Gå til innhold

Skjev kontakt mellom hver gang vi sees


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har datet en i tre uker nå, vi har kjent hverandre i åtte år. På noen måter har det gått fort frem, vi har vært sammen 3-5 dager i uken med overnatting på hver eneste "date", men kommunikasjonen når vi er fra hverandre er ikke helt oppe å går. Dvs, jeg sender nok flest "hvordan går det"-meldinger, men når det gjelder å møtes er det mer 50/50. Sender gjerne et par meld/snaps ila dagen, men vi har begge lange dager på lesesalen i en travel innspurt og vi vet jo hva den andre driver med og ønsker jo at vi skal holde fokus så vi kan koble av sammen. Men, nattameldinger uteblir og det har vel knapt skjedd at jeg får sms av han om hvordan det går, uten at det er i forbindelse med å møtes.

Blir så redd for at han er usikker, selv vet jeg godt hva jeg vil. Prøver å ikke overanalysere og heller stole på at vi møtes såpass ofte at det er viktig med litt rom også, men det er så vanskelig. Han sa innledningsvis at han har det veldig fint med meg og gleder seg til å se meg igjen, men det er litt mer sparsommelig med de ordene nå.

Klassisk tilfelle av litt usikkerhet, mest fordi jeg har med meg noen dårlige erfaringer.

Hva tror dere? Fort varmt, fort kaldt?..



Anonymous poster hash: 34ea2...20c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta det med ro. Ble stressa av å lese dette. Konsentrer dere om eksamen, og ta det forholdsgreiene etterpå. Du trenger virkelig ikke å stresse livet av deg for å sende meldinger hver eneste dag, når dere som regel ligger over til hverandre når dere møtes?

Dere har det jo kjempefint. Slapp av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...