Gå til innhold

Mann 36 og dame på 22


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor skal han velge ei på 30 da når han kan velge en fresh og herlig jente på 27 som ikke er verpe syk og "satt"? Anonymous poster hash: 2c2bb...ea0

Det finnes da mange jenter i tyveårene som er verpesjuke. Og det finnes kvinner over 30 som ikke er det

Anonymous poster hash: b0788...119

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At du ikke tenner på damer over 30 er en ærlig sak. Litt merkelig selvfølgelig, siden alle damer er ulike. En 30-åring kan se mye bedre ut enn en 27-åring, dersom 30-åringen har tatt bedre vare på seg selv enn den andre. Det er heller ikke slik at en 29-åring akutt blir både verpesyk og styggere idet hun fyller 30.

 

 

Enig med deg,og jeg tror dette med å ikke tenne på noen over 30 er et selvbedrag.

 

Det vil jo i praksis si at hvis en mann som sier han ikke tenner på noen over 30 treffer en 31-åring han virkelig liker,så slutter han automatisk å like henne når han finner ut hennes alder`?

 

Sorry,sånt tull tror jeg ikke på. Det er ikke slik ting fungerer ute i det virkelige liv.

Anonymous poster hash: a6030...593

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ekkelt? Den forsto jeg ikke. Man kan heller ikke velge hva man tenner på

 

Døh! Man velger vel heller ikke å like små barn, døde mennesker eller dyr. Så disse er vel ikke ekle heller da ifølge din logikk.

 

For det første så er dette bare enda en tråd som er startet for å provosere. Sannynligheten for at den er bullshitt er sånn cirka 97%.

Men greit nok: TS er ekkel fordi han utelukkende liker yngre jenter. Dette innebærer at han legger seg etter yngre jenter noe de aller fleste jenter på denne alderen ikke liker. (ifølge de jentene/kvinnene jeg har snakket med) disse stempler han da som en ekling. Etterhvert som han blir eldre vil han bare bli eklere og eklere. Han ender vel opp som en 60 årig gammel gris som sitter på diverse forum og sender slibrige mails til unge kvinner hvor han tillbyr penger for sex. :fnise:

 

Rent retorisk selvsagt, siden jeg tror dette er en tulletråd.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Hva tenker folk om menn som meg? Noen som har vært i lignende situasjon og som til slo seg til ro og stiftet familie? Kan ikke helt se for meg selv som familiemann og, for å være ærlig, så er det svært få damer på 30+ som tenner meg seksuelt. 

 

 

Anonymous poster hash: 10863...962

 

 

Tenker ingenting, er ikke min sak, du må bare huske på at det er ikke sikker at du vil ha draget på tyveåringer hele livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest i am who i am

 

Hvorfor skal han velge ei på 30 da når han kan velge en fresh og herlig jente på 27 som ikke er verpe syk og "satt"?

Anonymous poster hash: 2c2bb...ea0

 

 

:skratte: Det skiller bare 3 år mellom 27-åringer og 30-åringer da, det er ikke akkurat enorme forskjeller i hverken "satthet", verpelyst eller utseende.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet kommer jo i så fall tre år senere, når TS ikke lenger tenner på dama som da har blitt 30. Og her er det ikke snakk om 27-åringer engang, det er snakk om 22-åringer for en mann som nærmer seg førti.

 

Uansett så er det helt legitimt å ikke ønske seg et familieliv. Er det ikke ca 40 % av menn over 40 år som ikke har barn? Her må det jo være svært mange bevisste valg, annenhver mann går jo ikke livet gjennom uten tilgang på damer. Og det er fullt mulig å adoptere barn som enslig, noe disse mennene altså ikke har ønsket å gjøre.

 

Jeg syns for så vidt at alle rundt meg er gifte/samboende med barn, men statistikk lyver jo ikke. Kjenner kun tre menn i midten av 30-årene som er single men de har alle trekk ved seg som forklarer det. De er svært kjekke og har gode jobber men forventer en helt usannsynlig standard/perfeksjon hos en eventuell livspartner. Noe som gjør at de kun har svært kortvarige og intense "forhold" før de blir for rastløse og søker mer spenning. Alle tre er VELDIG aktive med diverse damer da, så jeg venter egentlig bare på en uventet graviditet eller to. Men at de skal kunne klare å bremse ned på dameforbruket og egenfokuset etter å ha levd 20 år "in the fast lane", det har jeg ingen tro på.

 

TS

 

Kjenner meg igjen i denne beskrivelsen. I tillegg er jeg ganske "likegyldig" i forhold. Jeg prioriterer jobb og fritid som regel foran dama jeg er sammen med og da er det vanskelig å få langvarige forhold til å fungere. Det er kanskje litt som du sier, jeg går fort lei av en og samme dame. Har også hatt et par uventede graviditeter, men begge damene avsluttet det (av egen vilje). Har ikke noe problem med å få barn, så lenge dama er intelligent og ser bra ut. Da vil barnet uansett få et ganske godt liv. 

Anonymous poster hash: 10863...962

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:skratte: Det skiller bare 3 år mellom 27-åringer og 30-åringer da, det er ikke akkurat enorme forskjeller i hverken "satthet", verpelyst eller utseende.

Såklart du finner noen på pluss 30 som holder seg bra. Men dette er kvinner som nettopp har oppdaget cross fit og skriver yolo på hvert topptur toppløs bilde de tar. Disse pleier å ha andre issues.

Anonymous poster hash: 2c2bb...ea0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såklart du finner noen på pluss 30 som holder seg bra. Men dette er kvinner som nettopp har oppdaget cross fit og skriver yolo på hvert topptur toppløs bilde de tar. Disse pleier å ha andre issues.

Anonymous poster hash: 2c2bb...ea0

:klo:

Anonymous poster hash: a6030...593

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg ikke hadde visst noe av det du skrev i HI i utgangspunktet så hadde jeg tenkt for meg selv at du kanskje er sånn som den ene svogeren min (bare at han er noen år yngre enn deg). Jeg ville antatt at du kanskje ikke ville ha egne barn, og at det dermed var vanskeligere for deg å finne fast følge, enn for de som ønsker seg en egen familie.

 

Ellers kan det også hende jeg bare hadde tenkt at du er en sær type.

 

Når de du flørter med er over 20 år spiller det egentlig ingen rolle for min del konkret hvor gamle de er. Dere er voksne begge parter. Det eneste som er, er at det er best for begge parter å vært ærlig omkring ens ønsker med den aktuelle relasjonen. Si i fra til den det gjelder at du ikke nødvendigvis er ute etter et forpliktende forhold, og standard familieliv med barn, stasjonsvogn, hund etc.

 

Slik jeg leser det, dater du to samtidig. Det bør du fortelle dem om slik at de er klar over det.



Anonymous poster hash: 072cd...c7f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg skrev det er en ærlig sak at han føler det slik. Jeg kan jo prøve å begrunne hvorfor jeg synes dette. TS skriver jo at han ikke er sikker på om han vil ha familie i det hele tatt. Jeg synes det er ekkelt at han ikke tenner på damer over 30 fordi det betyr at han hele tiden må ha ny dame, yngre dame. Han vil aldri bli fornøyd med damen sin i et forhold hvor begge blir eldre, selv om han går for en mye yngre partner. Kanskje det faktisk er best at han innser sine begrensninger og aldri forblir familiemann. Alle er ikke skapt for det. TS ba om meninger og dette var min.

Anonymous poster hash: 8cafe...b9e

Hvordan vet du at han aldri vil tenne på noen over 30 år? Han skriver jo at han mener det per dags dato. Han er nå 36 år. At menn søker kvinner som er 5+ år yngre er ikke noe særlig uvanlig. 

 

 

Anonymous poster hash: 1cb22...9fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes da mange jenter i tyveårene som er verpesjuke. Og det finnes kvinner over 30 som ikke er det

Anonymous poster hash: b0788...119

Det er sant, men det er en betydelig stor andel kvinner som er "verpesyke" når de har rundet 30. Det er selvsagt kvinner i 20-årene som også ønsker barn, men her har man jo et større utvalg. De fleste velger også å vente med barn til etter utdannelse og til man har fått et litt stabilt liv. 

Anonymous poster hash: 1cb22...9fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri reagert på menn på 36 som dater 22-åringer. Menn og kvinner i sine beste aldre.



Anonymous poster hash: 2807d...48a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest i am who i am

Såklart du finner noen på pluss 30 som holder seg bra. Men dette er kvinner som nettopp har oppdaget cross fit og skriver yolo på hvert topptur toppløs bilde de tar. Disse pleier å ha andre issues.

Anonymous poster hash: 2c2bb...ea0

 

OK. Så du mener fremdeles at det er graverende forskjell på en 27-åring og en 30-åring? Jeg tror ærlig talt ikke at du hadde klart å se/merke forskjell, vi snakker om tre (3) stusselige år, ikke 30 år  :fnise:

Hadde det enda vært snakk om 21-åringer vs 39-åringer, for da kan man nok både se og merke forskjell, men ikke nødvendigvis i satthet.

Endret av i am who i am
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det finnes da mange jenter i tyveårene som er verpesjuke. Og det finnes kvinner over 30 som ikke er det

Anonymous poster hash: b0788...119

 

Men det med satthet er et poeng. Personlig er jeg like interessert i å utforske filosofi, politikk, musikk, litteratur, spill og film som jeg var da jeg var yngre, men de fleste jenter jeg kjenner på min egen alder har så godt som bestemt seg for alt det der, og er ekstremt lite åpne for nye impulser. Sånn sett er det enklere å snakke med de litt yngre. Mannfolka virker noe mer fleksible, men det kan selvsagt ha vel så mye med min egen omgangskrets å gjøre (nerder og flinke piker, i stor grad).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var 22 år så syns jeg 30+ var altfor gamle. De som utelukkende gikk etter damer i 20 åra så både jeg og venninnene mine på som aldrende griser som ikke evnet å innse at de ble eldre. Tror en del menn ser seg selv mye bedre ut enn de egentlig er og lever på kjekke kjendiser som ser bra ut for alderen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er sant, men det er en betydelig stor andel kvinner som er "verpesyke" når de har rundet 30. Det er selvsagt kvinner i 20-årene som også ønsker barn, men her har man jo et større utvalg. De fleste velger også å vente med barn til etter utdannelse og til man har fått et litt stabilt liv.

Anonymous poster hash: 1cb22...9fb

Er ikke så rart at kvinner i trettiårene er verpesyke da. Det er langt mer fornuftig enn en god del mannfolk som i trettiårene sine "ikke er klare for barn eller ekteskap" for så å tippe førti og komme inn på KG for å sutre over at alle kvinner er så kresne og kravstore og ikke vil ha dem. Vel reality check, mange kvinner MÅ resirkulere andres eksmenn fordi det er så mange menn i 30-åra som anser seg som for unge til å få barn (selv om de nesten er middeladrende). Ingen gidder å få barn med en mann/kvinne på 45 år med mindre man har kniven på strupen. Da er man faktisk pensjonist før ungen rekker å flytte ut.

Og derfor er det faktisk smart med verpesyke kvinner, som i motsetning til mange menn ikke skjønner at kroppen eldes etter hvert som årene går.

Til TS, ikke alle vil ha barn og det er en ærlig sak. Verden er allerede kraftig overbefolket.

Anonymous poster hash: 71fdc...521

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Døh! Man velger vel heller ikke å like små barn, døde mennesker eller dyr. Så disse er vel ikke ekle heller da ifølge din logikk.

 

For det første så er dette bare enda en tråd som er startet for å provosere. Sannynligheten for at den er bullshitt er sånn cirka 97%.

Men greit nok: TS er ekkel fordi han utelukkende liker yngre jenter. Dette innebærer at han legger seg etter yngre jenter noe de aller fleste jenter på denne alderen ikke liker. (ifølge de jentene/kvinnene jeg har snakket med) disse stempler han da som en ekling. Etterhvert som han blir eldre vil han bare bli eklere og eklere. Han ender vel opp som en 60 årig gammel gris som sitter på diverse forum og sender slibrige mails til unge kvinner hvor han tillbyr penger for sex. :fnise:

 

Rent retorisk selvsagt, siden jeg tror dette er en tulletråd.

Da har du misforstått hva jeg mente. Nei, jeg syns ikke det er ekkelt tenne på 23 åringer når man er 36.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvordan vet du at han aldri vil tenne på noen over 30 år? Han skriver jo at han mener det per dags dato. Han er nå 36 år. At menn søker kvinner som er 5+ år yngre er ikke noe særlig uvanlig. 

 

 

Anonymous poster hash: 1cb22...9fb

 

5+ var jo en underdrivelse i dette tilfellet. Her er det snakk om 13-14 år!

Anonymous poster hash: 096c5...4bf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så rart at kvinner i trettiårene er verpesyke da. Det er langt mer fornuftig enn en god del mannfolk som i trettiårene sine "ikke er klare for barn eller ekteskap" for så å tippe førti og komme inn på KG for å sutre over at alle kvinner er så kresne og kravstore og ikke vil ha dem. Vel reality check, mange kvinner MÅ resirkulere andres eksmenn fordi det er så mange menn i 30-åra som anser seg som for unge til å få barn (selv om de nesten er middeladrende). Ingen gidder å få barn med en mann/kvinne på 45 år med mindre man har kniven på strupen. Da er man faktisk pensjonist før ungen rekker å flytte ut.

Og derfor er det faktisk smart med verpesyke kvinner, som i motsetning til mange menn ikke skjønner at kroppen eldes etter hvert som årene går.

Til TS, ikke alle vil ha barn og det er en ærlig sak. Verden er allerede kraftig overbefolket.

Anonymous poster hash: 71fdc...521

 

Hvorfor gnåler du om at det er smart at kvinner er verpesyke, når du under sier at ikke alle vil ha barn?

Anonymous poster hash: 2c2bb...ea0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...