Gå til innhold

Mange som har erfaring at menn ikke bryr seg om prevensjon?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Smigrende?? Hvordan??

Tror kanskje hun mener smigrende, på den måten at han gir uttrykk for at hun er en kvinne han vil ha barn med? :)

Anonymous poster hash: 8c5cb...edc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jaha.

Jeg sitter her og får en snikende følelse av at jeg er helt på siden av hva kvinner har erfaringer med, hva de således har hatt sex med og dermed hva som er attraktivt hos menn.

Heldigvis har jeg erfaringer, et par ganske ferske til og med, som peker litt i motsatt retning.

Jeg har livet kjært og det er komplett uaktuelt å ha ons uten gummi.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mann og bryr meg. Derfor har jeg sterilisert meg.

Kona syns det er toppers :)



Anonymous poster hash: 7be48...b3a
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kanskje hun mener smigrende, på den måten at han gir uttrykk for at hun er en kvinne han vil ha barn med? :)

Anonymous poster hash: 8c5cb...edc

Dersom hun har fortalt at hun ikke går på prevensjon, og han likevel vil ha sex med hun uten beskyttelse - så ja, da kan det jo tenkes at det er fordi han vil ha barn med henne. Om hun vil det samme, så er det jo en fin ting. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, eller det gjelder kondom. Så lenge eg gjekk på p-pillen så var det liksom greit. Virka som om det var uaktuelt med kondom -.-

Tenkte ikkje mykje over det den gongen, men gjekk heldigvis bra!

Anonymous poster hash: 1fb6c...06c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kanskje hun mener smigrende, på den måten at han gir uttrykk for at hun er en kvinne han vil ha barn med? :)

Anonymous poster hash: 8c5cb...edc

Vel, det er jo ikke det han gir uttrykk for da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En ting er menn som forsøker å overbevise en om å ha sex uten, et nei har fungert utmerket som inspirasjon til å plutselig finne kondomer likevel tidligere ;).

Den frekkeste var derimot en som jeg oppdaget at uten å si noe var i ferd med å dra av seg kondomet før han skulle ta meg bakfra...! Han unnskyldte seg med at det kjentes så mye bedre uten.

Det ble ikke noe mer på ham for å si det slik.....



Anonymous poster hash: 38a0d...52c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det er jo ikke det han gir uttrykk for da.

Jo.

Anonymous poster hash: 8c5cb...edc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krokodillen

Jeg har erfaring med at menn driter i prevensjon. Det er jo like mye damen sin feil at hun ikke bryr seg heller, men jeg er overrasket når en date spruter inni uten å spørre om jeg går på noe. Er det slik at menn ikke bryr seg så mye om prevensjon? Anonymous poster hash: c74a6...6a1

Da kan man josi det samme om deg. " rart hun ikke sier noe om hu ikke går på prevensjon"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan man josi det samme om deg. " rart hun ikke sier noe om hu ikke går på prevensjon"

Enig med deg. Nesten enda rarere at hun ikke sier ifra - jeg mener, at han ikke tar på kondom indikerer jo at han tror at hun går på pillen (noe de fleste seksuelt aktive jenter gjør, har jeg inntrykk av). Det er jo hun som risikerer å bli gravid! Helt merkelig at hun ikke sier noe - de færreste gutter har vel sterilisert seg liksom (hvis det er DET hun gambler på).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan man josi det samme om deg. " rart hun ikke sier noe om hu ikke går på prevensjon"

Det kan man selvsagt si. Samtidig så mister jeg litt sympati med menn som føler seg lurt til å bli far etter ONS og kortere forhold, for etter min erfaring har de jo ikke tatt noe ansvar selv. Og man kan ikke anta at alle kvinner er alrighte dyr som ikke vil bli mor for enhver pris, det finnes nemlig noen av de som nok gjør alt for å få barn også. Eller rett og slett ikke bryr seg.

Anonymous poster hash: a9165...886

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krokodillen

Enig med deg. Nesten enda rarere at hun ikke sier ifra - jeg mener, at han ikke tar på kondom indikerer jo at han tror at hun går på pillen (noe de fleste seksuelt aktive jenter gjør, har jeg inntrykk av). Det er jo hun som risikerer å bli gravid! Helt merkelig at hun ikke sier noe - de færreste gutter har vel sterilisert seg liksom (hvis det er DET hun gambler på).

Nettopp det jeg og tenkte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest krokodillen

Det kan man selvsagt si. Samtidig så mister jeg litt sympati med menn som føler seg lurt til å bli far etter ONS og kortere forhold, for etter min erfaring har de jo ikke tatt noe ansvar selv. Og man kan ikke anta at alle kvinner er alrighte dyr som ikke vil bli mor for enhver pris, det finnes nemlig noen av de som nok gjør alt for å få barn også. Eller rett og slett ikke bryr seg. Anonymous poster hash: a9165...886

Jeghar ikke sympati for hverken menn eller kvinner om dama blir smelt på kjukka pga mangel på prevensjon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo.

Anonymous poster hash: 8c5cb...edc

Nei, han gav uttrykk om enn ikke også inntrykk av å være totalt blåst i hodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, han gav uttrykk om enn ikke også inntrykk av å være totalt blåst i hodet.

Det er din mening. Men du er jo rar.

Anonymous poster hash: 8c5cb...edc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Menn som sier at de "heller dropper sex enn sex med kondom" er fulle av skit. De sier bare dette så kvinner skal bli presset til å droppe kondom.

Kondom er normen under ONS, det er ren idioti å ha ubeskyttet sex med en fremmed. Det er jo da man virkelig har risiko for sykdommer.

Mennesker som er allergiske mot kondomer får droppe ONS.

Anonymous poster hash: d1ae6...9b0

Det er helt seriøst, men jeg er kvinne. Kan ikke fordra følelsen kondom gir, og det er jo enda verre for mannen. Gidder ikke ha dårlig sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Det er helt seriøst, men jeg er kvinne. Kan ikke fordra følelsen kondom gir, og det er jo enda verre for mannen. Gidder ikke ha dårlig sex.

Føles det virkelig så ille ut for kvinnen med kondom? Det er jo endel menn som syntes det setter ned følsen i pikken....Og det kan jeg jo forstå...iallefall om man har en pikk som i utgangspunktet trenger mye stimuli for å få orgasme. Men dama får jo pølsa gnikkende i seg uansett..?? Er det overflaten på selve kondomet som gir dritdårlig sex da?

Jeg bare lurer......Har liksom aldri trodd at et kondom "går ut over" kvinnen.. :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Amémonos

Da svarer man: "Nei, føler meg egentlig ganske klar for å bli mor. Skal sende deg snapchat av spiren når jeg er på ultralyd <3."

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...