Gå til innhold

Positiv eller skygge?


Rebeccaleh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Prøver å legge ut... Tror ikke det går

Løp og kjøp en CB digital😃 krysser fingrene for deg

Anonymous poster hash: c0bcc...13d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn!

Anonymous poster hash: 15940...fdd

Ser en svak strek der:)

Anonymous poster hash: c0bcc...13d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo hende du fikk el senere enn du selv tror og derfor er ikke streken sterkere enda☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er det bekreftet! Tok en clairblue som ble knallpositiv på under 1 minutt. Ingenting å lure på lengre 😍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det bekreftet! Tok en clairblue som ble knallpositiv på under 1 minutt. Ingenting å lure på lengre

Gratulerer så mye ☺☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det bekreftet! Tok en clairblue som ble knallpositiv på under 1 minutt. Ingenting å lure på lengre 😍

Gratulerer så masse med spiren😃❤️

Anonymous poster hash: c0bcc...13d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det i småblødninger for tiden. Blødde pittelitt i går der det kom brunt utflod også. Stoppet etter 1 time. Samme har skjedd idag.. Forstår ikke hva som skjer. Skal ikke ha mensen før om hvertfall 2 uker.. Testene jeg har tatt er også negativ.. Erfaringer?

Anonymous poster hash: c0bcc...13d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det i småblødninger for tiden. Blødde pittelitt i går der det kom brunt utflod også. Stoppet etter 1 time. Samme har skjedd idag.. Forstår ikke hva som skjer. Skal ikke ha mensen før om hvertfall 2 uker.. Testene jeg har tatt er også negativ.. Erfaringer?

Anonymous poster hash: c0bcc...13d

Tester er selvsagt negative når du er i eggløsningsperioden. Du må jo BLI gravid før du kan få positive tester, noe du ikke er over to uker før forventet mens.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det i småblødninger for tiden. Blødde pittelitt i går der det kom brunt utflod også. Stoppet etter 1 time. Samme har skjedd idag.. Forstår ikke hva som skjer. Skal ikke ha mensen før om hvertfall 2 uker.. Testene jeg har tatt er også negativ.. Erfaringer?Anonymous poster hash: c0bcc...13d

Jeg skjønner ikke. Er det eggløsning eller graviditet du tester etter?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner ikke. Er det eggløsning eller graviditet du tester etter?

Graviditet;) går egentlig på pillen, men pga mye greier så mistenker jeg at jeg er gravid

Anonymous poster hash: c0bcc...13d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Graviditet;) går egentlig på pillen, men pga mye greier så mistenker jeg at jeg er gravidAnonymous poster hash: c0bcc...13d

Ok☺ Da tror jeg ikke du er gravid i og med at du har fått negative tester i det siste. Blødningene kommer nok av pillekluss, skjedde meg hele tida:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok☺ Da tror jeg ikke du er gravid i og med at du har fått negative tester i det siste. Blødningene kommer nok av pillekluss, skjedde meg hele tida:/

Testet idag. Fikk en svak strek, så kan jo hende det faktisk er noe

Anonymous poster hash: c0bcc...13d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Testet idag. Fikk en svak strek, så kan jo hende det faktisk er noeAnonymous poster hash:

c0bcc...13d

Hmm.. sterkere enn på de du la ut her? For på 4 dager skal den ha blitt betydelig lettere å se. Du får oppdatere!! ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. sterkere enn på de du la ut her? For på 4 dager skal den ha blitt betydelig lettere å se. Du får oppdatere!! ☺

Har ikke lagt ut noen bilder her før:)

Anonymous poster hash: c0bcc...13d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lagt ut noen bilder her før:) Anonymous poster hash: c0bcc...13d

Trodde du var TS, beklager ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde du var TS, beklager ☺

Hehe nei er nok ikke meg:)

Anonymous poster hash: c0bcc...13d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...