Gå til innhold

Glød og energi


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Leser over alt om denne fantastiske gløden og energien som vender tilbake i andre trimester, men har dessverre ikke sett noe til noen av delene.

Er litt mindre kvalm, og thats it. Tiltaksløs, forstoppet og tom for energi er beskrivende ord for hverdagen.

Flere som har opplevd at dette er tilfelle?

Anonymous poster hash: 36652...c25

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei.. Ikke her. Huden og håret er blitt mye finere, men er sliiiten og det syns! Noen glød er det bare mannen som "ser". Men han har babybriller på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk det aldri, bare en myte som kanskje gjerner noen få.

Anonymous poster hash: a9c2b...352

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk tilbake gløden etter fødsel, var grå og energiløs hele svangerskapet, dessverre..

Anonymous poster hash: a480b...545

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her.

Selv om jeg ikke unner dere dette så er det litt godt å høre at det ikke er bare meg.

Skal uansett bli godt den dagen jeg er meg selv igjen, selv om jeg skjønner det kan bli lenge til.

Det hjelper vel ikke akkurat at det nå er mørkner rundt kl 16 heller..

Anonymous poster hash: 36652...c25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den gravide gløden er vel bare noe som eksisterer på film i det glade hollywood...



Anonymous poster hash: 70e83...32f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller jeg var kokvarm, svettet mye, så hadde vel en slags glød pga det :fnise: mens svetten rant nedover pannen, lekkert!

Anonymous poster hash: a9c2b...352

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er noen trøst har jeg ikke sett noe til glød, mer energi, bedre hud/hår eller mindre kvalme. Jeg kaster opp enda (uke 15) har fett hår, veldig uren hud og sover hele dagen. Ser konstant trøtt og uopplagt ut. For å si det sånn, så er den eneste kommentaren jeg har fått "Så sliten du ser ut.. Er du blitt dårlig igjen? Huff, nå håper jeg du snart blir bedre" (møtte veggen for en god stund siden og fikk postviralt utmattelsessyndrom) ikke noe "Jøss, for en glød du har! Du ser bedre ut enn noen gang!" (Ikke at jeg forventet det, men håpte kanskje å ikke se sykere ut enn noen gang i den tiden alle sier er den beste i svangerskapet da)

Vi får nok bare holde ut!..

Anonymous poster hash: 2c980...ab5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen glød og energi her! :( bare masse kviser, fettet hår, grå hud og konstant trøtt...er over 14 uker på vei å hadde forventet å få denne gløden alle snakker om snart! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her!

Godt vi er sammen om dette :) Mannen min har i tre mnd sagt til meg "hold ut, jeg har lest at det blir bedre i andre trimester".

Jeg er så oppblåst på kveldene at det kun er joggisen som passer. Jeg fryser konstant! Så det er bare ullgenser og ullsokker som hjelper. På natta har jeg radstløse bein og ligger bare å sparker rundt meg. Er så forstoppet at mageknipen tar meg hver kveld. Dessuten tar det fire timer fra jeg dusjer fra morningen til håret er fett igjen.

Så kan ikke si at jeg føler meg så ekstremt digg for tiden.

Meeen - det hører tydeligvis med.

Jeg er selvfølgelig verdens heldigste som får være gravid, men må innrømme det er litt drygt til tider ;p

Anonymous poster hash: 36652...c25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen mener jeg har en glød, meeen det tror jeg bare er fordi jeg blir mor til hans barn :fnise: syns selv at jeg ser grå ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...