Gå til innhold

Sykepleieruniform - hva skal jeg si under rollespill?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet at pulekompisen liker sykepleieruniform, så jeg har gått til innkjøp av en kort uniform med glidelås + strømper som hører til.

Jeg er ikke noe god på rollespill, og vet egentlig ikke om han forventer det. Han synes vel kanskje det er nok bare det at jeg kommer i uniform.

Jeg skal overraske han, så det blir jo litt spennende å se reaksjonen hans :) Men hva kan jeg si? Skal jeg si noe "sykepleier-greier" når han åpner døren? Noe jeg kan si underveis som passer?



Anonymous poster hash: ac2fb...898
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres kinky ut. Har dessverre ingen erfaring, men hot. Lykke til :)



Anonymous poster hash: e05be...1f5
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sålenge du ikke drar frem termometeret og sier du skal ta tempen på han så er nok det meste innafor :fnise: (Eller, hva vet jeg, kanskje han synes det er greit ;))

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, liker han at du tar kontrollen? Fortell ham at han skal ta av seg klærne for en intimundersøkelse. Så gir du ham klyster! :jepp:



Anonymous poster hash: fe7be...e15
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sålenge du ikke drar frem termometeret og sier du skal ta tempen på han så er nok det meste innafor :fnise: (Eller, hva vet jeg, kanskje han synes det er greit ;))

Hehe, tror ikke det hadde blitt noe særlig på meg dersom jeg dro frem et termometer....

Anonymous poster hash: ac2fb...898

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, liker han at du tar kontrollen? Fortell ham at han skal ta av seg klærne for en intimundersøkelse. Så gir du ham klyster! :jepp:

Anonymous poster hash: fe7be...e15

Han er mer av den litt dominante typen. Han er ikke sånn veldig dominant, men han liker å dra litt i håret, spanke litt, og bestemme.

Huff, klyster :fnise:

Anonymous poster hash: ac2fb...898

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig

Det er penisen hans som er pasienten. Den må undersøkes nøye og behandes på diverse måter. også må du finne ut om den virker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at pulekompisen liker sykepleieruniform, så jeg har gått til innkjøp av en kort uniform med glidelås + strømper som hører til.

Jeg er ikke noe god på rollespill, og vet egentlig ikke om han forventer det. Han synes vel kanskje det er nok bare det at jeg kommer i uniform.

Jeg skal overraske han, så det blir jo litt spennende å se reaksjonen hans :) Men hva kan jeg si? Skal jeg si noe "sykepleier-greier" når han åpner døren? Noe jeg kan si underveis som passer?

Anonymous poster hash: ac2fb...898

Ja, du må naturligvis spille rollen hele veien! Som om han er en ukjent pasient som har ringt etter deg.

Kunne sikkert gjort det selv, høres moro ut ;).

Husk å oppdatere oss om hvordan det går....

Anonymous poster hash: 5d3ec...7c1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta på deg ett forførende blikk og si at du skal behandle han for hevelsene han har og så setter du i gang med diverse behandling av den!! Må bli en klassiker:)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å herregud så pinlig... :flau:

Anonymous poster hash: af576...a86

Det er vel en liten risiko for at det ender med latterkrampe.

Men moro får de det sikkert, enten det blir på den ene eller andre måten.

Endret av Ibsenfrue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kom her du kjekke hunk så skal jeg ta tempen din?



Anonymous poster hash: 6825e...3de
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må være bestemt og fremstå som profesjonell. Undersøk om han har feber eller hevelser. Si at legen har gitt deg beskjed om å gi ham den beste behandlingen.



Anonymous poster hash: 5d3f4...b4e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at pulekompisen liker sykepleieruniform, så jeg har gått til innkjøp av en kort uniform med glidelås + strømper som hører til.

Jeg er ikke noe god på rollespill, og vet egentlig ikke om han forventer det. Han synes vel kanskje det er nok bare det at jeg kommer i uniform.

Jeg skal overraske han, så det blir jo litt spennende å se reaksjonen hans :) Men hva kan jeg si? Skal jeg si noe "sykepleier-greier" når han åpner døren? Noe jeg kan si underveis som passer?

Anonymous poster hash: ac2fb...898

"Hei, var det du som ringte etter assistanse? Hva kan jeg gjøre for deg?" kan du si :) og kaste ballen over til han

Anonymous poster hash: 24139...1e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...