Gå til innhold

Åndenes makt


*melis*

Anbefalte innlegg

Takk. Nå ble jeg glad. Jeg kunne fortalt mye, mye mer - men dette var liksom essensen da  :)

Etter hva jeg har forstått er vi alle der minst et par ganger i uka (når vi sover), men de færreste husker det neste morgen. Hva med å be til deg selv om å få huske det, så kanskje du også vil ha en fin opplevelse på den andre siden? Det er virkelig verdt et besøk :-)

Jeg har hatt kontakt med ei avdød venninne to til tre ganger ved hjelp av drømmer. hun døde i en trafikkulykke.. det var så ekte, jeg kom inn til et sted som lignet huset der jeg vokste opp i, men alt var kledd i hvitt, møblene og veggene var hvite og lyse, og alt var klart.. i drømmen visste jeg at jeg var på "den andre siden", og jeg følte at jeg var der! og der kom venninnen min, og vi pratet lenge. hun spurte meg mange spm om hvordan hun døde, osv.. og jeg svarte. etter dette fortalte hun meg at det var på tide å dra, og jeg spurte om hun kunne komme tilbake i en av mine senere drømmer, og det lovte hun!! Det var så altfor virkelig, og jeg husker det som det var i går. Jeg vet i hjertet at hun virkelig var der, og det er så godt! etter denne drømmen (?) har hun dukket opp flere ganger i senere drømmer som ikke engang omhandler henne, hun lar meg bare på en måte få vite at hun er der.. helt fantastisk! har forresten sett uforklarlige saker gjennom oppveksten, og det ligger i arv i min familie å ha en såkalt "6 sans", eller klarsynthet.

noen flere som har opplevd noe lignende? jeg synes dette er så sterkt at jeg får tårer i øynene hver gang jeg tenker på det., til og med nå... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette sto skrevet på et nettmøte med en av healerne som har vært med i åndenes makt: Utifra din erfaring, hvordan vil du beskrive åndeverdenen. Har hørt flere klarsynte som har beskrevet den som et sted med kjærlighet etc. men hvordan ser det ut der?

Tror du på Gud. og hva tenker du om reinkarnasjon?

Knut (healeren):

Ja det er fylt med lys og kjærlighet.Tror både på Gud (men ikke en fordømmende Gud)

Tror også på reinkarnasjon

hva mener du sjer når man dør? hvorfår går fålk ijenn? å hva mener dere med "den andre siden" hva er d man kåmmer til på "den andre siden"?

Knut:

Andre siden er åndeverden som er fylt av lys og kjærlighet. Der er man for å utvikle seg videre før man går videre til neste liv.

Noen går igjen pga at de ikke vet at de er døde, eller de har noe uoppgjort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror "klarsynte" at menneskelivene er predestinerte?

Mange klarsynte sier i alle fall at de ikke spår hva som skjer i framtiden fordi vi selv har mulighet til å endre på dette, men vet ikke om det er svar bra nok på spørsmålet ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror man kan få forutanelser om hva som skal skje noen ganger. Man kan bli varslet om dødsfall eller ulykker. Har opplevd dette blant mine nærmeste uten at jeg har vært i stand til å endre hendelsesforløpet av den grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...