Gå til innhold

Datet 6 menn på ett år


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, det siste året har jeg datet 6 menn. Og jeg er fortsatt singel.. Føler det må være noe galt med meg? Alle rundt meg hopper inn i forhold og har null problem med å finne noen, mens jeg har vært singel i snart 2,5 år.

Date nr 1: måtte jeg avvise etter to treff. Han ble litt for spesiell.

Date nr 2: datet en stund, han ville ha forhold, men da ville ikke jeg.. fikk helt panikk og måtte avvise han.

Date nr 3: han avviste meg etter tre dater, da jeg ville ha sex MED kondom på tredje daten, han ville ha uten.

Date nr 4: falt jeg hardt for, møttes ganske mange ganger, men han ville ikke forplikte seg til meg.

Date nr 5: hyggelig fyr, men altfor "tøffel", måtte avvise han.

Date nr 6: han vil fortsette å treffes, men han har tre barn fra tidligere forhold og jeg syntes det blir litt pesete..

Hvor treffer dere andre kjærestene deres? Og hvorfor er det sånn at de man liker ikke liker meg og omvendt? :(

Anonymous poster hash: c7883...493

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Finn deg selv først.

Anonymous poster hash: b05f9...50f

Jeg tror jeg har funnet meg selv.. og nå er jeg lei av å være singel.

Anonymous poster hash: c7883...493

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det siste året har jeg datet 6 menn. Og jeg er fortsatt singel.. Føler det må være noe galt med meg? Alle rundt meg hopper inn i forhold og har null problem med å finne noen, mens jeg har vært singel i snart 2,5 år.

Anonymous poster hash: c7883...493

 

Du avviser jo flertallet av dem du treffer, så det er jo ikke rart du ikke får kjæreste. 

 

Bli sammen med noen på ditt eget nivå heller. 

Anonymous poster hash: e386f...558

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Faerunpedia

6 menn er da ingenting, jeg datet 25-30 før jeg fant kjæresten min. Det er jo mye som skal klaffe før det kan bli et forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har datet 8 menn så langt i 2015, de fleste har jeg avvist. Det skal mye til for at det klaffer, både verdier, humor og tiltrekning må være på plass for min del.



Anonymous poster hash: 503af...3f5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De grunnene du nevner for at du ikke har gått videre er helt legitime slik jeg ser det.Seks stk.er ikke så mye, så ikke gi opp.Det ordner seg nok.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo bare truffet 6 stykker. Hvis det skulle vært så lett å skaffe seg kjæreste så ville forhold vært veldig svake om "alle" fant en ny "the one" for hver tiende person de møttes. Kjærlighet skal være vanskelig, nettopp fordi det skal matche helt perfekt og være spesielt - det kan man ikke få med "hvem som helst" men det er mange som slår seg til ro med noen som bare er snille med de og gir de oppmerksomhet, uten å ha noe dypere spesiell match og kjemi, lite solide forhold i mine øyne.
Det er ingenting galt med deg, jeg har vært singel i 28 år , datet mange, kun møtt én som jeg følte var riktig nok match til å forplikte meg til og se for meg giftemål med, og føler at jeg er meget heldig om jeg får møte en eller to til av så god match gjennom livet. Det finnes mange bra mennesker, koneemner og ektemannemner der ute, men når det kommer til forhold så skal det jo passe som hånd i hanske :)



Anonymous poster hash: 75e71...8e3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo bare truffet 6 stykker. Hvis det skulle vært så lett å skaffe seg kjæreste så ville forhold vært veldig svake om "alle" fant en ny "the one" for hver tiende person de møttes. Kjærlighet skal være vanskelig, nettopp fordi det skal matche helt perfekt og være spesielt - det kan man ikke få med "hvem som helst" men det er mange som slår seg til ro med noen som bare er snille med de og gir de oppmerksomhet, uten å ha noe dypere spesiell match og kjemi, lite solide forhold i mine øyne.

Det er ingenting galt med deg, jeg har vært singel i 28 år , datet mange, kun møtt én som jeg følte var riktig nok match til å forplikte meg til og se for meg giftemål med, og føler at jeg er meget heldig om jeg får møte en eller to til av så god match gjennom livet. Det finnes mange bra mennesker, koneemner og ektemannemner der ute, men når det kommer til forhold så skal det jo passe som hånd i hanske :)

Anonymous poster hash: 75e71...8e3

Jeg vet, det bare føles rart når "alle" andre går fra forhold til forhold. De finner liksom alltid noen som vil ha dem. Jeg blir alltid håpløst betatt av de som ikke vil ha meg (annet enn til kanskje sex), og det er så sårende:( selv om jeg avviser jo jeg også..

Anonymous poster hash: c7883...493

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har datet 0 kvinner i mitt 19 år lange liv! Godt å slippe stresset. Ikke gidder jeg å forsøke heller.



Anonymous poster hash: dc0f3...5b8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vil ha sex på date nr 3. Kanskje fyrene tenker du er useriøs?



Anonymous poster hash: 52aa0...d9a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for personangrep.

 

Kommentarer relatert til rydding kan taes på PM eller på ris og ros.

 

Frk.K, mod.

Endret av Frk.K
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...