Gå til innhold

Er vi litt like tro ?..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg lurer litt på en ting. Dette kan bli litt komplisert, men jeg skal prøve å gjør det enkelt .

Jeg luerer litt på om jeg og min ff er litt like. Jeg har vært singel i noen år nå og hsn har vært det enda lengre. Jeg har barn og ikke han . Jeg vet at han ønsker å stifte familie å slå seg til ro .

Men så er det dette da , når man har vært for lenge singel så blir man litt stressa av tanken på forpliktelser 😱

Jeg har jo blitt veldig gla i han og vi prater mye om helt vanlige ting.

Vi begge bruker å forklare oss i detalijer hvis vi er redd for at noen av oss er redd for at jeg / han skal tro at vi har hatt sex med andre . Som F,eks når jeg sovna av til kompisen min, så var jeg redd for at han skulle tro noe helt annet. Samme med han , han har vært på gutte tur,men er veldig på å forklare meg hva han har gjort hver dag ( han skrev til o med at han savnet meg når han var på denne turen )..

Vi begge bruker å si det til hverandre når en av begynner å forklar "du trenger ikke å forklare deg til meg, for jeg har jo egentlig ikke noe med hva du gjør" .. Jeg vet jo at jeg sier det jo ikke for at jeg ikke bryr me , for det gjør jeg jo innerst inne men vi har jo ingen forpliktelser for hverandre og da har jeg jo ingenting med det ..

Og da tenker jeg kanskje at han heller ikke mener det når han sier det siden vi begge forklarer oss til hverandre ???

Haha jaja ble sikkert my rot her men prøvde, føler egentlig for å skrive mye mer men da blir i hvertfall rot 😜

Anonymous poster hash: 41276...cdb

Anonymous poster hash: c7d05...03e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er ff?

Fuckfriend

Anonymous poster hash: c7d05...03e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer litt på en ting. Dette kan bli litt komplisert, men jeg skal prøve å gjør det enkelt .

Jeg luerer litt på om jeg og min ff er litt like. Jeg har vært singel i noen år nå og hsn har vært det enda lengre. Jeg har barn og ikke han . Jeg vet at han ønsker å stifte familie å slå seg til ro .

Men så er det dette da , når man har vært for lenge singel så blir man litt stressa av tanken på forpliktelser

Jeg har jo blitt veldig gla i han og vi prater mye om helt vanlige ting.

Vi begge bruker å forklare oss i detalijer hvis vi er redd for at noen av oss er redd for at jeg / han skal tro at vi har hatt sex med andre . Som F,eks når jeg sovna av til kompisen min, så var jeg redd for at han skulle tro noe helt annet. Samme med han , han har vært på gutte tur,men er veldig på å forklare meg hva han har gjort hver dag ( han skrev til o med at han savnet meg når han var på denne turen )..

Vi begge bruker å si det til hverandre når en av begynner å forklar "du trenger ikke å forklare deg til meg, for jeg har jo egentlig ikke noe med hva du gjør" .. Jeg vet jo at jeg sier det jo ikke for at jeg ikke bryr me , for det gjør jeg jo innerst inne men vi har jo ingen forpliktelser for hverandre og da har jeg jo ingenting med det ..

Og da tenker jeg kanskje at han heller ikke mener det når han sier det siden vi begge forklarer oss til hverandre ???

Haha jaja ble sikkert my rot her men prøvde, føler egentlig for å skrive mye mer men da blir i hvertfall rot

Anonymous poster hash: 41276...cdb

Anonymous poster hash: c7d05...03e

Skjønner ikke helt hva du vil frem til? Om dere er like? Likhetstrekk finnes vel i alle mennesker..

Anonymous poster hash: f80c0...ad1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt hva du vil frem til? Om dere er like? Likhetstrekk finnes vel i alle mennesker..

Anonymous poster hash: f80c0...ad1

Det jeg vil kanskje frem til er vell , er kanskje både jeg og han redde for forpliktelser og for å innrømme at vi ikke har lyst til at noen av ska drive på med bien andre enn oss ??? Vi er kanskje litt for barnslig til å innrømme at vi ha syntes det hadde vært veldig trist .. Og derfor så prøver vi heller å gi litt trygghet med å forklare oss for å fortelle det på den måten at jeg har ikke sex med andre enn deg og det er viktig for meg at du skjønner . Sånn uten at vi sier det direkte .. Det er det jeg sikkert gjør . Og jeg tror han og gjør akkurat det samme ..

Anonymous poster hash: c7d05...03e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg vil kanskje frem til er vell , er kanskje både jeg og han redde for forpliktelser og for å innrømme at vi ikke har lyst til at noen av ska drive på med bien andre enn oss ??? Vi er kanskje litt for barnslig til å innrømme at vi ha syntes det hadde vært veldig trist .. Og derfor så prøver vi heller å gi litt trygghet med å forklare oss for å fortelle det på den måten at jeg har ikke sex med andre enn deg og det er viktig for meg at du skjønner . Sånn uten at vi sier det direkte .. Det er det jeg sikkert gjør . Og jeg tror han og gjør akkurat det samme ..

Anonymous poster hash: c7d05...03e

Hvis du egentlig vil ha et ordentlig forhold med han, så si det til han. Vil han ikke så vil han ikke, da fortsetter du dette "forholdet" med han, eller du finner en annen. 

Anonymous poster hash: f80c0...ad1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du egentlig vil ha et ordentlig forhold med han, så si det til han. Vil han ikke så vil han ikke, da fortsetter du dette "forholdet" med han, eller du finner en annen.

Anonymous poster hash: f80c0...ad1

Humm nei føler ikke at vi er helt der, men hadde vært fint og kunne h sett hva det kunne ha blitt uten at noen av oss skulle ha følt på nor som helst press .. Bare ha blitt enige om å se hva som kan skje liksom.

Men jeg er vell litt redd for at han skal misforstå hva jeg mener da å bli kjempe redd 😱

Jeg vet ikke ? Får vell heller bare se det litt ann hva som skjer i tiden framover ..

Anonymous poster hash: c7d05...03e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er den tredje tråden idag der en trådstarter prøver "pakke inn" problemet med sin ff, der det egentlig dypt, innerst inne handler om et håp om å få et ordentlig forhold til sin ff.

 

Jeg gjentar det samme jeg skrev i de andre trådene :

 

Å ha et "ff forhold" ( som forøvrig er et sykt ord...), er forkastelig, for man bare lurer seg selv! Det vil alltid være en ubalanse der, at en ønsker mer enn den andre. Det gjør og folk avstumpa emosjonelt, for å være intim med et menneske over tid, uten å ha noen som helst føellser for vedkommende, bryter med det som skal connecte følelser og intimitet.

 

Vær ærlig med deg selv og dine følelser ts!



Anonymous poster hash: 7802f...bcd
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow ble litt for mye for meg dette.

Føler ikke selv at jeg er noe super forelska eller noe sånt . Er vell heller det at jeg føler meg godt tatt vare på når jeg og han er sammen .. For å si det sånn så har jeg å han hatt en ganske humpete vei pga av at han jobber sammen meg min eks, og når min eks fant ut av hva vi gjorde så ble det ikke noe moro for noen og vi kuttet ut . Og dette har skjedd noen ganger, men vi har ikke greid å holdt oss fra hverandre og jeg har heller ikke vært noe særlig trist når vi har blitt enige om å kutte ut ... Det har vært litt trist der å da men ikke noe mer enn det liksom !!!!!!!

Anonymous poster hash: c7d05...03e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt hva du vil frem til? Om dere er like? Likhetstrekk finnes vel i alle mennesker.. Anonymous poster hash: f80c0...ad1

Skjønte heller ikke formålet med det innlegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg vil kanskje frem til er vell , er kanskje både jeg og han redde for forpliktelser og for å innrømme at vi ikke har lyst til at noen av ska drive på med bien andre enn oss ??? Vi er kanskje litt for barnslig til å innrømme at vi ha syntes det hadde vært veldig trist .. Og derfor så prøver vi heller å gi litt trygghet med å forklare oss for å fortelle det på den måten at jeg har ikke sex med andre enn deg og det er viktig for meg at du skjønner . Sånn uten at vi sier det direkte .. Det er det jeg sikkert gjør . Og jeg tror han og gjør akkurat det samme .. Anonymous poster hash: c7d05...03e

Men hva er det du egentlig gil med denne tråden? Jeg forstår ikke problemstillingen din

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Humm nei føler ikke at vi er helt der, men hadde vært fint og kunne h sett hva det kunne ha blitt uten at noen av oss skulle ha følt på nor som helst press .. Bare ha blitt enige om å se hva som kan skje liksom.

Men jeg er vell litt redd for at han skal misforstå hva jeg mener da å bli kjempe redd

Jeg vet ikke ? Får vell heller bare se det litt ann hva som skjer i tiden framover .. Anonymous poster hash: c7d05...03e

Dette er den tredje tråden idag der en trådstarter prøver "pakke inn" problemet med sin ff, der det egentlig dypt, innerst inne handler om et håp om å få et ordentlig forhold til sin ff. Jeg gjentar det samme jeg skrev i de andre trådene : Å ha et "ff forhold" ( som forøvrig er et sykt ord...), er forkastelig, for man bare lurer seg selv! Det vil alltid være en ubalanse der, at en ønsker mer enn den andre. Det gjør og folk avstumpa emosjonelt, for å være intim med et menneske over tid, uten å ha noen som helst føellser for vedkommende, bryter med det som skal connecte følelser og intimitet. Vær ærlig med deg selv og dine følelser ts! Anonymous poster hash: 7802f...bcd

Har den oppfatningen jeg også. Litt lei slike tråder der kvinner gjemmer seg bak andre problemstillinger enn det som faktisk er problemet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...