Gå til innhold

Gå i butikk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ts gjør som du vil

Til alle dere andre har dere jobbet i butikk.

Jeg har jobbet i klæsbutikk og i de rolige periodene hadde jeg ikke hatt noe imot å hjelpe med og knytte et slips som tar max 1 min. Imens personen tok på seg dressen kunne jeg ha gjort noe annet

Anonymous poster hash: 5216a...443

Jeg jobber i butikk og det er holdnigen til ts jeg reagerer på. Jeg er ikke der som et tidsfordriv fordi ts kjeder seg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og det hindrer dem ikke i å gjøre andre ting. først må personen finne dressen og finskoene.

Når det er gjort så tar personen på seg skjorten og får hjelp med slips, imens personen tar på seg resten av dressen kan den ansatte gjøre noe annet. Men som en som har jobbet i butikk sa er det ikke alltid de har ting å gjøre

Anonymous poster hash: 5216a...443

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber i butikk og det er holdnigen til ts jeg reagerer på. Jeg er ikke der som et tidsfordriv fordi ts kjeder seg.

Hva med når damer drar rund i butikker å prøver klær uten og ha tenkt å kjøpe noe? Hva er forskjellen her?

Anonymous poster hash: 5216a...443

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber i butikk og det er holdnigen til ts jeg reagerer på. Jeg er ikke der som et tidsfordriv fordi ts kjeder seg.

Du er der vel for å hjelpe kunden?

Anonymous poster hash: 5216a...443

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber selv i en dressbutikk, og opplever dette ganske så ofte. Det er ofte de samme kundene som går igjen, som skal prøve alt mulig men aldri ha noe. Da må jeg innrømme at jeg prioriterer andre kunder som jeg vet skal ha noe.

Om det er stille i butikken er det like irriterende som når det er fullt kaos. Det er mange ting som skal gjøre i butikk, uten at kunden nødvendigvis ser dette. Det skal prises varer, style vegger, vaske butikk, style dukker, supplere varer osv osv. Det er alltid noe å gjøre i butikk selvom det ser stille ut. Derfor synes jeg det er frekt og bruke ansattes tid når du uansett ikke skal ha noe. Det å bruke masse tid og ressurser på en kunde som aldri skal ha noe er selvfølgelig irriterende.

Anonymous poster hash: 32ff3...cd1

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ok om du ikke bruker mye tid til den ansatte når du garantert ikke kommer til å kjøpe noe, og såklart rydder opp etter deg/henger på plass igjen.

Det du skisserer er ikke noe annet enn jævla frekt mener jeg, lurer på om folk som dette virkelig eier noe folkeskikk.

Anonymous poster hash: aa61f...225

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg jobber selv i en dressbutikk, og opplever dette ganske så ofte. Det er ofte de samme kundene som går igjen, som skal prøve alt mulig men aldri ha noe. Da må jeg innrømme at jeg prioriterer andre kunder som jeg vet skal ha noe.

Om det er stille i butikken er det like irriterende som når det er fullt kaos. Det er mange ting som skal gjøre i butikk, uten at kunden nødvendigvis ser dette. Det skal prises varer, style vegger, vaske butikk, style dukker, supplere varer osv osv. Det er alltid noe å gjøre i butikk selvom det ser stille ut. Derfor synes jeg det er frekt og bruke ansattes tid når du uansett ikke skal ha noe. Det å bruke masse tid og ressurser på en kunde som aldri skal ha noe er selvfølgelig irriterende.

Anonymous poster hash: 32ff3...cd1

Skal bare gå engang da

Anonymous poster hash: 5216a...443

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som noe en mann som er desperat etter en eller annen form for kontakt med det andre kjønn ville gjort. Få oppmerksomhet, litt beføling ("hjelpe med slips")...

Anonymous poster hash: 7a7f3...cf7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som noe en mann som er desperat etter en eller annen form for kontakt med det andre kjønn ville gjort. Få oppmerksomhet, litt beføling ("hjelpe med slips")...

Anonymous poster hash: 7a7f3...cf7 [/quot

Hva faen snakker du om

Får mer en nok beføling

De tar ikke engang på deg

Anonymous poster hash: 5216a...443

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er der vel for å hjelpe kunden?

Anonymous poster hash: 5216a...443

 

TS er ikke en kunde.

 

 

Hva med når damer drar rund i butikker å prøver klær uten og ha tenkt å kjøpe noe? Hva er forskjellen her?

Anonymous poster hash: 5216a...443

 

Så lenge de ikke ber om hjelp til prøving av klær, så er de ikke iveien for ansatte.

Når TS bevisst går inn for å prøve klær, hvor han vil at ansatte skal hjelpe med det, pluss knyting av slips og sko osv, så kaster han vekk den ansattes tid, som kunne vært brukt til rydding av butikk eller andre ting, er utrulig mye som skal gjøres i butikken iløpet av dagen kunder ikke legger merke til eller tenker over.

 

Her om dagen sto jeg å foret dyrene i butikken(dyrebutikk), så kom faktisk en kunde å lurte på hvorfor jeg var bak i butikken med dyrne, hun sa det falt henne rett og slett ikke inn at vi ansatte måtte gi mat og vann og rydde hos dyrene. Og hun er ikke den eneste som har nevnt det.

 

Så må man fylle på med varer, sjekke over om det er noe som må bestilles, eller repareres, eller vaskes eller støvtørkes, gulv som må vaskes, vinduer som å shines, varer som må trekkes frem, lager som må ryddes, beskjeder som må videreføres, kunder som man må gi info til over telefon, facebook gruppe som må gies tilbakemeldinger må, hovedkontor som sender info man må lese, kampanjer man skal oppdatere seg på før de kommer ut er noen av tingene jeg kommer på, men det er alltids mer som må gjøres når det er gjort.

Anonymous poster hash: 60eff...038

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts gjør som du vil

Til alle dere andre har dere jobbet i butikk.

Jeg har jobbet i klæsbutikk og i de rolige periodene hadde jeg ikke hatt noe imot å hjelpe med og knytte et slips som tar max 1 min. Imens personen tok på seg dressen kunne jeg ha gjort noe annet

Anonymous poster hash: 5216a...443

Dette ER jo trådstarter som har skrevet! Vi kjenner igjen tagen, du er ikke anonym selv med anonymknappen.

Anonymous poster hash: a2d7f...71b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere sherlock

Jobber faktisk selv i dress butikk

Spurte for en venn og vi ville vite hva andre mente

Anonymous poster hash: 5216a...443

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere sherlock

Jobber faktisk selv i dress butikk

Spurte for en venn og vi ville vite hva andre mente

Anonymous poster hash: 5216a...443

Ro, ro. Trenger du pågengsmotor?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei

Anonymous poster hash: 5216a...443

Så hva er kommentaren på at du har svart deg selv da? :fnise:

Anonymous poster hash: d9bcf...815

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er bare mellom 14-16 år trådstarter, så hvordan kan du jobbe i butikk? Kjenner deg igjen fra de andre trådene dine på skrivemåten og din fascinasjon av å gå med dress.

Anonymous poster hash: a2d7f...71b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fostår ikke hvem du snakker om. Jeg er 23 år og har Ingen facinasjon med å gå i dress

Anonymous poster hash: 5216a...443

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det rart og gå i en butikk og prøve mange klær uten og ha noen planer om å kjøpe noe?

Anonymous poster hash: 5216a...443

Jeg synes det er helt greit at folk kommer og vil prøve klær uten å ha planer om å kjøpe noe. Men hvis du vet med sikkerhet at du ikke skal ha noe, er det ikke fint av deg hvis du ber om hjelp til det ene og det andre i lang tid. Da må du i hvertfall belage deg på å klare deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hva er kommentaren på at du har svart deg selv da? :fnise:

Anonymous poster hash: d9bcf...815

Det har jeg sagt

Jeg og en venn diskuterte og lurte hva andre mener. Jeg jobber i butikk og har ingenting imot det

Anonymous poster hash: 5216a...443

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg sagt

Jeg og en venn diskuterte og lurte hva andre mener. Jeg jobber i butikk og har ingenting imot det

Anonymous poster hash: 5216a...443

Du svarte deg selv!

Du skrev jo "til ts, gjør som du vil".

Snakker du normalt om deg selv i 3. person? Dette er bare flaut.

Anonymous poster hash: d9bcf...815

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...