Gå til innhold

Eurovision Song Contest 2015 FINALE


Sitronmelis

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dersom Australia vinner skal det holdes i et Europeisk land, men Australia tar regninga.

Akkurat :)

Egentlig burde de jo få være med hele tiden. Siden Azerbadjan (hvordan det nå enn staves) er med. Australia har i hvertfall dronning Elisabeth som overhode - Azerbadsjan er jo mer eurovisjonsk. Om man kan si det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker best Australia, Spania og Italia. Håper selvfølgelig at Norge kommer høyt opp og at vi i det minste slår Sverige. Svenskene har en god sang, men håper ikke vi havner der igjen!!

Ellers sier magefølelsen meg at vi skal til Tyskland neste år, for det mener en svenske som er godt inne i MGP-sirkuset og sikkert er god venn med Jon Ola Sand og om ikke han har peiling, så er det ingen som har det. Med det mener jeg selvfølgelig at min favoritt, Australia, stikker av med seieren.

Jeg krysser i alle fall fingre og tær for at den beste sangen vinner ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er Australia egentlig med?



Anonymous poster hash: 33518...643
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er Australia egentlig med?

Anonymous poster hash: 33518...643

Dette lurer jeg også på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Jeg tror Sverige vinner. Eller kanskje Israel. Av de jeg har hørt vel og merke. Har ikke hørt Australia, Tyskland, Spania og Italia. Norge sin er litt fin egentlig, syns den har vokst på de få gangene jeg har hørt den. Gleder meg til sirkuset ikveld selv om enkelte av låtene er et hån mot musikken å kalle musikk! :P Gleder meg til å fjase her på kg under sendingen også, det har jo blitt en tradisjon! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor er Australia egentlig med?

Anonymous poster hash: 33518...643

Fordi australierene er etterkommende av europeere, og er derfor veldig opptatt av ESC.

Anonymous poster hash: e2ddb...3b3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje Australia? Den er fengende :danse: Tror iallefall ikke Sverige vinner, men de kommer sikkert høyt opp på skalaen!

//Sportsidiot

Endret av sportsidiot
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes Kypros har en veldig fin sang, men det er ikke en vinnersang. Tror Australia vinner.



Anonymous poster hash: e2ddb...3b3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi australierene er etterkommende av europeere, og er derfor veldig opptatt av ESC.

Anonymous poster hash: e2ddb...3b3

Også er det 60 års jubileum i år, så da skulle de få være md på jubileumssendingen siden ESC er så populært der.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinen er klar, sushi er bestilt og venninne er på vei. Gleder meg til sirkuset starter, haha

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mest tro på Sverige, men håper på Norge. :danse:

Sverige har et litt artig sceneshow som gjør at man husker låta. Trooor ikke de vinner selv om de har vært favoritter lenge. Håper Norge blir topp 10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke noe å lure på: den som får flest poeng vinner garantert! :)

Jeg har hørt litt på div. sanger nå før programstart og flere vokser ved gjenhør.

Norge kan vinne like mye som alle andre, men jeg var ganske sikker på at hun Berger skulle vinne med sin låt,

det skjedde jo ikke. En vet aldri hvor avstemmingsharene hopper i de forskjellige land, så jeg venter, ser

og lar meg underholde av glitter, stemning og stemmeprakt etc.

Sveriges og "Heroes..." ligner faktisk litt på hverandre. Samma det, for nå skal det skje! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker den norske sangen veldig godt, men jeg tror det er en sang man må høre noen ganger før man får helt taket på. Den svenske er litt catchy, men jeg synes den er litt kjedelig.



Anonymous poster hash: db185...bd4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vinen er klar, sushi er bestilt og venninne er på vei. Gleder meg til sirkuset starter, haha

Sushien er fortært, vinen er drukket og nå er det kake, kaffe, konjakk og smellbongbonger....!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...