Gå til innhold

Består du blyanttesten så har du digge pupper


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her hat det aldri vært sjangs for å bestå noen blyanttest noen gang, - og dem det skulle plage kan runke til andre pupper enn mine ;)

Så ihht. til TS så er det altså slik at mine menn digger pupper som er langt under pari.

Snodig det der gitt :skratte:

Noen menn finner etterhvert ut at de må ta til takke med det de realistisk kan få.

Anonymous poster hash: 9eea7...435

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest earthquake

Store jur som henger ned på magen er ikke pent

I følge deg.

Arrogant tankegang, bare fordi DU mener at det ikke er pent, så er det fasiten? Get off your high horse.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg består nok aldri blyanttesten men jeg er jævli digg, og det er puppene mine og!



Anonymous poster hash: f8b79...f5a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krokodillen

I følge deg.

Arrogant tankegang, bare fordi DU mener at det ikke er pent, så er det fasiten? Get off your high horse.

Når faen sajeg det var fasiten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest earthquake

Når faen sajeg det var fasiten?

Du sa jo at det "ikke er pent". Du kan heller si at du PERSONLIG ikke synes det er fint, men du bestemmer ikke hva som er fint eller ikke. Nesten som om jeg skal si at brunetter ER penest, istedet for å si at jeg personlig synes det. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille-pus

Noen menn finner etterhvert ut at de må ta til takke med det de realistisk kan få.

Anonymous poster hash: 9eea7...435

Menn(esker) er forskjellige, - like it or not.

Det betyr under ingen omstendigheter at de menn som digger alle som ikke består blyanttesten er av en lavere kategori på noe vis.

Prøver du å gi et dårlig selvbilde til alle dem i denne tråden som ikke består byanttesten?

- fortelle dem at de alltid vil være andrevalg eller leftover for dem som egentlig ønsker seg noe helt annet, men som ikke er bra nok til å få de perfekte damene?

Slikt kan du spare deg for med mindre du er helt perfekt selv da... og det må jeg si jeg har stor tvil til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Whitestripes

Hmmm, blyanttesten har jeg ikke bestått siden jeg var kanskje 12 år, men mannfolk har digget puppene mine opp gjennom åra likevel. Go figure.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Jeg tok denne testen og kan konkludere med at jeg har én digg pupp :klo:

Den ene av dem ville ikke holde på blyanten? :ninja::klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Hmmm, blyanttesten har jeg ikke bestått siden jeg var kanskje 12 år, men mannfolk har digget puppene mine opp gjennom åra likevel. Go figure.

Ja men dere må da skjønne at puppene deres ikke er noe tess dersom dere ikke består blyant testen!

...herlighet da...hvor dumme kan dere bli lissom?

:ironi::nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Om du klarer å holde en blyant mellom brystene uten at den faller ned.

Anonymous poster hash: 4a051...87c

trodde det var motsatt. Har man ssggepupper sitter blysnten fast. Små spretne pupper da faller blyanten ned... trodde jeg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Whitestripes

Ja men dere må da skjønne at puppene deres ikke er noe tess dersom dere ikke består blyant testen!

...herlighet da...hvor dumme kan dere bli lissom?

:ironi::nigo:

Dumme, dumme meg! Mannfolk har nok bare jugd meg huden full hele livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Dumme, dumme meg! Mannfolk har nok bare jugd meg huden full hele livet.

Ja fysjåfysj! Det er nemlig ikke mange av oss som snakker sant serdu :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Whitestripes

trodde det var motsatt. Har man ssggepupper sitter blysnten fast. Små spretne pupper da faller blyanten ned... trodde jeg

Den du siterer skriver mellom puppene. Blyanttesten skal gjennomføres ved å feste blyanten under puppene. Om en tar blyanten mellom puppene, klarer nok de fleste av oss testen, med mindre man skviser puppene sammen, og det ville jo være dumt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Whitestripes

Ja fysjåfysj! Det er nemlig ikke mange av oss som snakker sant serdu :fnise:

Når det kommer til mannfolk og tilgang på pupper, opplever jeg at de fleste ikke snakker i det hele tatt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Ja fysjåfysj! Det er nemlig ikke mange av oss som snakker sant serdu :fnise:

Det er jo fordi dere er 2dre sortering som ikke kan få det dere egentlig vil ha, - om vi skal tro en tidligere kommentar i tråden.

De virkelig digge mennene, de på 190, med sixpack og 19 cm kuk, de vil aldri i verden nøye seg med pupper som ikke står rett ut og alltid har stive brystvorter vett'u.

:ironi:

Så, da var alle klar over hvordan verden virkelig fungere ihht. enkelte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest HarryDotter

Når det kommer til mannfolk og tilgang på pupper, opplever jeg at de fleste ikke snakker i det hele tatt ;)

Aaaaaaaand THAT`S correct! ;)

Det er jo fordi dere er 2dre sortering som ikke kan få det dere egentlig vil ha, - om vi skal tro en tidligere kommentar i tråden.

De virkelig digge mennene, de på 190, med sixpack og 19 cm kuk, de vil aldri i verden nøye seg med pupper som ikke står rett ut og alltid har stive brystvorter vett'u.

:ironi:

Så, da var alle klar over hvordan verden virkelig fungere ihht. enkelte.

Ja tenke seg til....hva skal vi menn med små pupper mon tro? :ironi: Jeg er hverken 190cm, har ikke sixpack og 19cm kuk.......Og jeg kan ta på så mye pupper jeg vil hele dagen lang! Verden er gal og jeg tror jeg henger med på lasset :danse: ...

Bææægdfetertioororjgrjgoerigper.....herlig søndag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blyant liksom !
Nei vi sitter jo her å skriver på en data eller noe sånt alle i hop.

På tide endre testobjektet til minst en Iphone :laugh:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man består blyanttesten så har man vel bare skikkelig tørre pupper? Utrolig vanskelig å skrive med blyant på normal hud.

Er det forskjell på fine og digge pupper? Målgruppe? Digge pupper høres ut som noe man nettopp har fått øynene opp for bak legosettet, betrakter på avstand og har lyst til å klå på.

Endret av Zevs
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krokodillen

Du sa jo at det "ikke er pent". Du kan heller si at du PERSONLIG ikke synes det er fint, men du bestemmer ikke hva som er fint eller ikke. Nesten som om jeg skal si at brunetter ER penest, istedet for å si at jeg personlig synes det. :)

Jg syns ikke det er pent nei. Jo jeg bestemmer hv JEG mener er pent jo og hengejur er ikke en av dem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...