Gå til innhold

Tinder i Oslo vs. tinder på "bygda"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bor i en mellomstor norsk by og Tinder har aldri vært det helt store. Få matcher. 

 

Var i Oslo i forrige uke og prøvde Tinder her i 3-4 dager. Fikk 100+ matcher på få dager. Bra damer i alderen 20-28 (er selv 28). Flere som ville møtes. Endte opp med å møte ei og hadde en bra kveld.

 

Er det virkelig så enkelt i Oslo? Kunne aldri ha bodd der. Hadde blitt alt for mange damer å holde styr på :D



Anonymous poster hash: 2bcd5...db4
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror nok du er ganske kjekk eller lite kresen når du får så mange matcher. Og så er du heldig som er mann og kan date i alder langt nedover. Jeg er kvinne og kan ikke gå så mye ned i alder på mennene, for mennene vil jo gjerne ha yngre damer. Bor i Oslo og får ikke mange matcher.



Anonymous poster hash: 16337...690
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor i Oslo og får ikke mange matcher, så enten er du superheit (gratulerer) eller så har du likt alle (tragisk).

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er overskudd av unge kvinner i Oslo siden "alle" jentene fra bygda vil leve city-life og evt. studere på UiO.

Ikke overraskende at du som mann på 28 har flaks med Tinder i Oslo.
Er rette alderen også tror jeg.



Anonymous poster hash: 79d4e...453
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor i Oslo og får ikke mange matcher, så enten er du superheit (gratulerer) eller så har du likt alle (tragisk).

 

TS

 

Liker vel kanskje 1 av 4-5. Så ikke helt ukritisk. Hun jeg møte, var veldig pen. Men det er kanskje som den ene i tråden sa, det er overskudd på jenter i Oslo. Godt jeg ikke bor der. Hadde datet nye jenter konstant. 

Anonymous poster hash: 12aa4...b9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor i Oslo og får ikke mange matcher, så enten er du superheit (gratulerer) eller så har du likt alle (tragisk).

 

Du vet det er et numbers game? Ikke noe Disney film hvor skjebnen har valgt ut to unge mennesker som vil finne kjærligheten.

Anonymous poster hash: 058a0...831

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er du i såfall godt over gjenomsnittet pen :)



Anonymous poster hash: e0807...305
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tinder på bygda så får du bare opp søskenbarn og tremenninger. Ikke at jeg har prøvd, men en bekjent spøkte om det da han tittet innom tinder mens han var hjemme i ferien fra studier i en større by.



Anonymous poster hash: 15dd8...fc7
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...