Gå til innhold

Hvem trigget din første seksuelle opphisselse?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det var sønnen til naboen det :fnise: Den gang hadde de en sønn om sikkert var på samme alder som jeg er nå, slutten av 20åra. Som barn var jeg ekstremt guttete, hadde masse kompiser men jeg var nesten aseksuell på dette punktet og så ikke på dem som noe annet en venner jeg hang med. En sommer jeg var 12 styret jeg med ett eller annet i garasjen, jeg husker ikke lengre hva. En stemme sier at han skal hjelpe meg, og når jeg snur meg står jo han der og har jo naturlig nok bare shorts på seg. Tror jeg ble truffet av alt av tenåringshormoner som måtte finnes i lysets hastighet! :legrine: Brede skuldre, sterke armer, kul i shortsen osv. legger jeg liksom merke til for første gang. Kunne sverget på at trusa bare skjøt av meg som et prosjektil :fnise: Men jeg synes faktisk han er litt kjekk fremdeles, det hender jeg ser ham:)



Anonymous poster hash: 57bd5...728
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Adam i den svenske serien Adam og Eva ;)

Anonymous poster hash: 8676c...dff

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på ungdomskolen jeg er gutt og var kanskje litt senere utviklet enn de andre så de hadde fortalt om runking og at man sov mye bedre etter et runk. Så runket uten i en periode uten å få utløsning. Vet ikke om grunnen var at jeg ikke runket lenge nok eller om jeg ikke kunne få det.

Så kom en pen jente på overnattingsbesøk over flere dager. Tenkte jeg burde runke mens jeg fantaserte om henne og en gang mens jeg så på henne dusje gjennom nøkkelhullet på badet. Fikk ikke utløsning da heller, men på en av de siste dagene hun var der satt jeg på doen og fikk utløsning og det var også først da det gikk opp for meg at det var det som var meningen når man runket.

Før det hadde jeg tenkt at det hvite slimet som kommer når man runker var alt som skulle komme.



Anonymous poster hash: d3745...79b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit: Sommeren jeg skulle starte i 9. klasse tror jeg det var.



Anonymous poster hash: d3745...79b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nabojenta som på den tiden var kanskje rundt 16-17 år, flotte pupper. Jeg (jente) var bare 6-7 år gammel, men husker så godt hvordan kroppen min reagerte når jeg så henne....



Anonymous poster hash: c53c4...519
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elvis i sin ungdom tror jeg ;).



Anonymous poster hash: daa34...533
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ei jente i gymmen i 10-årsalderen, hun hadde på seg turndrakt, skjedde noe magisk med meg da. Skjønte plutselig at jenter ikke bare var teite :).



Anonymous poster hash: ba946...c05
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rent fysisk husker jeg ikke. Men min seksuelle oppvåkning på det mentale plan fikk jeg da jeg tyvlånte Stephen Kings "Geralds lek", fra skolebiblioteket som 10-11 åring. Av den ene grunnen at min storesøster sa at den var kjempeskummel, "voksenbok", og hadde bilde av en sengegavl med et par håndjern på omslaget. Kunne ikke bare låne den som normalt, det hadde vært usannsynlig flaut.

I grove trekk handler den om et par som utforsker lett bondage med håndjern og dette får fæle konsekvenser. I mitt hode ble plutselig dette med å begrense noens mobilitet binde/lenke fast etc. (noe vi lekte mye) knyttet opp mot seksualitet. Det gjorde omtrent over natten til at sex og tiltrekning, som tidligere stod for meg som noe vagt og udefinerbart plutselig gav mening, og jeg hadde en seksuell identitet og et tenningsmønster. Det har naturligvis blitt mer komplekst gjennom årene, men allikevel -takk, Stephen King! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg såg ankelen til ei dame, mmmmm. Hun viste ikke at hun skulle dekke det til, hehe. Vanligvis har de jo på seg heldekkende klær, kjolo og slit, men hun var litt mer over the edge om du forstår. Kom fort da :)



Anonymous poster hash: 42ec1...468
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjedde en formiddag i 1988 mens jeg bladde over det nyeste "Se&Hør", hvor det dukket opp et 2-siders intervju med en da 21-år gammel Linda Johansen. Hun var ikke akkurat godt innpakket på bildene. For å si det sånn, den artikkelen ble "lest" grundig på do. :P

EDIT: Det skal nevnes at dette var noen år før hun ble kjent som "LEK-Linda".

Endret av JimmyOlsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joey Tempest. Åh, det smilet :hjerte:

Anonymous poster hash: 0b9ee...181

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må ha vært Brad Pitt i Troy, da jeg så den første gang, jeg var 13 eller muligens 14. Blir fortsatt klam i hakket når jeg ser den den dag i dag. :rodmer:

Endret av fitnessfreak91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm, husker jeg var 7-8 år og var veldig opptatt av at simmene mine på sims skulle "leke nakne" i den rosa hjertesengen i The Sims. Tror vel det var da jeg kjente at interessen for sånt kom :plystre:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, husker jeg var 7-8 år og var veldig opptatt av at simmene mine på sims skulle "leke nakne" i den rosa hjertesengen i The Sims. Tror vel det var da jeg kjente at interessen for sånt kom :plystre:

Hahaha, genialt, jeg tror ikke du er alene om det, intime handlinger i Sims kan fyre opp under fantasiene. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min var enten sex scenen i Titanic. Jeg pleie å spille den scenen om og om igjen. Jeg ble voldsomt opphisset av det. eller er da jeg som førsteklassing leke "familie" med mine mindresøsken og venner. Jeg skulle "amme" min lille søster en dag og fik en rar følelse. Jeg likte det og det tok en stund før det ble slut på den leken. Tror det ble slutt på det for lille søster irriterte seg hvorfor hun alltid skulle være baby. Jeg har alltid lurt om dette er en syk historie eller om det er "vanlig".



Anonymous poster hash: 5bd22...39c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har alltid lurt om dette er en syk historie eller om det er "vanlig".

Anonymous poster hash: 5bd22...39c

Tror ikke det er sykt, vanligå være veldig nysgjerrig på den alderen, ting som det kan tenne uten at man er klar over det der og da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleide å skli ned baklengs på armlenet på skinnsofaen vi hadde før, veeldig ofte :P var vel rundt 5 år gammel.

Første person tror jeg faktisk var Captain Jack Sparrow, var sikkert åtte år ellerno

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guttene i Winx Club :rodmer:



Anonymous poster hash: f9801...db8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gutt i klassen som jeg kysset på i fjor, det var så deilig og da kjente jeg at jeg ble kåt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...