Gå til innhold

Hva ønsker hunden din seg til jul?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Og min hund er faktisk en hund og er den eneste i familien som ikke kommer med milelange ønskelister.

Takk og lov for det!

Anonymous poster hash: 11f70...e66

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egen sofa, eventuelt dobbeltseng... Kyllingfilet til middag hver dag, en sekk med gulrøtter, et epletre...

Hva han får? Refleksvest :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Klaveret

Den tispa med løpetid som han aldri får for seg selv er nok øverst på ønskelista ...

Ellers tror jeg at han, som det vanedyret han er, ønsker at alle rutiner i hverdagen følges som normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ønsker seg nok juletre av dentastix! Han får derimot et par hundekjeks med lammekjøtt av oss, seng av bestefaren sin(som han allerede har fått) også får han litt av andre også som jeg ikke vet hva er enda :P Og julestrømpe da selvfølgelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva tror du? Jeg tror min hadde ønsket seg en 10 meter lang kyllingfilet

Anonymous poster hash: 21754...dfb

Tja, sist vi hadde et passiar om tema så hevdet bikkja at en Play Station 4 kunne vært stas, alternativt en helg i Åre inkludert swingers aften med tre tisper.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En million suttekluter. Dritlei av å våkne om morgenen og skal hoppe i joggisen og den er gjennomvåt av sikkel fordi hun absolutt skal sutte på den hele natta :-P Hvis ikke det ligger klær på gulvet sutter hun gjerne på teppet eller dyna hvis den stikker litt ned mot gulvet.

For ikke å glemme å alltid å ha et vann å bade i tilgjengelig. Flat Coatere ass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ha en uke som han kunne hilse på alle han møtte på, joho! Leke, leke, leke! Få lov til å ligge i senga igjen. (Han får ikke lov til å ligge på soverommet lenger pga allergi.)
Hva han får, jo en sikkerhetssele til bil og kylling medaljonger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ubegrenset tilgang til leker som kan maltrakteres. Gjerne noe med masse fyll.

Matmor ønsker seg leker som ikke bites hull på innen 1 minutt :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tørrfisk og mye større stue, slik at vi har plass til hundesenga på et sted der han kan få med seg både det som foregår i stua og kjøkkenet samtidig - gjerne med panoramautsikt til nabolaget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Derfor kan du ikke tro noe om hva hunden ønsker seg? Kanskje du skal legge fra deg nettbrettet i noen uker så du kan lære din egen hund å kjenne littegranne. Kanskje den ønsker seg tid med eieren sin.

Anonymous poster hash: 21754...dfb

Herregud ro du deg ned da. Det var en spøk. Chill!

Kom borti ab knappen på forrige innlegget. Så det ikke før nå.

Endret av smalls
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...