Gå til innhold

Mannen tok bilde av dame


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Coolaid
Bbc_tromvik, on 31 Jul 2014 - 16:41, said:

Coolaid; no shit sherlock. Det står ingenting om mannen enn at han er 30 år gammel (tror det har kommet opp) og vi kan ta utgangspunkt i at de ikke har snapsavepics. Igjen, det er selve snapn ts reagerer på. Så skjønner ikke helt styret du lager med å informere KG om de forskjellige app'ne (som det er blitt fortalt om 10000 ganger her på KG).

Ja, det er krenkende å bli tatt bilde av (for 100 gangen)

Dama visste ingenting om det (for 100 gangen)

Ts så ikke humoren i det (for 100 gangen)

Ingen skade skjedd. Bortfra i ts øyve en forkastelig handling.

Diskrimering rammer den som diskrimeneres direkte eller indirekte sånn at personen VET eller får antydninger om at det er det de er utsatt for.

Tror ikke jeg, eller andre her inne for den saks skyld, trenger å få vite hva jeg kan skrive i et innlegg, eller hva som har blitt skrevet før. Har du denne oppførselen her eller andre steder i livet regner jeg med at du har hørt dette for 100 gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror ikke jeg, eller andre her inne for den saks skyld, trenger å få vite hva jeg kan skrive i et innlegg, eller hva som har blitt skrevet før. Har du denne oppførselen her eller andre steder i livet regner jeg med at du har hørt dette for 100 gangen.

Flott, da er du den i gjengen som alltids sier noe som ikke bidrar en drøyt i samtalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
Bbc_tromvik, on 01 Aug 2014 - 17:26, said:Bbc_tromvik, on 01 Aug 2014 - 17:26, said:

Flott, da er du den i gjengen som alltids sier noe som ikke bidrar en drøyt i samtalen.

Og du er den bøllen som er vant til å få det akkurat som du vil. Når du ikke gjør det så prøver du å kontrollere mennesker. Du trenger ikke svare på dette, du vet selv at det er rett innerst inne.

Og så, tilbake til topic :)

Endret av Coolaid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du er den bøllen som er vant til å få det akkurat som du vil. Når du ikke gjør det så prøver du å kontrollere mennesker. Du trenger ikke svare på dette, du vet selv at det er rett innerst inne.

Der kom den. Tror ordet "kontrollerende"blir brukt om alle slags mannfolk her inne som en selvforsvarsmekanisme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var helt grei både teksten og bildet jeg. Jeg reagerer på samme måten når jeg ser feite mennesker og synes akkurat som han at de er ekle hvis de ikke kler seg skikkelig. Jeg kan også si noe slikt som "Gu' kor ekkelt. Hun burde begynne på slankekur snarest mulig", men jeg sier det ikke slik at den personen jeg snakker om hører det. Jeg har fobi mot feite mennesker, dessverre.



Anonymous poster hash: fe1c5...b5e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan gjerne forklare det jeg mener på en annen måte, men først må du bruke litt mer enn ett ord på å forklare hvorfor du mener jeg er usaklig.

Jeg kan jo forklare hvorfor jeg hadde blitt utrolig skuffet hvis dette gjaldt mannen min.

For det første så har jeg ikke mye til overs for folk som dømmer andre etter utseende generelt, uansett om det er kvinner eller menn det handler om. Det vitner om et menneske som ikke har så mye mellom øra.

For det andre vet jeg at siden jeg er kvinne ligger det i kortene at jeg blir feit og motbydelig en eller annen gang i løpet av samlivet, som følge av barneproduksjon. Faktisk gikk jeg fra 50 til 70 kg under graviditetene mine. Med det i tankene ønsker man ikke å høre at 20 kg overvekt i singlet og shorts er det enkleste mannen noen gang har sett. Da har han jammen ikke vært med på mye heller for å si det sånn.

Jeg hadde forventet en sånn kommentar fra en 15- åring, ikke en på 35.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan jo forklare hvorfor jeg hadde blitt utrolig skuffet hvis dette gjaldt mannen min.

For det første så har jeg ikke mye til overs for folk som dømmer andre etter utseende generelt, uansett om det er kvinner eller menn det handler om. Det vitner om et menneske som ikke har så mye mellom øra.

For det andre vet jeg at siden jeg er kvinne ligger det i kortene at jeg blir feit og motbydelig en eller annen gang i løpet av samlivet, som følge av barneproduksjon. Faktisk gikk jeg fra 50 til 70 kg under graviditetene mine. Med det i tankene ønsker man ikke å høre at 20 kg overvekt i singlet og shorts er det enkleste mannen noen gang har sett. Da har han jammen ikke vært med på mye heller for å si det sånn.

Jeg hadde forventet en sånn kommentar fra en 15- åring, ikke en på 35.

Fint du svarer, og er for så vidt enig i alt dette.

Men her nevner du ingenting om at denne mannen tok bilde av en uvitende kvinne og la det ut, altså intimiderte hennes privatliv.

Du nevner kun de negative aspektene ved et så umodent kvinne- og menneskesyn, samt at det er en dårlig egenskap å dømme andre.

Poenget mitt var: Å dømme andre er noe vi alle gjør, ganske ofte. I likhet med å baksnakke, se ned på, og godte oss over andres mislykkethet. Det forekommer i alle sosiale kretser. Det er en komplett, 100%, menneskelig svakhet.. unnskyld, egenskap.

Jeg er forundret over at så mange reagerer så sterkt på denne mannens umodenhet, når det han gjør bare er helt plain latterliggjøring av andre. Lite spiselig kanskje, men akk så normalt. Hvor mange har ikke sittet og sett på TV-programmer om mislykkede mennesker og tenkt "men jeg, jeg er jo så mye bedre!". Er det hakket bedre enn TS' mann gjorde?

Jeg er et øyeblikk fristet til å si at den største feilen denne mannen gjorde, var å avsløre for sin kone (= feil person) hvilket menneskesyn han har...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...