Gå til innhold

Forlovelse etter åtte måneder


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Traff mannen en fredag, onsdagen etter bodde vi sammen. 1,5 år etter planlagt gravid. Gift etter 6 år. sammen i over 20 år.

Før han, masse rot... så ja, det går ann å forandre seg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg og min mann forlovet oss da vi hadde vært sammen i tre måneder. Jeg var 22 år da. Vi giftet oss 1 år etter forlovelsen. Nå har vi vært gift i omtrent 6 og et halvt år. Jeg ser ikke problemet.

La henne få ha livet hun vil ha. Gratuler henne. Siden de har forlovet seg vil jeg tro hun mener det er mer seriøst dette forholdet enn de andre. Det er ikke alltid lengden på et forhold som avgjør kvaliteten ved det. I og med at de faktisk har forlovet seg synes jeg også du bør prøve å vise litt interesse for forloveden hennes. Jeg kan forstå at du vegrer deg litt for det, men de har nå faktisk forlovet seg, og lovt at de skal ha sin fremtid sammen. Prøv å være glad på hennes vegne heller.



Anonymous poster hash: d84ed...543
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er forsåvidt enig i at det er for tidlig å gifte seg etter 8 måneder, rett og slett fordi man sjeldent har rukket og virkelig bli kjent med noen på den tiden. På den andre siden: Livet er så uholdbart kort, hvis man skal vente med alt til man er 100% sikker så er det ikke mye man får gjort. Jeg tror at noen ganger må man bare kline til her i livet (pun intended), går det dårlig så har man i allfall hatt det gøy på ferden.

De som trådstarter snakker om har ikke giftet seg etter åtte måneder. De forlovet seg etter åtte måneder.

Anonymous poster hash: d84ed...543

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper dere vet at vi er mange som mener dere er en gjeng slimete bitterfitter. Bare på kontoret mitt er vi minst fire som mener det samme. Dere trenger ikke på død og liv være på facebook hvis dere hater det så inderlig.



Anonymous poster hash: 86053...370
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var forlovet og midt i planlegging av bryllup da jeg traff min nåværende mann. Det sa PANG med en gan, på en måte jeg aldri hadde opplevd før. Jeg gikk fra forloveden min på dagen, flyttet sammen med den nye etter 3 mnd og etter 1 år giftet vi oss. Vi har vært gift i 15 år og er fortsatt lykkelig gift med hus, barn, hund og hele pakken. Har aldri angret et eneste sekund.

Når man treffer den rette så vet man det. Slutt å døm ditt familiemedlem ts, du vet ingenting om deres forhold. Det er de som skal leve sammen. Hva som har skjedd i fortiden har hverken du eller noen andre noe med.Anonymous poster hash: 976cc...1b2

Det var nesten så jeg lurte på om du er en viss fotballspiller :)

Anonymous poster hash: 6b596...27d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...