Gå til innhold

til alenemødre hvor barnets far har funnet seg ny dame!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesp

Må jeg poengtere igjen.

Ikke snakk om at jeg skal draes inn som noen omsorgsperson.

Det er snakk om at jeg skal kunne treffe barnet en gang. I I første omgang som en venninne.

En annen ting er at helt faste regler kan man ikke sette ettersom alle barn er forskjellige. Dette barnet sover helt uforstyrret hver natt. Våkner ikke og er veldig rolig.

Det blir også noe helt annet når ny kjæreste har egne barn, ettersom barn lettere knytter relasjoner til andre barn.

Så små barn som det her er snakk om knytter seg også veldig lett til personer, spesielt personer man treffer ofte.

Jeg har ikke opplevd skilsmisse i mitt ekteskap så jeg bare sier hva jeg ser på som ideelt og utifra hvordan så små barn er. Det er barnet man må ta hensyn til først og fremst, og det ville vært utrolig trist om barnet skal bli kjent med og knyttes til en person som kanskje forsvinner ut av livet hans eller hennes etter en tid.

Antar at kjæresten din har en formening om dette og de jeg kjenner har ofte inngått en avtale om når man skal la barnet bli kjent med eventuelle nye partnere. Det er som regel noe far og mor blir enige om på forhånd - for man vet jo at saken ofte blir en realitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...