Gå til innhold

Milla Q.............


Eowyn

Anbefalte innlegg

Hmmmm...Ganske mange som retter seg til deg her inne....Hvorfor er det at du bestandig skal være den som skal ha rett om alt? Det virker ihvertfall sånn...Og får du kritikk, så er du sinnsykt frekk mot de som skrev noe du ikke var helt enig i. Jeg syns det er UTROLIG barnslig for å si det mildt!!!! Folk må kunne si sine egne meniger her inne uten at du skal kommentere med frekke, nedsettende svar. Men det er jo bra at moderatorene følger med, og sletter mange av dine usaklige innlegg....

Såjeg prater sikkert på vegne av mange her inne når jeg ber deg om å gi f... i å komme med frekke kommentarer til våre innlegg, pass heller på hva du selv skriver!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For min del er det med Milla som det er med alle andre brukere: jeg er noen ganger hjertens enig, andre ganger rasende uenig.

Spør jeg om råd ønsker jeg svar av personer med kunnskap. Når det gjelder sminke, vælvære og interiør er jeg av den mening at Milla vet hva hun prater om. Derfor er jeg glad for å få råd av henne og mange andre KG brukere som gir kjempe fine råd og vet hva de snakker om.

Men....jeg syntes å merke at du har brukt mesteparten av dine innlegg her inne på å "ta" Milla? Korriger meg hvis jeg tar feil, jeg har neppe lest alle dine innlegg. Syntes det er barnslig jeg, hvis man nå skal bruke et slik uttrykk.

Milla er forresten reist til London i dag og ikke tilbake før om noen dager iflg signaturen hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såjeg prater sikkert på vegne av mange her inne når jeg ber deg om å gi f... i å komme med frekke kommentarer til våre innlegg, pass heller på hva du selv skriver!

Du prater ihvertfall IKKE på vegne av meg

~ bare så det er sagt !!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke ute etter å "ta" Milla, dette var en personlig melding til henne, fordi hun kom med nedsettende kommentarer til tips jeg gav en bruker!! Og det syns jeg er veldig frekt, for såvidt jeg vet, kan alle komme med tips her inne, og ikke bare Milla sånn som det kan virke noen ganger. Så hvis jeg føler for å si ifra til henne om det, så gjør jeg det. Er ikke interessert i å bli "mobbet" her inne fordi jeg f.eks ikke anbefaler like dyr sminke som henne!!!!! Greit nok, kanskej hun vet mye om mye, men hun har ingen rett til å hakke på de som ikke anbefaler/sier det samme som henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du prater ihvertfall IKKE på vegne av meg

~ bare så det er sagt !!!!

Sa jeg ikke heller....eller?? :erter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du sier du prater på vegne av mange andre her inne må du forvente at vi andre blander oss inn.

Du prater ikke på vegne av meg. Ikke fordi jeg er noe Milla fan, men fordi jeg kan tenke og skrive sjøl!!!

Mie - fremdeles ikke sau i noen saueflokk!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zalomine

Vel, så dere VIL ha FREKKE svar? Hun sa jo at vi vil ha oss frabedt de FREKKE svarene, ikke ALLE svarene.

Ja, jeg vil ha meg frabedt alle frekke kommentarer. Jeg setter pris på svar, men jeg setter IKKE pris på "nei, dette vet du ikke noe om, du som ikke bruker 12000 på sminke i løpet av et år!"-typen kommentarer.

Ja, vi verdsetter alle råd og vink. Men, jeg trur hun snakker på vegne av mange når hun sier vi ikke vil ha de FREKKE KOMMENTARENE. Svar, jatakk, men hold vekke denne holdningen om at ingen andre vet noe.

Ellers vil jeg ikke blande meg inn i diskusjoner omkring Milla i det hele tatt, bare reagerte på at der altså verdsetter frekke kommentarer... Jeg svarer med dette ikke på andre ting omkring tråden, men rett og slett reagerer på at enkelte vil ha seg frabedt at noen mener at flertallet her på KG ikke liker frekke kommentarer og hån.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig jeg. Frekke og usaklige svar sårer og irriterer. Det tror jeg gjelder mange. (ikke alle da! til de som kommer og sier "det gjelder ikke meg!")

Vanlig folkeskikk passer bra her. Selv om det er på internett...

Diva :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Jaja, hver sin form for humor.... Jeg skal ikke bidra til å "gjøre den bedre" i alle fall, jeg ønsker ikke å delta i persondiskusjoner (og særlig ikke når hun så utrykkelig har gitt beskjed om at hun er bortreist i to dager)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Fra din side er det kanskje det, men NOEN må jo like slike tråder, siden det finnes så mange av dem?

Vel, jeg sa jo at jeg ikke skulle blande meg i dette, så kanskje jeg burde slutte å svare da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror ikke, men jeg vet at jeg prater for mange når jeg sier at vi er lei av alle de frekke kommentarene når vi prøver å gi tips. Og Mie, har ikke sagt at jeg har noe imot at andre blander seg inn, for all del bland deg inn så mye du vil...Jeg ville bare ta opp dette da jeg er drittlei håning og utrolig frekke kommentarer fra Milla, og det kan du faktisk ikke gjøre så veldig mye med...Må vel få si akkurat hva man mener, ikkesant??? Det er vel derfor dette forumet finnes, for at man skal ha sjansen til å gi personlige meldinger til noen man vil ta noe opp med? Og hva så om jeg prater for andre?Det er mange som er enige med meg,det vet jeg, pga pm'er jeg har fått. Hvis ikke har jeg aldri sagt at jeg pratet på vegne av flere. Kaller jo ikke deg dum for det, tror nok du kan prate og tenke sjøl, har aldri sagt noe annet jeg! Noen tåler visst ganske enkelt ikke at noen har guts til å si ifra... :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis Milla ikke er tilgjengelig for å svare selv for tiden, så syns jeg vi skal avslutte denne tråden, for denne meldingen var faktisk til henne...Så får hun svare for seg selv en gang i tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis Milla ikke er tilgjengelig for å svare selv for tiden' date= så syns jeg vi skal avslutte denne tråden, for denne meldingen var faktisk til henne...Så får hun svare for seg selv en gang i tiden.

:ler: Litt for sent å komme med denne konklusjonen nå kanskje ?

Du kunne jo ha sendt Milla en pm ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eowyn, jeg synes du heller bør ta dette opp med Milla privat, det blir så mye unødvedig bråk på denne måten :wink:

Blir så lett en persondebatt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...