Gå til innhold

"20 år og kjæresteløs!"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har ei venninne som ikke fikk kjæreste før hun var 21(nærmere 22). Det er veldig normalt å vente til man finner noen man virkelig liker. Det er ikke noe vits å få en kjæreste bare for å ha en. Det kan jo alle få til. Håper du blåser i kommentaren, for den var unødvenig.

//Sportsidiot

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ei venninne som ikke fikk kjæreste før hun var 21(nærmere 22). Det er veldig normalt å vente til man finner noen man virkelig liker. Det er ikke noe vits å få en kjæreste bare for å ha en. Det kan jo alle få til. Håper du blåser i kommentaren, for den var unødvenig.

//Sportsidiot

Godt å høre! :)

ts

Anonymous poster hash: 9b471...fe7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er 20 år, og jeg synes det er flott at du prioriterer venner, trening og skole. :) Du er ung og kommentaren fra din mor er nok mindre gjennomtenkt ut fra hvordan du kan tolke det hun sier. Vær deg selv og kos deg som singel. Jeg skulle ønske jeg selv ventet noen år, og kunne nyte å være fri litt til. Ble samboer i en alder av 21, og mistet mye av friheten og selvstendigheten. Tro meg, du har gooood tid før en slik kommentar ville vært aktuelt å komme med :)

Anonymous poster hash: 3b395...dae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også 20 og har aldri hatt kjæreste. Halvparten av vennene mine har heller ikke det, så har aldri tenkt på det som unormalt. Det handler jo bare om at man ikke har møtt noen man likte godt nok til å bli sammen med, selv om man har holdt på med flere. Mange av de jeg kjenner som har vært i flere forhold, har også blitt sammen med gutter de aldri var stormforelsket i, men som de kanskje heller ble sammen med fordi de trengte en trygghet de ikke fant i seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...