Gå til innhold

costume - tapt seg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er interessert i å lese meningene deres. For en stund siden sluttet jeg å lese bladet Costume. Jeg forstår at blader som blir lest av mange vil ha mange annonser, dette er jo vanlig i USA, men nå koster Costume nesten 100 kr. Jeg føler jeg betaler for 70% reklame og noen få dårlige artikler. Er det flere som mener dette?



Anonymous poster hash: ad8e2...465
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, skjønner hva du mener.. Nå pleier jeg ikke å kjøpe det, men er veldig mye reklame i Costume bladene jeg har!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det har tapt seg. Før kjøpte jeg fast hver måned, nå bare en sjelden gang iblant og da blir jeg som regel skuffet over innholdet.



Anonymous poster hash: 09320...3fc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! Synes danske Costume er MYE bedre! Synes bladet består av reklame, og mer reklame for Vanessa Rudjord og vennene hennes. F.eks artikkelen om Bik Bok og Costumes kleskolleksjon, Pia Tjeltas kleskolleksjon osv. Og hele den saken i Costume Living, hvor Rudjord viser frem leiligheten "tilfeldigvis" rett før den blir lagt ut for salg...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! Synes danske Costume er MYE bedre! Synes bladet består av reklame, og mer reklame for Vanessa Rudjord og vennene hennes. F.eks artikkelen om Bik Bok og Costumes kleskolleksjon, Pia Tjeltas kleskolleksjon osv. Og hele den saken i Costume Living, hvor Rudjord viser frem leiligheten "tilfeldigvis" rett før den blir lagt ut for salg...

Aldri maktet den kjerringa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, Costume er et elendig blad. Det er ekstremt mye reklame, og uinteressante artikler. Vanessa Rudjord, redaktøren, er jo i tillegg en vits, som bruker bladet til å promotere salg av sin egen leilighet og, lage artikler om venninner. Jeg holder meg til blader som franske Elle og in Style.



Anonymous poster hash: 2f8b2...9a1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri maktet den kjerringa.

Enig! Greit nok at "mote-Norge" er lite, men det får da være grenser for hvor mange ganger man kan skrive om seg selv og venninnene sine...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! Greit nok at "mote-Norge" er lite, men det får da være grenser for hvor mange ganger man kan skrive om seg selv og venninnene sine...

Nemlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Costume har blitt så internt at det er en skam.

Kjøper det aldri lenger.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Booker

Costume har blitt skikkelig dårlig, var helt greit før. Holder meg til utenlandske blader jeg, anbefaler å kjøpe danske Costume eller Styleby.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp lest gjennom det nyeste Costume nå.. Helt krise. Bare MASSE reklame og noen fra intervjuer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må visst ta en tur på Narvesen og kjøpe utenlandske blader.. Får prøve den danske versjonen. Det var i alle fall godt å få bekreftet at det er ikke bare meg det er noe galt med - det er bladet.



Anonymous poster hash: 09320...3fc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hooty McOwlface

Enig!

Har abonnert på Costume fra det startet, og har nå avsluttet abonnementet, for jeg merket at jeg brukte fem minutter på å bla gjennom og satt igjen med lite og ingenting etterpå.

Jeg tåler reklame (selv om noe av den kræsjer helt med bladets stil og ikke burde vært der dersom de ønsker å fremstå som hakket mer stilige enn DetNye), men mye av det redaksjonelle føles også ofte som en blanding av reklame og latskaps-journalistikk. Bare floskler og resirkulering av samme tekst hele tiden.

De lange intervjuene med norske "fashionistas" som Pia Tjelta og Charlotte Thorstvedt må jo være fullstendig uinteressant for de aller fleste, og editorialsene/moteseriene er også som oftest veldig uinspirerende. Bladet er drevet av en gjeng med samme smak og som alltid velger ut det som er "safe" av trender, og har null evne til å sette sammen noe kult eller litt på siden selv, null feeling for det som er avant garde, spennende etc. Det er faktisk nesten mer inspirerende å se stylingen i butikkvinduene på H&M enn det er å lese Costume.

At Vanessa Rudjord har første hjemme hos-reportasje i boligmagasinet deres er bare symptomatisk for hele circle jerken som er Costume-miljøet. De må få inn noen fra sidelinjen som kan bringe noe nytt på banen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig!

Har abonnert på Costume fra det startet, og har nå avsluttet abonnementet, for jeg merket at jeg brukte fem minutter på å bla gjennom og satt igjen med lite og ingenting etterpå.

Jeg tåler reklame (selv om noe av den kræsjer helt med bladets stil og ikke burde vært der dersom de ønsker å fremstå som hakket mer stilige enn DetNye), men mye av det redaksjonelle føles også ofte som en blanding av reklame og latskaps-journalistikk. Bare floskler og resirkulering av samme tekst hele tiden.

De lange intervjuene med norske "fashionistas" som Pia Tjelta og Charlotte Thorstvedt må jo være fullstendig uinteressant for de aller fleste, og editorialsene/moteseriene er også som oftest veldig uinspirerende. Bladet er drevet av en gjeng med samme smak og som alltid velger ut det som er "safe" av trender, og har null evne til å sette sammen noe kult eller litt på siden selv, null feeling for det som er avant garde, spennende etc. Det er faktisk nesten mer inspirerende å se stylingen i butikkvinduene på H&M enn det er å lese Costume.

At Vanessa Rudjord har første hjemme hos-reportasje i boligmagasinet deres er bare symptomatisk for hele circle jerken som er Costume-miljøet. De må få inn noen fra sidelinjen som kan bringe noe nytt på banen.

Pia må jo få bles om kleskolleksjonen sin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...