fra deres hjem. 
 
Hvordan kaste ut prostituerte fra deres hjem og hvordan arrestere menn for kjøp av sex? Jo ved hjelp av politi og ekstra bevilgninger. Da kunne politiet reise hjem til kvinner og undersøke om det ble solgt sex der. Over tusen kvinner har blitt kastet ut fra sine hjem.
 
Har dere hørt om operasjon husløs? Er du feminist bør du google operasjon husløs for å lære deg selv konsekvensen av dine egne handlinger og egne lyster.
Jeg beundrer norske feminister deres evne til å leve i en vrangforestilling og deres iver etter å iverksette nye motbydelige lover som gir politiet økt adgang til å besøke folks privathjem og til å komme litt nærmere folks senger. Det er helt fantastisk at dere fantaserer om det "prostitusjonsfrie verden" i stedet for den "frie verden". Helt flott er det. Kjempeflott er dette her.
 
Hvorfor er dette her så flott?
 
Jo fordi amnesti bruker norge som eksempel på hva man ikke skal gjøre. Man skal gjøre som i norge. Man skal ikke kaste kvinner ut fra deres hjem selv om de er horer.
Norske feminister behøver ikke forstå dette her. Uvitenheten gjør ingenting, faktisk er det bare bra at dere ikke forstår noe, for dere er ikke til hjelp heller. Mest sannsynlig er dere til mer skade enn gagn, og heldigvis forstår utlandet dette her bedre enn norge selv.
Neste gang jeg hører norske feminister ivre etter nye lover som gir adgang til å straffe mennsker for deres egne valg og  det å være respektløs mot kvinner som selv velger sine valg, -ja det er bare aldeles alt for mye for en alminnelig mann som meg.
 
Er norske kvinner bare dumme, eller er de sosiopater når de faktisk synes det er helt greit å kaste en kvinne ut fra hennes eget hjem bare fordi hun prostituerer seg?
Hva mener du?
 

 

Er dette virkelig sant? Hvis dette er sant...at de virkelig støtter slike syke lover/forslag,som er rene overgrep mot voksne myndige  kvinner...så er disse norske damene-helt klart noen store SOSIOPATER/PSYKOPATER...faktisk enige i det.Er ikke mye feministisk-å støtte overgrep mot andre kvinner...

Tviler på,slikt er lovlig i dagens Norge.Og frata noen sitt hjem.Kun forde de tar litt betalt for sex.

Hvis feminister står for slike meninger og ønsker-så er jeg sterkt imot dem,selv om jeg er kvinne selv.

Hva en annen kvinne velger å gjøre med sin egen kropp...har ingen andre kvinner,noe med...eller noe de skulle ha sagt..Alle må få bestemme over eget liv og kropp,menneskerettigheter faktisk.

Feministene burde heller jobbe for å redusere risikoene for overfallsvoldtekter i risiko by-strøk.

Hvorfor ikke jobbe for det i stedet? tusevis av kvinner traumatiseres og skades av det.Feminister bør heller jobbe for fornuftigere ting.....

 

Anonymous poster hash: c101c...7af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en ex-feminist som prøvde å forklare hva som skjer på universitetene i Norge, her på kvinneforumet. Absolutt ingen svare ærlig på argumentene hennes. Politisk Korrekt politiet, kom i full styrke mot henne.        

Ja dessverre!Sån fungerer vårt samfunn....andre kvinner kommer fort på banen og latterliggjører andre kvinner,med andre meninger,enn de selv har..wow..så modent : ) Jeg har mange meninger som jeg syns er viktig når det gjelder oss kvinner & samfunn,men opplever å bli moderert. -..om jeg sier mine meninger om visse kjempeviktige kvinne-ting...bare forde jeg ikke har de "politisk korrekte meningene".Så skal "jeg" måtte tie stille...

Vell,da er jo yttringsfriheten bare en illusjon....gjelder tydeligvis ikke for alle grupper/kvinner i samfunnet...

-kun for de som har "politisk korrekte" meninger da?Ja ja.Mye av det vi tror på-er også bare en illusjon/drøm : )

 

Anonymous poster hash: c101c...7af

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det derfor du vil kaste kvinner som selger sex ut fra deres egne hjem?

Og vil de samme feministene også kaste ut alle alkoholikere,narkomane og psykisk syke...ut fra sine hjem??? Blir jo det samme omtrent...forde dette er svake mennesker/grupper.

Støtter ikke prostitusjon.Men blir vanskelig å utrydde det uansett.De finner bare andre måter.

 

Anonymous poster hash: c101c...7af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badebuksa

Og vil de samme feministene også kaste ut alle alkoholikere,narkomane og psykisk syke...ut fra sine hjem??? Blir jo det samme omtrent...forde dette er svake mennesker/grupper.Støtter ikke prostitusjon.Men blir vanskelig å utrydde det uansett.De finner bare andre måter.  Anonymous poster hash: c101c...7af

Men som samfunn må man moralsk si NEI til horeri. Man må være et forbilde. Det er ikke positivt at noen selger kroppen sin, og at det foregår trafficking og annen dritt. Det hører med sånt - alltid. Det vil alltod være der, uansett.

Det spiller ingen rolle om horene finner andre måter, det som er viktig er at samfunnet sier at det ikke er greitog akseptert å bli hore. Ingen har godt av å vokse opp i et samfunn som sier at slikt er greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men som samfunn må man moralsk si NEI til horeri. Man må være et forbilde. Det er ikke positivt at noen selger kroppen sin, og at det foregår trafficking og annen dritt. Det hører med sånt - alltid. Det vil alltod være der, uansett.

Det spiller ingen rolle om horene finner andre måter, det som er viktig er at samfunnet sier at det ikke er greitog akseptert å bli hore. Ingen har godt av å vokse opp i et samfunn som sier at slikt er greit.

 

Er det derfor du vil kaste mennesker som prostituerer seg ut fra deres hjem, - fordi ingen skal hore seg?

 

Hva slags straff er du villig til å gi mennesker for å forhindre at noen får lyst til å prostituere seg?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men som samfunn må man moralsk si NEI til horeri. Man må være et forbilde. Det er ikke positivt at noen selger kroppen sin, og at det foregår trafficking og annen dritt. Det hører med sånt - alltid. Det vil alltod være der, uansett.

Det spiller ingen rolle om horene finner andre måter, det som er viktig er at samfunnet sier at det ikke er greitog akseptert å bli hore. Ingen har godt av å vokse opp i et samfunn som sier at slikt er greit.

 

Med andre ord vil du forby snekkerer, elektrikere, rørleggere og andre faggrupper å jobbe? De skal stå og se på og gi deg retningslinjer for hvordan du selv skal utføre jobben, da de bare kan bruke kunnskapene sine, men ikke kroppen sin?

Anonymous poster hash: 14b6f...63a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Med andre ord vil du forby snekkerer, elektrikere, rørleggere og andre faggrupper å jobbe? De skal stå og se på og gi deg retningslinjer for hvordan du selv skal utføre jobben, da de bare kan bruke kunnskapene sine, men ikke kroppen sin?

Anonymous poster hash: 14b6f...63a

 

 

Herregud, så teit.

Anonymous poster hash: 21bbe...a8e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dessverre!Sån fungerer vårt samfunn....andre kvinner kommer fort på banen og latterliggjører andre kvinner,med andre meninger,enn de selv har..wow..så modent : ) Jeg har mange meninger som jeg syns er viktig når det gjelder oss kvinner & samfunn,men opplever å bli moderert. -..om jeg sier mine meninger om visse kjempeviktige kvinne-ting...bare forde jeg ikke har de "politisk korrekte meningene".Så skal "jeg" måtte tie stille...Vell,da er jo yttringsfriheten bare en illusjon....gjelder tydeligvis ikke for alle grupper/kvinner i samfunnet...-kun for de som har "politisk korrekte" meninger da?Ja ja.Mye av det vi tror på-er også bare en illusjon/drøm : )  Anonymous poster hash: c101c...7af

Blir du arrestert for disse meningene? Mishandlet? Fengslet? Ikke det, nei. Ytringsfrihet handler om friheten til å si hva man vil, ikke om friheten fra at andre er uenige eller synes meningene man har er teite. Hvis man ikke engang forstår hva ytringsfrihet er, bør man ikke rope så høyt om at den mangler. At folk er uenige, betyr ikke at man blir forsøkt kneblet. At folk ikke gidder høre på deg, handler ikke om at de vil frata deg retten til å ytre deg, men reflekterer sannsynligvis i større grad nivået på argumentasjonen din.

Prostitusjon er forøvrig et veldig komplekst område. Det er for lettvint å si "de velger det selv og alle må ha rett til å gjøre som de vil med egen kropp", men vanskelig å finne løsninger som ikke risikerer å ramme dem man forsøker å beskytte også. Det er ikke så svart/hvitt som en del her liker å fremstille det.

Anonymous poster hash: e140c...f75

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

Med andre ord vil du forby snekkerer, elektrikere, rørleggere og andre faggrupper å jobbe? De skal stå og se på og gi deg retningslinjer for hvordan du selv skal utføre jobben, da de bare kan bruke kunnskapene sine, men ikke kroppen sin?

Anonymous poster hash: 14b6f...63a

 

 

 

Du likestiller det å være prostituert med å være snekker, elektriker, rørlegger og andre faggrupper.

 

Tror du en prostituert kan sette seg rundt middagsbordet med barna sine og fortelle om arbeidsdagen sin? Tror du en prostituert gledelig forteller hva hun driver med når hun blir spurt om hva hun jobber som? 

 

 

Anonymous poster hash: 3a2a1...b3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Du likestiller det å være prostituert med å være snekker, elektriker, rørlegger og andre faggrupper.

 

Tror du en prostituert kan sette seg rundt middagsbordet med barna sine og fortelle om arbeidsdagen sin? Tror du en prostituert gledelig forteller hva hun driver med når hun blir spurt om hva hun jobber som? 

 

 

Anonymous poster hash: 3a2a1...b3d

 

Ikke minst, si at den du siterte fikk en datter. Hun blir etter hvert 18 år gammel. Begynner å prostituere seg. Ville han da, stolt, ha fortalt sine medarbeidere at, "wow, i helgen brøt min datter ny rekord på jobben sin, hun sugde hele 28 personer i løpet av 8 timer, jeg er så stolt av den lille jenta mi som begynner å bli stor!"?

Anonymous poster hash: d3542...114

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ikke minst, si at den du siterte fikk en datter. Hun blir etter hvert 18 år gammel. Begynner å prostituere seg. Ville han da, stolt, ha fortalt sine medarbeidere at, "wow, i helgen brøt min datter ny rekord på jobben sin, hun sugde hele 28 personer i løpet av 8 timer, jeg er så stolt av den lille jenta mi som begynner å bli stor!"?

Anonymous poster hash: d3542...114

 

 

Jeg skjønte ikke den, men det var ikke meg du henvendte meg til.

 

Hvorfor ønsker du at datteren skal miste boligen sin dersom hun velger å prostituere seg?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønte ikke den, men det var ikke meg du henvendte meg til.

 

Hvorfor ønsker du at datteren skal miste boligen sin dersom hun velger å prostituere seg?

 

Hvis det skulle vise seg at min datter ble prostituert og mistet boligen sin hadde hun ikke hatt noe annet valg enn å endre yrke og livet sitt. Slik at det kom på rett kjøl igjen.

 

Anonymous poster hash: 3a2a1...b3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...