Gå til innhold

YouTube


Gjest Mrs. Random Nick

Anbefalte innlegg

Gjest Mrs. Random Nick

Har du noe fast du pleier å se på når du er på YouTube? Tips til en som kjeder seg for "nye" ting man kan se på der? Kan gjerne være eldre ting også, bare jeg ikke har sett det før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser en del web-serier eller gamle klipp.

Ble veldig glad i en serie som heter Out With Dad. Det er vel tre sesonger av den.

Ellers ligger det jo ute en del klipp og episoder av en rekke serier. Det kommer jo an på hva du liker?

Jeg følger mye med på The Ellen Show, siden de ofte legger ut klipp.

Jeg følger en konto som heter RoseEllenDix. Det er et lesbisk par som legger ut mange videoer. Noen er ganske morsomme.

Akkurat nå er jeg inne i en Mot i Brøstet periode, så ser en del av de.



Anonymous poster hash: 769c5...d58
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ei periode var jeg helt hektet på "What's my line" Det er et gammelt Amerikansk gameshow fra 50-60 ca, i svart hvitt, men jeg falt helt for den. Ellers går det mer på musikkgrupper og "zappe" litt rundt og prøve å finne noen bra sanger jeg ikke har hørt før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rhaegar Targaryen

Ei periode var jeg helt hektet på "What's my line" Det er et gammelt Amerikansk gameshow fra 50-60 ca, i svart hvitt, men jeg falt helt for den. Ellers går det mer på musikkgrupper og "zappe" litt rundt og prøve å finne noen bra sanger jeg ikke har hørt før.

Samme her........Så veldig mye på det. Ser litt på det enda men ikke så mye som

tidligere.

Men nå ser jeg på mye forskjellig.

Endret av Rhaegar Targaryen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...