Gå til innhold

har du fått akupunktur/soneterapi


Ayesh

Anbefalte innlegg

Hei nå for tiden går jeg til frøyaklinkikken og får akupunktur behandling. Mot ufrivillig barnløshet. Får 1/2 time akupunktur og 10 min fotsoneterapi. Jeg har hørt mye bra om fotsoneterapi. Jeg tenker å ta den i tillegg til det jeg får av frøyaklinkken. Hva mener dere? Blir det bare kluss i behandlinger fra 2 steder? Eller går det fint?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg håper ikke du betaler masse for den svindelen der...

Anonymous poster hash: 4a70e...de9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper ikke du betaler masse for den svindelen der...Anonymous poster hash: 4a70e...de9

Svindel????? ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svindel????? ?

Akupunktur har ingen bevist effekt og er derfor bortkastet å bruke penger på.

Anonymous poster hash: 7dbce...dea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ayesh, du skriver veldig mye under brukernavn noe som er helt greit men du har gitt ut VELDIG mye personlig informasjon. Akupunktur er tull, det hjelper deg ingenting. Du må få IVF behandling eller la være å kaste bort penger på dritt.

Jeg vil også anbefale å skrive under AB innimellom siden du legger ut så personlig informasjon, og du oppretter så mange tråder.

Anonymous poster hash: 1b829...490

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kaster bort pengene dine på begge deler. Fullstendig udokumentert, gå heller å få deg en god massasje og skikkelig IVF.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ayesh, du skriver veldig mye under brukernavn noe som er helt greit men du har gitt ut VELDIG mye personlig informasjon. Akupunktur er tull, det hjelper deg ingenting. Du må få IVF behandling eller la være å kaste bort penger på dritt.

Jeg vil også anbefale å skrive under AB innimellom siden du legger ut så personlig informasjon, og du oppretter så mange tråder. Anonymous poster hash: 1b829...490

Personlig informasjon? Ok det er greit. Skal inni mellom bruke AB. Men glemmer ofte å trykke på AB :-(

Anonymous poster hash: 11af9...9fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...