Gå til innhold

Noen spørsmål til dere jenter jeg alltid har lurt på.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette er noe jeg alltid har lurt på.

Hvorfor blir mange jenter litt gretne når de er sulten?. Kan jo skjønne det med lavt blodsukker, men mange blir så voldsomt amper og gretten føler jeg og blir glad som en lerke når de får i seg litt mat. Noe spesiell grunn til dette eller bare jeg som føler det slik?.

Også var det det med at jeg føler jenter forteller så ofte om alt mulig rart til venninner som egentlig er ganske privat. Det er både facebook meldinger som man i god tro tror er privat og annet.

Tredje spørsmål. Hva er det med jenter å gå på do sammen?.



Anonymous poster hash: bdeac...ae6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Caress

De to første spørsmålene kan jeg ikke svare på, eller 1) gjelder ikke meg og 2) jeg oversharer til ALLE!!

Men nr 3 er ganske enkelt.. Dassparties!! Seriøst, det er noe eget ved å bable i vei med venninner samtidig som du sitter på dass. For ikke å snakke om jentedoene på utesteder, som må være noen av de koseligste stedene som finnes! Alle jentene samles der innimellom og blir bestevenner og gir hverandre klemmer og komplimenter. "Du er schåååååå finnnnh på håreeeeeet!"

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir ikke gretten av å være sulten. Driver med periodisk fasting.

Jeg forteller ikke hemmeligheter til andre som jeg blir fortalt i fortrolighet. Jeg går heller ikke inn på intime detaljer om andre jeg kjenner. Snakker ikke om forholdet mitt på en måte som utgir partner.

Dersom jeg er på et nytt sted og skal på offentlig toalett, så kand et av og til være greit å være to som leter etter hvor det er. Utover det bruker jeg å gå alene.



Anonymous poster hash: 4b5dc...d9c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvinne, aldri gjort eller oppført meg som du nevner



Anonymous poster hash: 7e7ac...120
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nr 1 stemmer nok ganske bra hos meg. Jeg blir fort irritert når jeg er veldig sulten, men det blir samboeren min også så jeg tror nok ikke det er en jentegreie.

nr 2 og nr 3 stemmer overhodet ikke hos meg. Jeg driver ikke å sier ting som er privat til andre, og jeg pleier heller ikke å gå på do med andre.



Anonymous poster hash: a67ed...7c4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nr 1 stemmer nok ganske bra hos meg. Jeg blir fort irritert når jeg er veldig sulten, men det blir samboeren min også så jeg tror nok ikke det er en jentegreie.

nr 2 og nr 3 stemmer overhodet ikke hos meg. Jeg driver ikke å sier ting som er privat til andre, og jeg pleier heller ikke å gå på do med andre.

Anonymous poster hash: a67ed...7c4

Jeg vet foresten ikke hvorfor, men tipper det har noe med lavt blodsukker å gjøre.

Anonymous poster hash: a67ed...7c4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet foresten ikke hvorfor, men tipper det har noe med lavt blodsukker å gjøre.

Anonymous poster hash: a67ed...7c4

Syntes å høre at det var en annen grunn en gang at jenter oftere blir lettere gretten når de var sulten men husker ikke hvor og det kan jo like så godt være tull men føler ofte mange jeg har holdt på med også blir svært gretten når de er sulten eller ihvertfall litt små grine. Og mange av vennene mine er enige.

Anonymous poster hash: bdeac...ae6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Honeyblossom

Nr 1 og 3 stemmer ikke for meg.

Nr 2 stemmer sånn delvis. Jeg fortelle mye til mine nærmeste venninner, men jeg vet også hvor grensa går og forteller ikke ting som andre har fortalt meg i fortolighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nr 1 og 3 stemmer ikke for meg.

Nr 2 stemmer sånn delvis. Jeg fortelle mye til mine nærmeste venninner, men jeg vet også hvor grensa går og forteller ikke ting som andre har fortalt meg i fortolighet.

hvordan vet du hva som er fortrolighet?

Anonymous poster hash: bdeac...ae6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nr1: hvorfor jeg blir gretten? Må nok være blodsukkeret som synker voldsomt.

Nr2: Jeg snakker med venninner om alt, sånn er det bare. Alt er så mye lettere om man deler det med noen.

Nr3: jeg går ALDRI på do med noen, der vil jeg være i fred!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nr 1: Jeg blir veldig utrivelig når jeg er sulten. Det er nesten som jeg ser verden på en annen måte så lenge magen ikke er tom. Aner ikke hvorfor..

Nr 2: Med besteveninna mi så snakker jeg om nesten alt. Ting jeg har lovt å holde privat, andres hemmeligheter og ting jeg synes er for avslørende om andre folk jeg bryr meg om holder jeg meg unna å nevne, har erfart at det kan fort bite meg i rompa hvis ikke. Ellers snakker vi om alt!

Nr 3: Er ikke så keen på å gå på toalett med jenter, men det gjør meg heller ingenting, så når vi har en viktig samtale (som kanskje ikke alle skal høre) er den fin å fortsette på dassen :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Honeyblossom

hvordan vet du hva som er fortrolighet?

Anonymous poster hash: bdeac...ae6

Fordi personen sier til meg at det er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1: Jeg kan bli veldig gretten med lavt blodsukker. Jeg tror det er fordi jeg da rett og slett blir veldig sliten og om folk da maser på meg så blir jeg irritert. Hue funker ikke og jeg orker ikke forholde meg til andre ting. Hjelper veldig med litt mat.

2: Jeg kan være veldig åpen om meg selv, men deler ikke mine menn med venninner. Jeg kan si "han er helt rå i senga" men jeg sier ikke hvorfor.

3: Går helst på do alene :P Men er det flere båser der, så kan jeg godt finne på å snakke med andre folk der inne.



Anonymous poster hash: a9e99...df5
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De to første spørsmålene kan jeg ikke svare på, eller 1) gjelder ikke meg og 2) jeg oversharer til ALLE!!

Men nr 3 er ganske enkelt.. Dassparties!! Seriøst, det er noe eget ved å bable i vei med venninner samtidig som du sitter på dass. For ikke å snakke om jentedoene på utesteder, som må være noen av de koseligste stedene som finnes! Alle jentene samles der innimellom og blir bestevenner og gir hverandre klemmer og komplimenter. "Du er schåååååå finnnnh på håreeeeeet!"

En gang var jeg på et utested i Oslo, Lawo, og på grunn av oppussing var det to toaletter i samme avlukket...! Can you imagine?! Har ikke gått dit siden jeg oppdaget at de hadde satt opp en vegg der. WHY?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere jenter er noen raringer syntes jeg haha



Anonymous poster hash: bdeac...ae6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Caress

En gang var jeg på et utested i Oslo, Lawo, og på grunn av oppussing var det to toaletter i samme avlukket...! Can you imagine?! Har ikke gått dit siden jeg oppdaget at de hadde satt opp en vegg der. WHY?!

Hahahahaha awesome!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere jenter er noen raringer syntes jeg haha

Anonymous poster hash: bdeac...ae6

Hva mener du?

Anonymous poster hash: c2832...9e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang var jeg på et utested i Oslo, Lawo, og på grunn av oppussing var det to toaletter i samme avlukket...! Can you imagine?! Har ikke gått dit siden jeg oppdaget at de hadde satt opp en vegg der. WHY?!

Opplevd det flere steder faktisk. Syntes det er noe spesielt, iom at jeg aldri går på do med venninner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fluttershy

Jeg blir et monster når jeg er for sulten. Jeg er hveldigvis klar over det selv og som oftest er maten rett rundt hjørnet når det står på som verst :P Gir alltid beskjed til mannen om at jeg er sultensur slik at han vet at det ikke er pga han jeg blir sur. Regner jo med at det er blodsukkeret som gjør det.

Resten kjenner jeg meg ikke igjen i. Oversharer ikke på facebook eller til venner(hadde jeg hatt noen). Og jeg liker absolutt ikke å gå på do med andre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...