Gå til innhold

Hvordan lage minst mulig "gris"?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest norah

Mulig jeg er litt vanskelig her,men det er ikke litt.....omstendelig, at man synes sex er såpass ekkelt at man føler på det i dagesvis og mister lysten?

Jeg hadde iallefall synes det var litt skuffende om en fyr kom løpende med vaskemidler og støvkost underveis og absolutt MÅTTE dusje og skifte alt sengetøy asap.

Jeg hadde gjort et forsøk på å faktisk like den følelsen av at noen har avsluttet i/på deg, sex skal være bekymringsløst og skittent ;)

Greit nok å dusje rett etterpå ved VELDIG engasjert sex, men.....Det virker bare så stemningsødeleggende å være såpass konsekvent på ekstrem renhetsgrad?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehehe tar denne som anonym..

Pleier å holde hånden under, og gå på do (viktig å tisse etter sex for å unngå urinveisinfeksjoner:)) og så tørker jeg meg, går i dusjen, setter meg på huk i dusjen og "åpner" slik at det lettere renner ut...

trykker det liksom ut, spyler, tørker, kanskje jeg setter inn en mini tampong eller bruker truseinnlegg hvis jeg skal noe spesielt etterpå, feks skole/jobb/fest...

Hehheheheh dette hørtes sså utrolig lite delikat ut ser jeg.

Anonymous poster hash: 0274d...74e

Hvorfor skriver du at du tar denne som anonym? Alle kan jo lese her inne og ser tydelig at det står "AnonymBruker"??

Anonymous poster hash: 992d7...336

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, dette var overraskende, og nesten litt trist, lesing. Jeg er så "in the moment" at jeg ikke tenker på slikt når han kommer. Søl er det siste jeg gadd bry meg om. Og lukten av han, og av oss kombinert, synes jeg er skikkelig god! Blir nesten kåt på ny av å kjenne den.



Anonymous poster hash: 5702b...8ab
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, dette var overraskende, og nesten litt trist, lesing. Jeg er så "in the moment" at jeg ikke tenker på slikt når han kommer. Søl er det siste jeg gadd bry meg om. Og lukten av han, og av oss kombinert, synes jeg er skikkelig god! Blir nesten kåt på ny av å kjenne den.

Anonymous poster hash: 5702b...8ab

Ja, det er litt trist. Og er også derfor jeg ber om noen råd som kan gjøre dette noe "enklere" uten (som nevnt litt over her) bytte sengetøy osv osv... Det er fullstendig unødvendig. Men igjen så kan jeg føle litt på det at det er "over alt" etterpå. Så hvertfall en kjapp dursj kan det nok hende jeg starter med.

TS

Anonymous poster hash: 7bd8c...05d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å unngå mest mulig søl pleier vi å ha en rull med toalettpapir ved siden av sengen. Når han har kommet ruller vi rundt slik at jeg ligger på ryggen (hvis vi va randre veien), tar et par ruter papir og "holder for" skjedeåpningen, han trekker seg ut også går jeg på toalettet :) Så renner det ut. Andre ganger bare tørker jeg til det er tørt. Null problem.

Off, bruk en håndduk heller, dopapir er så grenseløst turnoff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater lukta, og følelsen selv så jeg foretrekker å bruke kondom.
Skal man lage barn blir det jo vanskelig med kondom, men dere kan prøve å ha mere sex i dusjen evn.
sånn at det raskt renner ut /ned og blir skylt vekk med vann.

Blir jeg "sæda full" i senga så blir jeg liggende som et livredd lik og ber han hente en tskjorte/håndkle jeg kan legge under meg til jeg tør å reise meg opp å presse ut resten på do. Men det er skikkelig kvalmt (sånn at jeg har brekt meg) å kjenne når det bobler seg ut av vaginaen og renner ned benet, gjerne lager spor på gulvet, mens man prøver å løpe til do.... Usj sæd, blir litt uvel bare av å tenke på det.
<3 Kondom <3



Anonymous poster hash: ca9e3...308
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han trekker seg enten ut i det han kommer, og kommer på mage/rygg osv, eller så suger jeg han. Man sparer seg for mye gris, og frem til vi skal prøve å bli gravide synes jeg dette er en perfekt løsning. Jeg slipper å dryppe sæd i flere timer etterpå + slipper også den nokså ubehagelige lukten som kommer når sæden blander seg med mine "safter".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var i et forhold merket jeg aldri at det var et problem. Han kom inni meg, vi kunne ligge å kose litt, så gikk jeg bare på do og tissa og tørket meg litt. Ingenting rant ut på vei dit, bare knipte det inne liksom. Av og til var det en våt flekk på lakenet, men det var null stress. Bare om å gjøre å ikke sovne på den. :P

Anonymous poster hash: 63d12...b9f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off, bruk en håndduk heller, dopapir er så grenseløst turnoff.

Jeg vil ikke ha sperm på håndklærne mine som ligger i skittentøyskurven et par dager til det er nok håndklær til å vaskes. Da funker det bedre for oss, som har vært sammen lenge, å bruke toalettpapir. Skal mer til for at noe skal være turnoff, så lenge vi har vært sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Jeg vil ikke ha sperm på håndklærne mine som ligger i skittentøyskurven et par dager til det er nok håndklær til å vaskes. Da funker det bedre for oss, som har vært sammen lenge, å bruke toalettpapir. Skal mer til for at noe skal være turnoff, så lenge vi har vært sammen.

Hva med å skylle håndkledene i vasken før du slenger dem i skittentøyskurven?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skriver du at du tar denne som anonym? Alle kan jo lese her inne og ser tydelig at det står "AnonymBruker"??

Anonymous poster hash: 992d7...336

For å understreke at jeg syns det er et pinlig spørsmål? Og at jeg ikke ønsker slike innlegg relatert til min brukerprofil?

Hva er så ditt bidrag til tråden?

Anonymous poster hash: 0274d...74e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å skylle håndkledene i vasken før du slenger dem i skittentøyskurven?

Så blir det liggende vått oppi skittentøyskurven til det begynner å lukte mugg? det tar nemlig ikke lang tid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid håndklær i nattbords-skuffen.

Går på do , men dusjer sjelden etter, om det er på kvelden (Det gidder jeg ikke).

Har våtservietter ved senga om det blir for gæærnt... :)



Anonymous poster hash: c94db...479
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med å trene musklene i skjeden så man får ut all sæden når man går på do etterpå? :P

Her holdes det en hånd forran til jeg kommer på toalettet, presser ut det som er der med musklene der nede, tørker og presser litt til mot papiret for å få ut siste rest. Ikke noe søl etter det da alt kommer ut :) og her kommer det myyye sæd. Vasker over med vann etterpå og tørker med et håndkled

Anonymous poster hash: 11995...77b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Så blir det liggende vått oppi skittentøyskurven til det begynner å lukte mugg? det tar nemlig ikke lang tid

Vet ikke hvor ofte andre tømmer og vasker innholdet i kurven men hos meg skjer det ofte nok til at ikke håndkledene blir mugne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, så utrolig trist lesing. For noen stakkars menn som tar til takke med så kjedelig avslutning på sexen.

Selv så tar jeg spruten i munn er dypt inni meg. Ofte så rir jeg eller støter meg mot han etterpå, for å skvise ut den siste dråpa med sperm og samtidig sørge for at han får maks nytelse. Samme om han kommer i munnen min. Lar han pule kjeften min til han tømmer seg ned i halsen min. Så suger jeg han til han ikke takler mer nytelse. Svelger alt sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Herregud, så utrolig trist lesing. For noen stakkars menn som tar til takke med så kjedelig avslutning på sexen.

Selv så tar jeg spruten i munn er dypt inni meg. Ofte så rir jeg eller støter meg mot han etterpå, for å skvise ut den siste dråpa med sperm og samtidig sørge for at han får maks nytelse. Samme om han kommer i munnen min. Lar han pule kjeften min til han tømmer seg ned i halsen min. Så suger jeg han til han ikke takler mer nytelse. Svelger alt sammen.

Tar til takke med er vel ikke helt rett måte å si det på? Mange liker den type avslutning de får og kunne ikke hatt det bedre. Samt at det i tråden er ganske så variert med muligheter blandt brukerne. Noen menn, har jeg erfart, at liker best å komme på dama si. Andre vil inni. Smak og behag. Ikke bare "til takke med"

Anonymous poster hash: 7bd8c...05d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...