Gå til innhold

God stavmikser?


Gjest Badabing

Anbefalte innlegg

Gjest Badabing

En i familien ønsker seg stavmikser til jul, og jeg vurdere å kjøpe dette. Ser de varierer veldig i pris, men kan man få en god stavmikser til maks 500 kroner?

Bruker mest food prosessor selv, så jeg er ikke vant med stavmiksere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En kollega av meg har denne og hun er fornøyd med den (vi er kokker så har kanskje litt høyere krav ;) )

http://www.elkjop.no/product/hjem-og-husholdning/blender-og-handmikser/SM1FP/wilfa-stavmikser

Jeg har ønsket meg denne, det er den vi har på jobben og jeg syns den er veldig god. http://www.expert.no/stavmiksere/bamix-mono-ice-stavmixer-hvit-140w/p/9252/

Begge disse koster litt mer da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Ja, har sett at noen er litt dyre, men det ser ofte ut som det er fordi de har mer tilbehør? Finnes det noen som har en god stavmikser men uten alt tilbehøret? Hun lager ikke så mye mat, jeg tror den helst skal brukes til hummus o.l., så hun trenger ikke utstyr for å piske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du mulighet til å dra innom enten Expert, Elkjøp eller andre EL-butikker? Da kan de sikkert hjelpe deg? De har jo peiling. Dra gjerne innom to butikker, så får du flere meninger og synspunkter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du mulighet til å dra innom enten Expert, Elkjøp eller andre EL-butikker? Da kan de sikkert hjelpe deg? De har jo peiling. Dra gjerne innom to butikker, så får du flere meninger og synspunkter.

Så veldig mye peiling har dem ikke. Hvor mye tror du gutter mellom 18 og 22 år kan om matlaging og stavmiksere? De kan ramse opp spesifikasjoner, ikke så mye mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamix!

Anonymous poster hash: 74c57...d36

eh. nei. man får ikke en Bamix til 500 kr...

Joe

Anonymous poster hash: 17b42...c59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...