Gå til innhold

feil at dama stimulerer seg selv under sex?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Må høre litt hva andre tenker om dette. Jeg og X var sammen 2,5 år. Hadde masse sex gjerne flere ganger om dagen og alltid hver dag med unntak av krangler/reist bort. Jeg fikk orgasme av han 2 ganger da han fingret meg 2 ganger på samme dag.

Da vi hadde sex kunne jeg IKKE stimulere klitoris fordi han ble sjalu og lei seg og avbrøt hele sexen. Han sa åja pik@en min er ikke nok for deg.(samme skjedde da jeg forsiktig spurte om han kunne fingre meg imens vi hadde sex) Jeg prøvde å forklare men nei da ville han ikke ha sex hvis det skulle være sånn. Han fingret meg ofte men kun en kort stund før sex så rakk aldri komme.

Men en gang avbrøt jeg sexen før han kom pga jeg var dårlig form og da ble han super skuffa og sa det er jo vanlig at man fortsetter frem til mannen kommer da. Da ble jeg forbanna -ja Hva med jenta da?! Han svarte: jo men man kan jo ikke fortsette til hun kommer tilfelle hu ikke kommer i det hele tatt.. Ok? Er dette normalt blant andre menn ?? Dette var min første kjæreste og jeg fikk sjokk på neste mann jeg hadde sex med da han fingra meg mens vi hadde sex!! Og han ville tilogmed jeg skulle fortsette selv! Hva er vanlig ? Og hvorfor bli noen sjalu på et par fingre? Vibrator var Uaktuelt.

Og til sist så vet jeg at alt ER sex men skrev det sånn da for å gjøre det enklere for meg .

Anonymous poster hash: 7e053...c51

Whaaaat... ? :overrasket:

Sjalu fordi du stimulerer klitoris mens dere har sex. Det er nesten så jeg tror dette er et trolleinnlegg. Finnes slike menn altså?

Anonymous poster hash: d1c12...475

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror nok jrg hadde fått litt sjokk om han måtte ha en fleshlight for å komme og at jeg var overflødig, så skjønner han jo litt da

Anonymous poster hash: 1d5cd...25c

Problemet er at mannen kommer av å ta penisen sin inn og ut. De fleste kvinner kommer ikke av dette. De fleste kvinner kommer hovedsakelig av klitorisstimuli, og dette skjer ikke under standard inn-ut sex. En fleshlight er en erstatter av kvinnens vagina. En masserende finger på klitoris er ikke en erstatter for en penis som går inn og ut. Hvis ingen andre sørger for å gjøre det som er godt, må man sørge for det selv.

Anonymous poster hash: 939b2...b14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første skikkelige kjæreste var slik som mannen TS beskriver, så jeg kan bekrefte at det finnes flere.. jeg kom ikke en eneste gang med ham, fordi jeg ikke "fikk lov" til å ta på meg selv. Det var bare han som skulle ha. Vi var 17-19 på den tiden, så jeg håper han har vokst det av seg nå.

I ettertid har jeg kun vært med menn som finner det tennende, og da blir det også langt bedre sex for begge! :)

Kan også si at klitorisstimuli ikke er noe erstatning for pikk for meg, jeg vil helst ha begge deler for å komme skikkelig! :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Sannheten her er at den første mannen du var sammen med var en egoistisk douchebag, og han du er sammen med nå høres mer normal ut.

Dette. Og i tillegg tipper jeg han var ung og usikker på seg selv.

Jeg tenker at meningen med sex er å ha det deiligst mulig sammen. Det har lite å si hvem som gjør hva eller om man bruker leketøy, honning, iskrem, klovnemaske eller kroker i taket. Det er sikkert noen gutter (les gutter, ikke menn) som er såpass usikker at de opplever dette som truende, på lik linje som man kan føle at man ikke strekker til når kjæresten finner frem leketøy.

Tror alt dette kommer fra usikkerhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok jrg hadde fått litt sjokk om han måtte ha en fleshlight for å komme og at jeg var overflødig, så skjønner han jo litt da

Anonymous poster hash: 1d5cd...25c

Som en annen AB er inne på; motsatsen til en fleshlight vil være en dildo. Jeg kan skjønne at menn vil reagere på at dama drar frem en diger dildo for å penetrere seg selv med i stedet for penisen hans under sex, da vil det være å gjøre ham overflødig. Men at en dame ønsker å fingre seg eller bruke en liten vibrator på klitoris mens mannen penetrerer gjør ikke mannen overflødig eller gir ham grunn til å føle seg usikker.

Jeg tror du bør lære litt mer om sex og hvordan kroppene fungerer før du uttaler deg.

Anonymous poster hash: 6d0b5...10a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere virker unge og han var tydelig uerfaren. Det er ikke noe mer å tenke over synes jeg, de fleste har middelmådig sex i starten.

De fleste voksne menn har null problemer med at en kvinne tar på seg selv - de synes tvert imot det er tennende.

De fleste kvinner har jo også en egen 'rytme' for å nå klitorisorgasme så om han ikke får det til reflekterer det ikke negativt på hans evner. Det er bare fint at en kvinne hjelper til for å komme i mål.

(En liten sidekommentar ang. den andre situasjonen; jeg har aldri avbrutt sex uten at han har kommet. Er jeg i god nok form til sex, er jeg i god nok form til å bli ferdig, eller la ham bli ferdig hvis jeg ikke selv kommer. Evt. runke/suge ham til han er ferdig. Det er ikke slik at en parts nytelse er viktigere enn den andres, men mange kvinner kan ikke helt identifisere seg med hvor frustrerende det er for en mann å avbryte sex uten orgasme, med bankende ereksjon og blå baller. Det arter seg litt annerledes for kvinner.)

Anonymous poster hash: 45928...7be

Mannen kan jo bare ta pikken i egne hender og avslutte selv......eller......

Anonymous poster hash: 3f14f...485

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han hørtes veldig uerfaren ut. En av de første jeg var sammen med, sa det samme, fordi jeg ikke fikk orgasme. Men det er jo liksom sånn vi mennesker er skrudd sammen, ikke alle kommer like lett, og det må alle menn slutte å ta så personlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyr med knekkebrød som hjerne, han der.

Nei det er ikke normalt at en mann blir sjalu på vegne av kuken sin, fordi en kvinne trenger stimuli av klitten for å komme.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes jo noe som kalles å ta litt ansvar for egen orgasme. Så å hjelpe til selv er jo bare flotters!

Kan ikke gutta akseptere det, veeel. Da kommer de ikke så langt i sexlivet for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...