Gå til innhold

Nordmenn klager på islamisering men melder seg ut av kirken


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

Multikulturalismen er en ustabil tilstand. Før eller senere kommer en kultur og tar over. Spørsmålet er hva nordmenn ønsker, kristendom eller islam? Jeg vet hva jeg hadde valgt. 

Anonymous poster hash: fd9d8...109

 

Jeg mener at striden står mellom humanistiske verdier (menneskerettigheter) og Islam. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Når ble ateisme ensbetydende med islamvennlighet og multikulturalisme? 

Logic fail! 

Anonymous poster hash: d9498...b22

 

Lurer jeg også på. Alle ikke religiøse jeg kjenner (meg selv inkludert) tar sterk avstand fra alle religioner.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ateister tar sterk avstand fra islam men de har ikke noe å ta avstand med. De mangler en motvekt. Uten gud anything goes. Da blir det bare ord mot ord. 



Anonymous poster hash: fd9d8...109
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ateister tar sterk avstand fra islam men de har ikke noe å ta avstand med. De mangler en motvekt. Uten gud anything goes. Da blir det bare ord mot ord. 

Anonymous poster hash: fd9d8...109

 

En helt vanlig feilslutning fra religiøse mennesker.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter 1000 år har vi endelig klart å frigjøre oss fra Kristendommen. Ikke før var dette skjedd før Islam kom for å slå klørne i oss. Fra asken til ilden kan man si. Vi har kvittet oss med ett tyrrani og erstatter det sakte men sikkert med et verre et!

Anonymous poster hash: fedd7...0b9

Ja, for alle ateistene og agnostikerne som melder seg ut av statskirken kommer selvfølgelig til å hoppe rett over til islam

Anonymous poster hash: 4d2e0...26c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet du hva som er best uten religion? Uten en fasit på rett og galt så blir det bare ord mot ord. AKA Multikulturalisme.

Anonymous poster hash: fd9d8...109

Hvordan skal man selv kunne tenke objektivt dersom man lener seg på feil fasit? Det finnes ikke noe bevis for at noen av fasitene er korrekte eller gitt fra noen guddom. Det har man bare feilbarlige menneskers ord for.

Her blander du begreper så det holder. Ikke alle religiøse er mot multikulturalisme og slett ikke alle ikke-religiøse er for multikulturalisme

Anonymous poster hash: 4d2e0...26c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Demokratiet er en multikultur hvor anything goes. Hva sier du den dagen demokratiet bestemmer at Norge skal være en islamsk stat? Demokrati er ingen motvekt til islamisering. Demokrati er ingen egentlig kultur.

Anonymous poster hash: fd9d8...109

Den dagen det skjer må islamistene ha 2/3 flertall på tinget over to regjeringsperioder. Holder ikke akkurat pusten mens jeg venter på det

Anonymous poster hash: 4d2e0...26c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må vi være med i noen religion?Føler det er å gå i feil retning. Jeg mener en smartere idè er å ikke tilhøre noen religion og forholde seg til lover og regler som Norge har.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den dagen det skjer må islamistene ha 2/3 flertall på tinget over to regjeringsperioder. Holder ikke akkurat pusten mens jeg venter på det

Anonymous poster hash: 4d2e0...26c

 

Bare tull. Islam overtok Libanon og Kosovo med betydelig mindre enn 50% av stemmene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel vi får være glade at muslimene i Norge ikke går fram på samme måte som de kristne gjorde for 1000 år siden.

 

 

 



Anonymous poster hash: ab6b1...b17
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Demokrati tilsier at befolkningen avgjør. Hvordan vi former lover, er etter tankegang, levesett, ønsket sådann og vi former vår kultur i slikt.

 

Dessverre har du dårlig hukommelse. Dette du sier ang islam og fremtidsvisjon, er omtrentlig det kristne forsøkte advare med når vi gav kvinner stemmerett, homofile rettigheter osv. Omtrent dommedag om vi gjorde, stol på jesus blahblah

 

Dere undervurderer islam noe grassat. Islam følger ikke demokratiske prinsipper slik kristne gjør, tvert imot så  forakter muslimene demokratiet. Islam kommer til å overta Norge lenge før de når 50% av befolkningen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere undervurderer islam noe grassat. Islam følger ikke demokratiske prinsipper slik kristne gjør, tvert imot så  forakter muslimene demokratiet. Islam kommer til å overta Norge lenge før de når 50% av befolkningen.

Jeg undervurderer overhodet ikke Islam, om du var redd for det?;)

 

Men det står i vertfall ikke mellom noe valg av kristendom til fordel for Islam, om det er det Ts forsøker inbille oss her:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg meldte meg ut av kirken fordi jeg syntes religion er idiotisk og hjernevaskende, om jeg vil tilbe eventyrfigurer går jeg heller for karakterene til Tolkien.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det tviler jeg sterkt på at skjer. Folk følger bølgen. Dessverre er det "in" å være ateist i dag.

Nei, det er ikke "in" å være ateist. Det er rasjonelt. Jeg er ateist fordi det ikke gir noen som helst mening å tro på et allmektig vesen som eksisterer utenfor tid og rom, "fra evighet til evighet" som de kristne sier det. Jeg er ateist fordi alt religionen sier om hvordan verden ble til og hvordan den fungerer, viser seg å være galt når man setter det under lupen og undersøker det.

Og ikke  minst er jeg ateist fordi organisert religion antakelig er den største hindringen for fremskritt og fri tanke i verden og etter min mening menneskehetens verste tabbe.

"In" har ikke noe med det å gjøre.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Multikulturalisme vil aldri kunne stoppe islam. Multikulturalismen sier bare at anything goes. Skal man stanse islamiseringen trenger man en egen kultur som motvekt. 

Anonymous poster hash: fd9d8...109

 

Det sekulære demokratiet viser muslimer at det fins andre muligheter enn religionen deres. Og antallet sekulariserte muslimer og ateistiske muslimer øker i de vestlige landene. Faktisk i en slik grad at de har kunnet opprette egne interesseorganisasjoner.

Jeg er enig i at man trenger en egen kultur som motvekt mot den organiserte religionen. Men det er IKKE kristendommen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Multikulturalismen er en ustabil tilstand. Før eller senere kommer en kultur og tar over. Spørsmålet er hva nordmenn ønsker, kristendom eller islam? Jeg vet hva jeg hadde valgt. 

Anonymous poster hash: fd9d8...109

 

Jeg også. Ingen av delene. Sekulært demokrati og religionsfrihet. Det viser seg at det er det nordmenn flest ønsker, og den dikotomien du forsøker å stille opp, er latterlig hinsides beskrivelse.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

Hvordan? Hvordan kan du kritisere islam hvis multikulturalistene har rett? Hvis alle kulturer er like gode, hvordan kan du si at islam tar feil? Du trenger en egen kultur som motvekt for å kritisere islam. 

Anonymous poster hash: fd9d8...109

 

Du tror ikke at folk som mener at man kan tro hva man vil, og si hva man vil, ikke kan kritisere islam dersom de finner den kritikkverdig? Det er i beste fall stråmannsargumentasjon.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Demokratiet er en multikultur hvor anything goes. Hva sier du den dagen demokratiet bestemmer at Norge skal være en islamsk stat? Demokrati er ingen motvekt til islamisering. Demokrati er ingen egentlig kultur. 

Anonymous poster hash: fd9d8...109

 

Så du er antidemokrat?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare tull. Islam overtok Libanon og Kosovo med betydelig mindre enn 50% av stemmene.

Newsflash: This just in: Norge er hverken Libanon eller Kosovo. Under 5% av Noges befolkning er muslimer. Og ikke har vi en borgerkrigssituasjon heller.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Newsflash: This just in: Norge er hverken Libanon eller Kosovo. Under 5% av Noges befolkning er muslimer. Og ikke har vi en borgerkrigssituasjon heller.

 

Jo det er absolutt " in " å være ateist. Det blir dumt å mene noe annet, men kanskje det er en generasjonsting. 

Endret av maskineple
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...