Gå til innhold

Hva tjener du i timen?


Briljant

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3.000 i timen for hver time du fakturer?! Firmaet må ha en svindyr timepris da. Fakturerer du 7,5 timer hver dag i en måned har du en ca månedslønn på 480.000, som der igjen tilsvarer en årslønn på ca 57 MILL.. Hva slags jobb er dette?!

5,7 mill mener du vel?

Uansett, nå er det ikke slik at en arbeidstime er det samme som en fakturert time...

Anonymous poster hash: 20cf1...3bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3.000 i timen for hver time du fakturer?! Firmaet må ha en svindyr timepris da. Fakturerer du 7,5 timer hver dag i en måned har du en ca månedslønn på 480.000, som der igjen tilsvarer en årslønn på ca 57 MILL.. Hva slags jobb er dette?!

Fakturert time er normalt ikke 3000 utbetalt, firmaet skal selvsagt ha avanse, det skal være arb. giveravgift, avgifter, pensjon o.l. Mange har også mer jobb enn bare de fakturerte timene. Forberedelser til kundemøter etc. kan man jo ikke fakturere.

Anonymous poster hash: 68a09...1b2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rett over 400 Kr. Lærervikar med godkjent utdannelse. Timelønnen går vel noe ned når jeg trer inn i 100% stilling, men alt i alt vil jeg jo tjene mer enn jeg gjør nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke jobb da jeg er student. Var vikar tidligere og jobbet via Adecco, tjente da 140. Helt ok for en jobb uten utdannelse synes jeg.

//Sportsidiot

Endret av sportsidiot
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 165/time. Jobber ca 40% ved siden av studier, men ikke fast ansatt desverre.



Anonymous poster hash: fc641...bc8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

186 på dagtid.

240 etter kl 17.

236 helg dagtid.

290 helg etter kl 17.

Kommunalt ansatt i helsevesenet.

Anonymous poster hash: fd440...5bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

151 kr i timen på dagtid (+ tillegg på 45 kr på kveldstid og 50 kr i helgen). jobber som ufaglært i kommunen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Silje1

210,-/t, kontormedarbeider uten fagbrev med relevant erfaring

Anonymous poster hash: c0ba1...c75

Hvor jobber du?😮 høy lønn for ufaglært😮 Har fagbrev og tjener 50,- mindre Endret av Silje1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...