Gå til innhold

Sinnene i kok i Sør-Afrika


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor i all verden kommer de hvite inn i bildet? Det er snakk om svarte sør-afrikanere som dreper andre svarte afrikanere. Hvite sør-afrikanere rasshøl? Det er da ikke de hvite som skaper problemer der nede.

Tull. Over 70,000 hvite i Sør-Afrika har blitt drept siden 1994 og du har en president som går rundt og synger "drep de hvite", mens hvite der omtrent ikke begår drap. Sosialistlogikk: rasistiske slengbemerkninger er mer rasistisk enn drap og voldtekt.

Sosialistlogikk er at den svakeste alltid har rett. Er en svart person (sosialister er rasistiske og ser automatisk en svart person som svak) rasistisk så er det greit. Er en ressurssterk hvit person rasistisk så er det helvete på jord.

Anonymous poster hash: ae26b...1cb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde ikke du blitt litt frustrert om du var svart og så de hvite fikk alle fordelene? Skjønner dem godt jeg. Hvite mennesker i Sør-Afrika er noen forbanna rasshøl. Og jeg har møtt nok av dem til å vite hvordan de tenker. De kan pelle seg ut av landet.

Anonymous poster hash: 4c8cc...fe6

Jeg er ikke helt oppdatert på situasjonen der nede, men så vidt jeg har forstått, så er det andre svarte fra nabolandene som er gjenstand for hatet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen tvil om at Sør-Afrika hadde vært der de er nå uten Hvite og Indere.

Likevel dette handler ikke om dette, det er etniske sorte afrikanere som er sint på andre afrikanere som emigrerer til Sør-Afrika. Jeg tipper at disse nå i stedet vil prøve å reise til Norge.

Anonymous poster hash: c3190...668

Hvis du vil bedrive kontrafaktisk historieskriving, så tror jeg du må gjøre noen bedre resonnementer enn dette når du slår en strek over 200 års historie, en bråta kolonikriger og to verdenskriger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke du blitt litt frustrert om du var svart og så de hvite fikk alle fordelene? Skjønner dem godt jeg. Hvite mennesker i Sør-Afrika er noen forbanna rasshøl. Og jeg har møtt nok av dem til å vite hvordan de tenker. De kan pelle seg ut av landet.

Anonymous poster hash: 4c8cc...fe6

Så svarte sør-afrikanere har rett til å drepe svarte afrikanere fra andre land fordi de er forbanna på hvite sør-afrikanere?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bor da mange fler i Europa enn i Afrika.

Anonymous poster hash: b29e7...5d7

Det er ca 510 millioner i EU + Norge og Sveits.

Det bor 1.1 milliard i Afria, halvparten av befolkningen er under 25 år.

Det er viktig at man alltid ser befolknings mengden i forhold til hvordan landet er med ressurser. Selv om Norge er større en England, har England større jordbruks areal i forhold til Norge.

Mange Afrikanske land består av ørken og har underskudd på vann og mat. Da hjelper det ikke at befolkningen dobles på 25 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så svarte sør-afrikanere har rett til å drepe svarte afrikanere fra andre land fordi de er forbanna på hvite sør-afrikanere?

Det er visst greit fordi de ennå ikke har greid å komme seg videre og er svarte.

Anonymous poster hash: ae26b...1cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde ikke du blitt litt frustrert om du var svart og så de hvite fikk alle fordelene? Skjønner dem godt jeg. Hvite mennesker i Sør-Afrika er noen forbanna rasshøl. Og jeg har møtt nok av dem til å vite hvordan de tenker. De kan pelle seg ut av landet.

Anonymous poster hash: 4c8cc...fe6

Det er vel ikke hvite de raser mot nå. Det er innvandrere fra andre fattige afrikanske land

Anonymous poster hash: e6081...bcc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FuturePrimitive

Hadde ikke du blitt litt frustrert om du var svart og så de hvite fikk alle fordelene? Skjønner dem godt jeg. Hvite mennesker i Sør-Afrika er noen forbanna rasshøl. Og jeg har møtt nok av dem til å vite hvordan de tenker. De kan pelle seg ut av landet.

Anonymous poster hash: 4c8cc...fe6

feil.

svarte blir subsidiert jobber der nede.hvite fattifge øker i et historisk tempo. se dokumentaren på nrk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...