Gå til innhold

Er det noen som IKKE klarer å spise en 200gram sjokolade?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har alltid likt å spise store sjokolader og da det var jul sist, spiste jeg opp en sfinx-boks med dobbelt lag i på en kort kveld. Sjokolade er farlig godt. Anonymous poster hash: 7237c...c21

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det er mitt skjulte talent, jeg kan spise krem/godteri/kake/sjokolade til den store gullmedaljen og har aldri forstått at folk kan bli kvalme av det.

Får så klart vondt i magen hvis jeg spiser for mye, men hadde fått det hvis jeg hadde spist så mye poteter og annet sunn mat i samme volum.

Sjokolade og kake er for godt til å spise det med restriksjoner.



Anonymous poster hash: 48dd5...8c7
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer det uten problemer så lenge jeg har noe salt ved siden av, f.eks. popcorn, da går den ned på høykant :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke å stoppe når jeg spiser melkesjokolade! Har laktoseintoleranse og tåler ikke så mye, så da er det jo en dårlig ting....



Anonymous poster hash: 78594...9fb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne aldri klart det. Blir igrunnen kvalm av bare noen få biter. Vil helst ikke ha noe i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

200 gram, nei er dere galne? Elsker sjokolade, men en melkerull holder da lenge på en kveld :)



Anonymous poster hash: fd846...60b
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

200 gram, nei er dere galne? Elsker sjokolade, men en melkerull holder da lenge på en kveld :)Anonymous poster hash: fd846...60b

Det er vel heller du som er gal da.

Anonymous poster hash: 5a2ea...28a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt kunne jeg fint klare å spise 200 gram. Og sikkert enda mer. Men er jo ikke så lurt i lengden.

Men det beste er jo å trykke i seg skittles i store mengder.



Anonymous poster hash: 17443...285
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart jeg klarer det. Om jeg har godt av det, føler meg vel etterpå eller i det hele tatt noensinne har lyst på så mye sjokolade på en gang er en helt annen sak.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok klart det om jeg virkelig gikk inn for det, men skulle jeg latt meg styre av lyst hadde jeg stoppet lenge før hele var fortært. Jeg er veldig glad i godteri og sjokolade, men mengdene begrenser seg selv. Jeg mener, man blir jo mett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke glad i sjokolade og hadde derfor aldri klart en hel plate. Hender jeg kjøper sjokolade når jeg skal ha besøk, men denne blir ofte kastet til slutt fordi jeg glemmer at jeg har den. Ryddet nettopp kjøleskapet og fant en sjokoladeplate som var blitt helt hvit. Æsj. Men spiser lett en stor pose potetgull uten problemer, bare ikke sjokolade. Er nok ikke helt normal kvinne der nei.

Anonymous poster hash: a2a21...fc3

Har det nøyaktig likt som deg. Her om dagen kastet jeg en haug med for gamle sjokolader. (gaver mesteparten da)

Prøver å like sjokolade, men det blir liggendes til de blir hvite og ekle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sabrina

Jeg tror veldig mange her inne lyver. Som om noen "kaster opp" etter å ha spist "et par ruter". :rolleyes:

Dere som mener at dere hadde klart det, dersom dere hadde en pistol rettet mot dere - oppsøk hjelp!

Jeg spiser lett en hel plate og jeg skammer meg ikke over det heller. :fnise: Den gåturen tar jeg jo uansett, så spiser den med god samvittighet. :biggrin:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Enhjørning

200gram sjokolade? Kanskje i form av Ferrero Rocher, men jeg tviler på at jeg hadde klart det uansett. Så kan vel si jeg ikke klarer det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kan lett spise 200 g sjokolade. Blir gjerne litt uggen helt på slutten, men har gjort det flere ganger.

Gjør det så å si aldri da, prøver egentlig å unngå sukker. Men er jeg først i gang får jeg gjerne et skikkelig spisekick. Misunner de som kan spise 4-5 ruter for så å være fornøyde med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg greier ikke å spise 200 gram sjokolade, 4-5 biter om gangen holder. Blir litt sjokkert over at noen faktisk greier å spise så mye sjokolade på en gang :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser i perioder en slik en daglig. Utrolig at jeg ikke er feit eller har diabetes.



Anonymous poster hash: 8ca1c...f81
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...