Gå til innhold

Status eller sjalu? Være sammen med peniskongen.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke høy på meg selv, sier jo at jeg er kjent for å ha stor penis og være god elsker. Synes det blir dumt å vise falsk beskjedenhet og late som om jeg ikke vet hva jenter tenker om meg.

TS

Anonymous poster hash: 727e8...5a6

Dette er det største vrøvlet jeg har hørt. Ufattelig ekkelt med en så billig fyr som slenger rundt med alle og ALLE vet hvordan du ser ut nedentil. Du må være veldig usikker, jeg dater str20+ I snitt men aner jeg tidlig fokus/ hint om størrelsen FØR jeg ser vedkommende naken stikker jeg. Vil ha en ekte mann som holder seg for god til å tro det er kult å selge seg villig og billig og liksom skryte av utstyret. Ettersom jeg har god og mye erfaring med store pikker- nei, det er ikke identisk med å være god I sengen.

Anonymous poster hash: 433b3...b6a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurer på om kvinner synes det er litt status å ha en såpass ettertraktet mann og som folk vet har stor penis og er en bra elsker eller om dere blir sjalu på all oppmerksomheten jeg får.

 

Forstår jo at folk er forskjellige så bare svar for deres egen del.

Anonymous poster hash: 727e8...5a6

 

Det er absolutt ikke status i min venninnegjeng (25-30). Hadde noen sagt at de datet en med skikkelig stor penis og skrytt av at han hadde ligget med mange, hadde folk begynt å lure.. 

 

Ingen hadde blitt sjalu på deg i vår venninnegjeng, rett og slett fordi du aldri hadde fått innpass hos oss. Ingen ville ha ligget med deg.

Anonymous poster hash: 24180...0a2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Status: Overhodet ikke. Og personligheten din ville fått meg til å flykte langt. Kvalm!

Kan ikke fatte og begripe at noen tror at kvinner tenner på at menn har ligget med flest mulig. De er i såfall veldig i mindretall. Og å gå inn i et varig forhold med en som deg, med det ryktet, ville nok ingen som er nogenlunde oppegående i hodet gjøre. Så kos deg mens du kan, for om noen år sitter du nok der rimelig ensom.



Anonymous poster hash: 6b47f...1b5
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er lavstatus for meg å jobbe på et utested. Var jeg sammen med en mann som gjorde det, ville jeg nok skammet meg litt.

 

Dette handler vel om bakgrunn og kultur, men der jeg er fra er det status å ha en mann med solid utdannelse, karriere, makt, sosial selvtillit - en mann som er en 'big deal'. En som jobber på utested er nederst på rangstigen, uavhengig av penisstr.

 

Man kan jo finne en med over snittet penis i en mer prestisjefylt bransje. Det er liksom ikke nok til å skille en ut generelt, akkurat som at store pupper på en kvinne.



Anonymous poster hash: 4eed0...490
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tydeligvis ikke vært helt klar siden så mange misforstår. Jeg går ikke rundt og sier "jeg har så stor kuk, er en djevel i senga og har ligget med mange". Folk vet det fordi de har ligget med meg, hørt det fra andre, eller sett bilder av meg. Jeg er altså ikke en som skryter, med mindre man teller bildene jeg poster på sexnettside og at jeg viser pensbilder til alle som spør, alltid uten ansiktsbilde.

 

Tråden handler ikke om dere ville ligget med meg eller om jeg er god i sengen. Jeg vet jeg er god i sengen og jeg har ikke noe problemer med å få ligget med jenter.

 

Den handler om dere er sjalu eller stolte over å ha en som har et godt rykte når det kommer til penis og sengeferdigheter.  Forstår ikke at såpass mange sier de ikke ville blitt sammen med en som meg. Alle kan vel ikke være sjalu? Noen må vel synes det er litt kult å være sammen med peniskongen. 

 

TS

 

 



Anonymous poster hash: 727e8...5a6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, peniskongen! Blir du kalt det, eller kaller du deg selv det?

Blir kalt det blant venner og venninner, men det er på spøk.

 

TS

Anonymous poster hash: 727e8...5a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Den handler om dere er sjalu eller stolte over å ha en som har et godt rykte når det kommer til penis og sengeferdigheter.  Forstår ikke at såpass mange sier de ikke ville blitt sammen med en som meg. Alle kan vel ikke være sjalu? Noen må vel synes det er litt kult å være sammen med peniskongen. 

 

TS

 

Anonymous poster hash: 727e8...5a6

 

 

Jeg skjønner ikke helt, søker du svar på om jenter blir sjalu og stolt over å være sammen med en med stor penis og som er god i senga? I så fall er svaret: HAHA! NEI. 

 

Sånn seriøst, hvorfor skulle noen vært det? Hvorfor har du fått det for deg at noen syntes det er kult? Er du veldig ung og usikker? Slutt å poste bildet av penisen din, du har allerede opparbeidet deg et rykte. Mistenker at du tror ryktet ditt er positivt, dessverre er nok mulighetene store for at det er det motsatte. At du er blitt mer en freak som folk ler av. Stopp mens leken er god, så kanskje noen tar deg seriøst i fremtiden. 

Anonymous poster hash: 24180...0a2

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville du syntes det var status å være sammen med en jente som var kjempetrang, og kjent for å være det siden alle hun hadde ligget med, og det var mange, visste det og ordet hadde spredd seg videre og det var bilder av hennes dronningfitte på forskjellige nettsteder?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Latterlig.

Hadde verken vært stolt eller trodd folk ble sjalu. Hadde vært ydmykende og pinlig.
Alle vet man er sammen med rundbrenneren med stor penis.
Kommer til å bli kjent som "dama til han der".

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fasinerende at du bare gir to valg her; enten er man sjalu (som forresten heter MISUNNELIG) eller så er det status å være sammen med deg.

 

Nei, jeg er hverken misunnelig mtp dine ferdigheter, str og erobringer ei heller mener jeg at dette gir noen annen status enn at du ikke er noe å samle på forholdsmessig. Lykke til!



Anonymous poster hash: a2f42...ca6
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det hadde vært utrolig flaut. Overhodet ikke slike menn jeg ønsker å være med. Fysj...



Anonymous poster hash: f7456...4f0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg har tydeligvis ikke vært helt klar siden så mange misforstår. Jeg går ikke rundt og sier "jeg har så stor kuk, er en djevel i senga og har ligget med mange". Folk vet det fordi de har ligget med meg, hørt det fra andre, eller sett bilder av meg. Jeg er altså ikke en som skryter, med mindre man teller bildene jeg poster på sexnettside og at jeg viser pensbilder til alle som spør, alltid uten ansiktsbilde.

 

Tråden handler ikke om dere ville ligget med meg eller om jeg er god i sengen. Jeg vet jeg er god i sengen og jeg har ikke noe problemer med å få ligget med jenter.

 

Den handler om dere er sjalu eller stolte over å ha en som har et godt rykte når det kommer til penis og sengeferdigheter.  Forstår ikke at såpass mange sier de ikke ville blitt sammen med en som meg. Alle kan vel ikke være sjalu? Noen må vel synes det er litt kult å være sammen med peniskongen. 

 

TS

 

 

Anonymous poster hash: 727e8...5a6

 

Dette er da fortsatt ikke noe positivt. Tvert imot. 

 

Og hvorfor i alle dager skal kvinner være misunnelige på din visstnok store penis? De fleste kvinner er nok fornøyde med å ikke ha en penis. 

 

Du er jo prakteksemplaret av en idiot. Du er av den oppfatning at enten vil folk synes det er status å være sammen med deg, eller så er de misunnelige. Refleksjonsevne, hva er det? 

Anonymous poster hash: f7456...4f0

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg ville aldri blitt sammen med en mann om jeg så bare hadde hørt rykter om at han har hatt sex med masse jenter. Det er bare ekkelt! Ja, sex er naturlig og de fleste har hatt sex, men jeg vil helst ikke vite at han jeg dater har hatt sex med 200 forskjellige.

Jeg har selv jobbet i utelivsbransjen i 2 år og vet hvilket kjøttmarked det kan være, men det var noe jeg holdt meg for god til. Bartenderene jeg jobbet sammen med skrøt av alle de hadde sex med og fortalte alle de teite tingene (feks var det en som sprutet i vesken til nattens fangst, fordi hun hadde sagt at han kunne komme hvor han ville) de gjorde mens de hadde sex. Hvem lo høyest? De andre bartenderne..disse mennene er like singel som de var for 6 år siden, og er ikke lengre de som er "ettertraktet".

Hvis du ønsker en kjæreste, vil jeg anbefale som andre allerede har gjort før meg, nemlig å fremme andre verdier enn å være peniskonge og legge ut bilder på nettet. Du blir eldre Ts, er det like kult å holde på som du gjør nå om 10-15 år? Tviler på det..

Endret av LadyL
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Den handler om dere er sjalu eller stolte over å ha en som har et godt rykte når det kommer til penis og sengeferdigheter.  Forstår ikke at såpass mange sier de ikke ville blitt sammen med en som meg. Alle kan vel ikke være sjalu? Noen må vel synes det er litt kult å være sammen med peniskongen. 

 

Anonymous poster hash: 727e8...5a6

 

 

Ingen av delene, de fleste jenter hadde syntes det var dødspinlig. Jeg tipper du er ganske ung, og har pult en del damer, men nå begynner du å føle for å få deg en kjæreste, men så er ikke det like lett som å kapre noen for en kveld? Derfor oppretter du denne tråden, og stiller disse spørsmålene. Og så skjønner du bare ikke at du har ødelagt for deg selv, og at ingen oppegående damer vil presentere byens fellespenis for mor og far. Du må faktisk bare flytte til en annen by og slutte å veive rundt med penisen din, dersom du noen gang skal etablere deg. 

 

Og hvorfor skulle kvinner være sjalu på en penis? Vi har fitte, og med den kan vi få så mange store peniser vi vil, dersom det er det vi ønsker oss. 

Anonymous poster hash: 0ef4c...9c1

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Peniskonge faktisk. Tror heller du blir sett på som et dyr i en zoo, eller som en sirkusattraksjon.

Anonymous poster hash: f6c29...0fb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg er mann med relativt stor penis og bra elsker. Dette er jeg kjent for i omgangskretsen min, Jobber på et utested, har ligget med en god del og mange som har sett bilder av penisen min(både tilsendt og fra et sexnettsted).

 

Lurer på om kvinner synes det er litt status å ha en såpass ettertraktet mann og som folk vet har stor penis og er en bra elsker eller om dere blir sjalu på all oppmerksomheten jeg får.

 

Forstår jo at folk er forskjellige så bare svar for deres egen del.

Anonymous poster hash: 727e8...5a6

 

Du omtaler deg selv som peniskongen, du sender pikkbilder, du har ligget med mange, du jobber på et utested *golf clap*

Anonymous poster hash: 99fc8...8c3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av folk. Der er jo tydelig at det er 14 år gamle prepubertale gutter som skriver dette her. Ingen voksne menn, med iq over 98 omtaler seg som Peniskongen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...