Gå til innhold

Når hadde dere sex igjen etter fødsel?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor gammel er denne idioten, egentlig? 15?

Du skal ikke presse deg til å ha sex, og den generelle anbefalingen er å vente til renselsen er over pga infeksjonsfare. Man kan riktig nok ha sex med kondom, men det anbefales heller å vente, så du får si til den idioten du bor sammen med at du ikke kan ha sex pga risiko for infeksjon, for hvis du går infeksjon, så kan du være sikker på at det blir enda lengre ventetid på ham... :P

Hvorfor fikk du barn med denne fyren, egentlig?

(Og som svar til spørsmålet i trådtittelen, så ventet vi 6 uker begge gangene. Da var renselsen over, og ettersom jeg kun har hatt keisersnitt, så har jeg ikke hatt noe underliv å bekymre meg for.)

Hehe, han er faktisk 32. Kanskje ikke på alle områder alltid da men:P

Anonymous poster hash: db201...828

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fatter ikke at det er så mange kvinner som aksepterer ondskapsfull oppførsel hos partneren! Slike menn fortjener jo ikke å ha en kvinne. Hvorfor godtar du det ts? Hører du ikke hvor feil det er? Hvilke verdier har han egentlig? Og skal han videreføre disse til barnet også? At så lenge jeg får mitt så er det uinteressant om andre må lide? Jeg blir kvalm. Hadde aldri kunnet tenne på en slik mann igjen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Joa, burde vel egentlig vente for min egen del. Men han maser sånn og jeg føler meg så slem rett og slett. Har hjulpet til med hånda og munnen, men han vil hele tia ha mer enn han får.

Og jeg må tenke på meg selv og babyen? Minien sover mett og fornøyd noen timer om gangen, så hadde ikke gått utover henne. Føler meg nødt til å "take one for the team". Vondt gjør det nok, men som han sier så klarte jeg å føde, så da burde jeg klare å ha vondt en halvtime-time nå og...

Anonymous poster hash: db201...828

Han som er den slemme som maser. Og det er sykt av han å mene at du må ha vondt for å ofre deg for hans nytelse. Ondskapsfulle tosk Endret av Maleficenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...